Hodina se Zmijemi, tedy Zmijozelskými

121 8 2
                                    

*7*

Skupinka nebelvírských studentek mířila do sklepení na hodinu lektvarů, kterou měli jako vždy se Zmijozelem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Skupinka nebelvírských studentek mířila do sklepení na hodinu lektvarů, kterou měli jako vždy se Zmijozelem. Profesor Křiklan byl obtloustlý a milý člověk, který rád přidával studenty do svoji sbírky nadaných studentů, přes lektvary nebo ze známých čistokrevných rodin.

Z šestého ročníku Nebelvíru a Zmijozelu tam patřili; Lily Evansová, Talia Rosierová-Malfoyová, Remus Lupin, James Potter, Rabastan Lestrange a Severus Snape. Mohl by tam být i Sirius Black, ale ten to vždycky odmítl. James tak chodil, protože mu lektvary docela šly a navíc patřil k čistokrevným, ale důvod proč tam chodil se jmenoval Lily Evansová.

Zmijozelští tam chodili, protože nejspíš chtěli, oni nikdy své důvody neříkali. Lily, Talia a Remus tak chodili, aby neurazili profesora Křiklana a zároveň to bylo čas od času fajn.

Již byly ve sklepení a už mířili na hodinu, Zmijozelští se na ně nenávistně dívali a dívky je okázale ignorovali a v klidu pokračovaly ve své konverzaci.

Nevšimly si, že ke třídě na lektvary se blíží známá Nebelvírská skupina zvaná Poberti. V jejich čele byl James Potter a Sirius Black, za kterými šli Remus Lupin a Peter Pettigrew, nesouhlasně se na ně dívali a kroutili hlavami.

„Není to dobrý nápad," pokoušel se je Remus ještě přemluvit.

„Ale Reme, je," oponoval Sirius a Remus jen zakroutil hlavou a radši to vzdal.

„Hej Evansová!" zakřičel James a Lily se překvapeně a naštvaně otočila. Remus s Peterem se jen omluvně usmáli.

„Co. Chceš. Pottere?!" vyštěkla a kolem nich se jako obvykle začal tvořit dav.

„Pozvat tě na rande květinko," usmál se na ni a Lily zrudla vzteky.

„N.I.K.D.Y! Rozumíš Pottere?! Já stebou nikdy nikam nepůjdu!" zakřičela a kolem se začal zvětšovat dav. James její odpověď ignoroval a pokračoval.

„No tak si už přiznej, že mě miluješ"

„Nemiluju, nemilovala a nikdy milovat nebudu!" a s tím se otočila k odchodu s Taliou, Mar, Alice a taky Dorcas Meadowesovou a Mary MacDonaldovou.

„Evansová vrať se a nechoď už na tu hodinu se Zmijemi-" Remus a Peter ho kopli tak se opravil" tedy Zmijozelskými!"

Ale Lily ho ignorovala a vešla do třídy a dívky hned za ní. Dav se rozešel a James se mračil, Sirius se ho snažil povzbudit a Remus s Peterem se nijak nevyjádřovali. Když se i oni rozhodli jít do třídy, zbývala minuta do hodiny, ale i tak by přišli včas protože Křiklan přichází minutu až dvě po začátku hodiny. A tak šli na hodinu lektvarů se Zmijozelem, což byla také první hodina a už teď věděli, že to nebude zrovna slunečný a krásný den.

Takže omlouvám se, že vydám až teď, ale každý kdo četl Supernovu od Marissy Meyerové tak ví, že ta kniha je úžasná (i přes to vše co se tak stane a ty smutné části). Já ji dočetla až ráno a to jsem četla celou noc, takže mi nezbyl čas dopsat kapitolu, protože už jsem byla unavená a prospala jsem celý den.

Gigi❤️

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat