Prolog

254 16 4
                                    

Kapitoly budou vycházet každé pondělí a čtvrtek, teď už, ale pojďme k příběhu.

~~~

„Ať už budeš v jakékoliv kolejí Tal, vždycky tě budu mít ráda," objala Beatrice Rosierová svoji dceru.

„Mám tě ráda mami," odpověděla ji Talia Rosierová-Malfoyová

„Nezapomeň ať budeš kde budeš, pro ostatní jsme vyděděné a krvezrádkyně," povzbudivě se usmála na Taliu, která s úsměvem přikývla a nastoupila do Bradavického expresu. Když konečně našla volné kupé, objevili se tři dívky.

„Ahoj já jsem Lily Evansová," představila se rudovláska se smaragdově zelenýma očima.

„Já jsem Marlene McKinnonová," představila se tentokrát blondýnka s čokoládově hnědýma očima.

„A já Alice Fortescueová," představila se brunetka s modrýma očima.

„No a chtěli bychom se tě zeptat jestli by jsme si tu nemohou sednout," řekla Lily a Talia přikývla.

„Jo a já jsem Talia Rosierová-Malfoyová, proč Malfoyová je nadlouho"

„Času dost," usmála se Marlene.

„Tak se posaďte, protože tohle bude na dlouho," řekla Talia a Lily, Alice a Marlene se posadily.

„Má máma je Beatrice Rosierová sestra Druelly Blackové dříve Rosierové. Máma se zamilovala když ještě studovala do Abraxe Malfoye. Jenže máma byla v Mrzimoru, takže už tohle byl problém pro čistokrevnou společnost. Aspoň, že ne všichni jsou namyšlená hlupáci a teta Druella, měla mámu ráda a doteď se vídají. A strýček Cygnus je taky fajn, i když jeho sestra je Walburga Blacková a ta už v pohodě není, stejně tak Orion Black. No, ale abych neodbíhala od tématu. Po škole máma začala pracovat na ministerstvu a o to co se děje ve společnosti se přestala zajímat, takže nevěděla, že Abrax má manželku Calypso Malfoyovou dříve Yaxleyovou a syna Luciuse. Měli mezi sebou románek a hele jsem tady já! Abrax hned jejich románek ukončil jak se dozvěděl o mě, Calypso s toho radost neměla, ale nechala to nakonec být. O mě se nikdy nezajímali, jsem krvezrádkyně jako máma"

Ahojky!
Jak už jste podle popisku knihy mohli poznat, přepisuju tuhle fanfikci. Chci ji dopsat, ale pokud ji nepřepíšu, nikdy bych ji nemohla dopsat. A navíc je tu tolik chyb! Byla bych ráda, kdybych tenhle příběh dopsala, tak moc jsem ho měla ráda a stále mám. Navíc druhý díl a ty další co jsem měla v plánu, byla by škoda kdybych je nenapsala.

Takže postupně přepíšu vydané kapitoly a pak budu vydávat nové.
Takže hezké a lepší čtení

Vea❤️

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat