"Nekega dne," je zašepetala in nehala strmeti v oblaček mrzlega zraku, ki je bil močno viden v temni, zimski noči.
"Nekega dne bo vse dobro. Več kot dobro; bila bom srečna in rože, bele vrtnice, rdeči tulipani, rumeni nageljni in modre vijolice, bodo zasvetile, tako kot bom svetila jaz."
Odgovorila ji je le tišina; njena edina prijateljica. V njej je prejokala nešteto noči, se smejala mnogim neumnim šalam in hrepenela po sreči.
"Nekega dne," je tiho rekla in se spustila na kolena.
Njene dlani so bile tako mrzle, tako zelo mrzle. Ne bi smele biti take; zakaj ne čuti prstov?
"Tako me zebe," je rekla in se stresla od mrazu.
Bil je božič; videla je visoko smreko v bližnjem oknu. Pred njo so sedeli otroci in se smejali, v kaminu je plapolal ogenj.
"Toplo," je rekla in dvignila krhko dlan, segla je po ognju, po toploti, po družini.
V njenih globokih očeh so odsevali plameni - nato je nenadoma odmaknila roko in hrepeneče pobrskala po žepih tankega, pokrpanega plašča, ki jo je komaj kaj grel.
Ko je v rokah končno držala vžigalice, je eno prižgala in jo držala tik pred obrazom, v upanju, da se bo ogrela.
Zaprla je oči svoje premražene roke ovila okoli svojega še bolj premraženega telesa.
Čutila je, ko je vžigalica ugasnila; v roke je vzela novo, in čez nekaj časa še eno, še eno in še eno ...
Čutila je, kako jo prevzema toplota in noč nenadoma ni bila več temna; ne, bila je svetla in ko je odprla oči, je pred seboj opazila svojo babico, ki je umrla že davno, davno nazaj.
"Primi mojo dlan, otrok," je zašepetala starka in deklica jo je ubogala.
Poleteli sta v nebo, v toploto, v srečo.
Zadnja vžigalica je ugasnila nenadoma. Zdaj majhnega, mrzlega telesa brez utripa ni grelo nič več.
YOU ARE READING
Random zamisli za zgodbe
RandomIdeje za zgodbe in različni odlomki, ki nimajo ne repa ne glave. Če je komu kaj od tega všeč, si lahko sposodi in uporabi v svoji zgodbi oz. idejo razvije za zgodbo, samo pove naj! Warning: nekateri odlomki so v moji uborni angleščini