NIKDY znamená NIKDY a NIKDY znamená jo

76 6 0
                                    

*13*

Po tom co se ráno skupinka dívek zvedla a odešla od snídaně ve velké síně, šly na vyučování, které nebylo nejlepší. Poslední hodinu měly rozdělené jen Lily s Talio měly společnou hodinu a to Věštění z čísel. Marlene měla studium mudlů a Alice jasnovidectví s Frankem. To nejhorší pro Alice bylo to, že s Frankem musela sedět a poslouchat kecy profesorky Trelawneyové. Alice seděla jako obvykle v zadní řadě v křesle blízko dveří a po její právě straně byl Frank, se kterým se dneska ještě nebavila. Od včerejšího večera na párty s ním nepromluvila ani slovo.

„Co jsi mi včera chtěla říct? Ráno jsi ani nepřišla a já nevím co se s tebou děje," prolomil ticho Frank a Alice se na něj s co nejvíc přesvědčivím falešným úsměvem otočila.

„Já už ani nevím, ale ráno jsem seděla s holkama, včera odpoledne jsem jim slíbila, že si k nim někdy sednu a ty jsi byl s Annet tak jsem vás nechtěla rušit," pokrčila rameny Alice a Frank se trochu zamračil.

„Znělo to důležitě," odporoval a Alice v duchu protočila oči, zatímco se zatvářila zmateně.

„Měla jsem něco vypito, mohlo mi přijít důležité cokoliv," mávla rukou, aby naznačila, že to určitě nic nebylo a nemusí to řešit.

„Ale kdyby jsi si vzpomněla, řekneš mi to, že?" zeptal se jí vážně a Alice mu stejně vážně odpověděla.

„Ano, když jsi vzpomenu, řeknu ti to"

***

„Nechápu proč musíme mít zrovna hodinu na, které je Potter, Black, Lupin a Pettigrew," stěžovala si Lily když si s Taliou sedla do lavice v učebně na lektvary.

„Zrovna ty by jsi si neměla stěžovat," ušklíbka se Talia a rudovláska se na ni zmateně podívala.

„Proč?" zeptala se rudovláska nejistě.

„No tak třeba proto, že jsi včera tančila s Jamesem Lils," řekla s klidem a úšklebkem Talia a sledovala jak její kamarádka zbledla a vytřeštila oči.

„COŽE?!" zakřičela Lily přes celou učebnu a tím si získala pozornost všech a to i Pobertů.

***

„Vypadá to, že už to zjistila," poznamenal Remus a James protočil oči.

„Buď ticho, chci slyšet co si povídají," řekne potichu James a sleduje rudovlásku.

„No jo no," protočí oči Sirius a baví se s Remem a Peťou.

***

„C-což-cože?" řekne tentokrát tiše rudovláska a platinová blondýnka protočí oči a zasměje se.

„Tančila jsi s Jamesem," zopakovala platinová blondýnka.

„To není možný," snažila se odporovat rudovláska.

„Taky neříkám, že jsi byla střízlivá," úšklíbne se platinová blondýnka.

„To by to vysvětlovalo, ale proč jste mě nechali? Co vím Mary a Dorcas šly tančit a pak se objevili až skoro k večeru, Alice hledala Franka, což pak zmizela v pokoji, ty jsi byla se mnou než jsi zmizela Merlin ví kde a Mar? Ta se šla bavit," vyjmenovala začátek události večera s částečným koncem.„ Takže to ty jsi mě nechala s Potterem?" hádala rudovláska a když platinová blondýnka přikývla, rudovláska se zamračila.

„A to jako proč?" nechápala důvod rudovláska.

„A proč ne?"

„Je to Potter!"

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat