Tvoj glas je najlepši zvok, ki so ga slišala moja ušesa. Tvoj obraz je najlepša stvar, ki so jo ugledale moje oči. Ti si žarek sonca, ki razkadi na videz neskončno temo in ti predstavljaš mojo srečo, za katero sem mislil, da je že zdavnaj izgubljena.

Dno morja - kliče me! Visoki valovi, gromeči vetrovi, bolečina strahu in pospešujoči umirajoči svetovi.
Zvok visokih krikov, ko bolečina razbila je svetlo; telesa brez upanja, življenja brez vdiha, oh, morje vzelo bo njih, trupla tistih, ki nikdar usojeno bilo jim ni.

Višina. Temnina. Strah in ljubezen. Kupid sedel je in duše človeške so jokale.
Ljubezen, ki ni jim bila dana - kje je? Duše boleče kričale so na pomoč, kričale za upanje, za življenje!
Kričale za odrešitev neznosne srčne bolečine! Kupid, oh, odrešnik, napni lok in nas reši neznosnega trpljenja!

Dotik. Kratek. Nežen. Dih jemajoč, kot dež po stoletnem soncu.
Čustva, ki vzkliknila so v meni. Krhka. Živa. Kot cvetovi nežne, prve vrtnice.
In poljub. Poljub, ki lahko bi ustavil svet. Ki lahko bi ukradel svet, kot je ukradel mene.

Sence, temne, goste, dih jemajoče. Hladne, glasne a neslišne, lačne našega strahu.
Jezdile so na krilih noči in opazovale naše življenje.
Čakale na čas.
Na čas ko končno one živele bodo lahko in potešile svojo lakoto po naših srečnih, svetlih dušah

Telo ob telesu, izgubljeno drug v drugem.
Sapi, ki postali sta eno. Duša, spojena z drugo dušo - duši, ki sta se ljubili.
Tišina okoli njiju je bila njima v prid. Njun trenutek, zdaj kmalu končan, ki pa jima je le bil podan.

... v tem nisem ravno dobra ... well, I tried ...

Random zamisli za zgodbeWhere stories live. Discover now