Blacku?

115 6 0
                                    

*9*

Sirius Black ležel na posteli, díval se na strop a přemýšlel. Přemýšlel nad jednou osobou. Kdo by řekl, že Sirius Orion Black, Bradavický Casanova by se mohl zamilovat? Zamilovat do osoby, která ho nenávidí, pohrdá jím a myslí si o něm vše špatné? Pouze jeho přátelé, James, Remus a Peter věděli o jeho citech k jisté Nebelvírské studentce šestého ročníku s blond vlasy a čokoládovýma očima, nesoucí jméno Marlene McKinnonová.

Už od prvního ročníku, kdy ji poprvé viděl se mu líbila. Jeho nejlepší kamarád James Potter se narozdíl od něj hned zamiloval do rudovlasé Lily Evansové se smaragdově zelenýma očima. Postupem času jeho city k blondýnce rostly a ve třetím ročníku si uvědomil a připustil, že se do ní zamiloval. Jenže blondýnka s čokoládovými očima ho stále a stále odmítala, až se rozhodl na ni zapomenout díky jiným dívkám. V momentě kdy se z něj stal Bradavický Casanova, jím ona začala pohrdad. Jeho šance, že jednou s blondýnkou bude se začala zmenšovat, ale on se nevzdával. Teď leží na posteli a přemýšlí. Upírá zrak na strop jako by od něj čekal radu nebo řešení.

Najednou do pokoje vešel James Potter a za sebou nechal bouchnout dveře což získalo pozornost Siriuse. Posadil se a podíval se na Jamese, který si šel sednout na postel tázavým pohledem.

„Co se stalo?" zeptal se ho přímo a od stolu, kousek od okna si přilevitoval  dýňovou šťávu.

„Evansová," povzdechl si brýlatý mladík a šel si nachytat učebnice na další den do tašky, kterou následně nechal položenou u stolku jeho postele.

„Můžeš to trochu rozvést?"

„Když jsem se ji zeptal zda-li nechce jít semnou na rande, odpověděla, že by raději příjmula Snapeovu omluvu... Jenže to slyšel Snape a tak přišel a začal se zase omlouvat... Lily to naštěstí nepříjmula, protože jak řekla bylo to přirovnání ne fakt," vysvětlil James a Sirius přikývl.

„V kolik máme ten famfrpál?" zeptal se Sirius a James se podíval na hodiny, visící dveřmi pokoje.

„Až v 17:00, takže máme ještě čtyři hodiny," odpověď a zase si sedl na postel.

„Kde je Naměsíčník a Červíček?" zeptal se tentokrát James a Sirius pokrčil rameny. Ani jeden z nich neměl náladu na vybavování se. Nestávalo se to často, ale když už, Remus a Peter věděli proč. Jejich vyvolené je odmítly a oni začali přemýšlet proč nebo vymýšlet nový způsob jak je pozvat na rande a ony by příjmuly.

Sirius si zase lehl a díval se do stropu, zatímco James seděl a kreslil do bloku, který vytáhl ze šuplíku stolku. Sirius po chvíli z toho neustálého zíraní do stropu usnul. Jamesova kresba začínala mít obrys jeho lásky Lily Evansové, a protože měl čas než začne famfrpál, kreslil dál. Kolem 14:00 přišli do pokoje i Remus s Peterem, kteří se učili v knihovně.

„Co kreslíš Jamesi?" zeptal se Peter a James zvedl hlavu.

„Lily"

„Zase?" povzdechl si Remus a lítostivě se na Jamese podíval, ten jen pokrčil rameny a vrátil se ke kreslení.

„Sirius spí," řekl ještě aniž by vzhedl od kresby.

***

Uběhla další půl hodina a v pokoji Pobertů byl klid a ticho, protože každý se něčemu věnoval. Sirius spaní, James kreslení, Remus učení a psaní esejí a Peter jídlu. Ticho bylo na jejich pokoji velmi vzácné, a proto si často ostatní studenti Nebelvíru mysleli, že v pokoji nikdo není. Nikdo se, ale neodvažoval jít do jejich pokoje už jenom z důvodu, že to jsou Poberti a mohli by na ně pak přichystat nějaký žert.

Za tu půlhodinu James skoro dokreslil Lily, Remus už měl napsanou jednu esejí že tří, Peter stále jedl a Sirius stále spal. Před 15:00 měl v plánu začít kontrolovat své plány na poražení Zmijozelu a vzbuzení Siriuse. K Siriusově smůle už měli triky jak ho probudit a například mezi ně patřilo Aquamenti, Lapifors - změní růžový cíl na králíka, Levicorpus, Rictusempra a ještě pár dalších.

„Reme?" prolomil ticho James a Remus k němu zvedl pohled.

„Ano?"

„Napíšeš mi i esej do Bylinkářství?"

„Fajn napíšu"

„Díky," řekl James a vrátil se ke kresbě Lily, kterou pak přidal do sbírky kreseb Lily. Když už kreslil tak to byla Lily, málokdy něco jiného. Bylo skoro 15:00 a tak bylo načase vzbudit Siriuse.

„Jamesi, Petere?" promluvil na ně Remus a kývl hlavou na Siriuse. Všichni tři se zvedli a přešli k Siriusově posteli.

„Aquamenti?" zeptal se Peter a James s Remusem přikývli, vytáhli si hůlky a namířili je na Siriuse.

„Aquamenti!" zaznělo třikrát šeptem v pokoji Pobertů a z tři hůlek vyletěly proudy studené vody. Jen co dopadly na spícího Siriuse, vykřikl, posadil se a rozhlížel se po pokoji kdo to udělal. Všichni tři si rychle schovali hůlky, ale to už Sirius nadával jací jsou to idioti když ho takhle budí.

„Nic jiného na tebe nefunguje když nepočítám Lapifors, Levicorpus, Rictusempra-" začal se smíchem odpovídat Remus, ale Sirius ho přerušil.

„A proto mě nikdy nezkusíte zbudit normálně, ale rovnou kouzly," odfrkl si Sirius a Remus, Peter a James se stále smáli a tak je Sirius ignoroval a šel se usušit.

Když se vrátil bylo 15:05 a měli ještě dost času než se začnou připravovat na famfrpál, který začíná v 17:00, ale mají tam být už v 16:15, kdyby si ještě potřebovali projít strategii zápasu. Pomalu se začali chytat, takže si James a Sirius oblékli famfrpálové dresy, vzali košťata a ještě kontrolovali strategii, hlavně James. Když bylo 15:50 rozešli se pomalým krokem z pokoje do společenky kde čekali na svůj tým. Jako první přišly Talia Rosierová-Malfoyová a Marlene McKinnonová, dále Amy Craneová - zrzka s modrýma očima - všechny tři na postu střelkyně, pak přišel Jacob Browl - hnědovlásek s tmavě zelenýma očima - jako brankář a Theodor Bone - blonďák s hnědými očima - jako druhý odražeč. Když se celý tým rozešel z nebelvírské společné místnosti byly přesně 16:00, tak v klidu stíhali a šli do Nebelvírského stanu pro famfrpál, kde si opakovali strategie.

Dnes měli nastoupit proti Zmijozelu kde je kapitán Igor Flint jako střelec, Regulus Black jako druhý střekec, Kessidy Crabbeová jako třetí střelkyně, Eveline Yaxleyová jako chytačka, Corban Yaxley jako brankář a na postu odrážečů byli dvojčata Thomas a Trevor Nottovi.

Kessidy Crabbeová byla ve Zmijozelu nejlepší kamarádka Eveline Yaxleyové, která patřila k nejlepším kamarádkám Talii Rosierové-Malfoyové, ale kvůli kolejí se nestýkali často a tak byla Kessidy ve Zmijozelu nejlepší kamarádka Eveline. Kessidy nebyla až tak pyšná a arogantní Zmijozelka jak se na první pohled zdálo, mudly v lásce neměla, ale neznenalo to, že by se s němi nepustila do rozhovoru. Znala a rozuměla si s Taliou a když nikdo nebyl kolem klidně i s Taliinými kamarádkami; Lily, Marlene, Alice, Dorcas a Mary se bavila.

Ted byl, ale čas na famfrpál a tak se týmu postavili k východu stanu, v ruce měli košťata a čekali na 17:00 kdy dá Madame Hoochová povel k začátku zápasu - Nebelvír proti Zmijozelu.

Pokračování příště😁

Gigi❤️

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat