*4*|23.9.1976|
Jako každé druhé odpoledne v 13:50 hodin šla Talia Rosierová-Malfoyová do Komnaty nejvyšší potřeby zlaceně KNP na schůzku s Rabastanem Lestrangem. Ti dva spolu chodili už dva roky a jejich vztah nevypadal, že by jen tak nějak v blízké době skončil. Ne, na to byly jejich city až moc opravdové. Zbývalo ji ještě 5 minut a byla v pátém patře, Bradavického hradu, takže šla tak akorát, aby to stihla včas, protože se zdržela s Lily, Mar, Al a ještě Dorcas Meadowesovou s Mary MacDonaldovou.
„Ahoj, zlato," pozdravil ji Rab jen co vešla do KNP.
„Ahoj, lásko," opětovala mu pozdrav a ještě ho políbila. Políbila ho tak jako vždycky; se vší láskou, kterou k němu cítila. A on ji ten polibek opětoval se stejnými emocemi.
Když se od sebe odtrhli, usmáli se a šli si sednout na sedačku, u které byl stolek s vínem a různými zákusky jako tráva jahodovo-malinový dort, čokoládové nebo vanilkové sušenky, ovocné košíčky, různé muffiny, palačinky, makronky a zmrzlinové poháry.
U zdi, naproti sedačce se stolkem byl kamenný krb, který hořel. Pár polic s knihami, okna s nefritově zelenými a rudými závěsy, pár soch lvů a zvětšených zmijích, zdi byly na střídačku rudé a nefritově zelené, takže celá místnost připomínala Zmijozelskou a Nebelvírskou společenskou místnost. Pak tak byl ještě zlato-stříbrný lustr jako mají čistokrevné rody.
Měli celý den jen pro sebe a z toho měli radost i když se viděli v úterý, tak se neviděli celou - když nepočítáme hodiny, chodby a velkou síň - středu. A to je pro ně hodně. Jen co si sedli vzali si do ruky skleničku vína a napili se. Potom si vzali sušenky, - Talia vanilkové a Rabastan čokoládové, ironie je, že se jim to hodilo k vlasům - které jedli vždycky když se scházeli v KNP. Po tom co snědli sušenky si dali zmrzlinový pohár a další sklenku vína. U vína si dávali pozor, aby nebyli opilí a tak si vyprávěli co se zrovna děje u nich na koleji a všechno možné.
„Severus si stále stěžuje, jak Evansovou otravuje Potter a jak mu nechce stále odpustit, docela to začíná být otravné," mluvil zrovna Rabastan o Severusovi.
„Lily je na něj stále naštvaná a já taky, to co jí řekl bylo odporné a navíc James ji otravuje už od prvního ročníku, takže by si měl zvyknout," pokrčila rameny Talia a Rabastan přikývl.
„To je taky pravda"
A tak se bavili ještě 4 hodiny dokud nebylo 6 hodin večer a v půl 7 měla být večeře. Takže se rozloučili a každý na jiné straně KNP odešel do své koleje, kde měli sraz se svými přáteli.
Trochu kratší, ale příště už by mohla být delší.
Gigi❤️
ČTEŠ
Ve jménu osudu I ✖️ [NEDOKONČENO]
FanfictionTalia Rosierová-Malfoyová, dcera krvezrádské Beatrice Rosierové - sestra Druelly Blackové - a Abraxe Malfoye. Hrdá Nebelvírka, kamarádka Pobertů, krvezrádkyně a příbuzná se Siriusem a Regulusem, sestřenice Bellatrix, Andromedy, Narcissa a nevlastní...