Jedna párty za druhou (2.část )

51 2 0
                                    

*20*

„Povedlo se vám to," řekla Talia a diváka se na hromadu, nejmíň sta pozvánek. Lily s Alice se vyčerpaně usmály a Talia jim začala pomáhat, zatímco Poberti doladili výzdobu. Pak už jen po celé škole rozeslalai pozvánky až na Zmijozel, kromě jejich čtyř oblíbených hadů. Výzdobu skryli pod zastírací kouzlo a dýňové šťávy s alkoholem schovali k dívkám na pokoj. Teď už stačilo jen počkat do zítřka, a protože byla ten den neděle, věděli, že bude Sirius spát až do oběda pokud ho někdo nezbudí. A nebáli se, že by ti nějak hrozilo.

***

Ráno 3. listopadu 1976 měl Sirius Orion Black sedmnácté narozeniny, což znamenalo, že je již plnoletý. Jeho nejlepší přátelé vstával brzo - a hlavně pro Jamese a Petera, bylo utrpení vstávat tak brzo - aby mohli dodělat úpravy na výzdobě.
Když došli dolů do prázdné společenské místností v pět hodin ráno čekali než dojde Lily a Talia, aby jim pomohli zrušit zastírací kouzlo a dodat pár ozdob a kdyby se profesorka McGonagallová rozhodla navštívit Nebelvírskou věž, Lily by ji ujistila, že se nic neděje jen pracují na nějaké eseji.
Zvětšili prostor a naklonovali křesla a sedačky a následně je přesunuli s malými stoly do rohu společenské místnosti. U oken bylo jen pár křesel a s dalšími malými stoly, aby nezabírali moc místa pro taneční parket.
U schodiště k pokojům po pravé straně byl bar kde byla jak daňová stává tak ohnivá whisky a mnoho dalšího. A nalevo od schodiště byl stůl plný jídla a sladkostí a vedle něj byla menší krabice - s nezjistitelným zvětšovacím kouzlem - na dárky.
Ze stropu visely stuhy a zářily barevné i normální bílé světla. Nad krbem a okny se výjimky barevné girlandy, které působili vesele a nad schodištěm byla girlanda s nápisem Všechno nejlepší k narozeninám Siriusi!
Zbývalo počkat do odpoledne kdy Siriuse vzbudí a začne oslava. Bylo již sedm hodin ráno, a protože je neděle, studenti Nebelvíru si ještě užívali dlouhodobý spánek než zítra budou muset vstávat a učit se. Když to vypadlo, že tři Poberti s Lily a Taliou půjdou na snídani do velké síně, objevily se Alice a Marlene a společně sedm studentů, které společně jen tak nezahlédnete šlo do velké síně na snídani.

***

Nebelvírští oslavy prostě umí, proto se jimi taky dosti chlubí a pyšní. Oslava Siriusových narozenin trvala už čtyři hodiny a studenti tři kolejí - Nebelvíru, Mrzimoru a Havraspáru - se spolu se čtyřmi hady, stále skvěle bavili. Nebylo studenta, který by byl ještě střízlivý a ani vzorná prefektka Lily Evansová, která seděla u baru společně s Jamesem Potterem a bavili se o nudných Křiklanových večírcích, zatímco jim Peter Pettigrew nalíval ohnivou whisky a byl tak opilý, že kdyby tam přišla profesorka McGonagallová - což je naprosto nemožné - objal by ji a myslel si, že je to Merlin a přišel mu říct jak moc je skvělý čaroděj. James nezval Lily na rande a neoslovoval ji Evansová a Lily zapomněla, že je to Potter a bavila se s ním jako by to byla Talia, Marlene, Alice, Dorcas nebo Mary. Nebyla jediná, která pod vlivem alkoholu nevěděla co dělá nebo s kým se baví. Talia, Alice, Eveline, Kessidy, Mary a Dorcas se společně bavili a pomlouvali koho jen šlo. Regulus tančil s Havraspárkou Rose Tylerovou, Sirius s Marlene a Narcissa posedávala u Eveline a Kessidy spolu s Nebelvírkami a poslouchala než, aby se zapojovala do konverzace.

„Víte, že Dolores Umbridgeové chodí s  Igorem Flintem, který je zasnoubený s Kim Scottovou," prohlásila Eveline a obrátily se na ni překvapené pohledy jejich kamarádek.

„Jako vážně? To bude, ale překvapení pro tu zmiji Umbridgeovou až to zjistí," úšklíbla se Talia a dívky se zasmály.

„Nebo jak to zjistí," poznamela Cissa a způsobila tím záchvat smíchu.

„Velký plakát ve velké síni?"

„Říct ji to při nějaké hádce?"

„Poslat ji to dopisem s nějakou fotkou?" Navrhovali a smáli se představě jak se Umbridgeová bude tvářit až to zjistí.

***

Sirius Black považoval za svou rodinu Poberty, Taliu, Narcissu, Reguluse a Andromedu. Jo sice tady byla ještě Beatrice Rosierová a Druella a Cygnus Blackovi, ale připadalo mu, že si s nimi nerozumí. Možná je to, proto že s nimi ani jako malý netrávil hodně času. Pak tady byla Marlene McKinnonová, láska jeho života, osoba, kterou dokázal milovat víc než sebe.

Marlene byla čistokrevná čarodějka, rodiny krvezrádců a zastánců mudlů a mudlorozených. Měli dlouhou a zajímavou historii, on Casanova Bradavic, krvezrádce, Black, Pobetra a namyšlený idiot, ona krvezrádkyně, hrdá nebelvírka, nejlepší kamarádka Talii, Lily a Alice a chvílemi hyperaktivní osoba, která se skoro ničeho nebojí.

Od známých k nenávisti, od nenávisti k lásce. Tak by se to dalo popsat taky. Jde jen o úhel pohledu o úhel porozumění a pochopení. Nic není černé a bílé. A nenávist časem zmizí a může ji nahradit jak přátelství, láska tak taky jen může zmizet.

***

Talia Rosierová-Malfoyová, známá po celé škole jako nebelvírka, krvezrádkyně a hlavně nevlastní sestra Luciuse Malfoye, bývalého Zmijozela, který nenávidí mudly a vše s nimi spojené, pohrdá všemi kdo nejsou čistokrevní Zmijozelové nebo Havraspárové.

Její matka Beatrice Rosierová, sestra Druelly Blackové se zamilovala do Abraxe Malfoye - otce Luciuse a manžela Calypso Yaxleyové. Beatrice studovala v Mrzimoru a už v Bradavicích měla vztah s Abraxem. Jenže pak když zjistila, že ji lhal, a že má manželku Calypso a syna Luciuse, znechutil se ji. I přes to, že se jí Abrax znechutil a nenáviděla ho, Taliu milovala. I když ho připomínala v některých situacích, měla barvu vlasů jak Malfoyů tak Rosierů. Oči měla jako Beatrice a povahu půl na půl.

V jednom si byly obě dvě podobné. Zamilovaly se do Zmijozelů. I před to, že Rabastan nepřipomínal Abraxe, byl stále čistokrevný a na svůj původ hrdý. To mohl být problém, ale zatím jim to fungovalo, takže proč by se něco málo stát?

***

Alice Fortescueová, hnědovlasá nebelvírka, studentka šestého ročníku, nejlepší kamarádka Franka Longbottoma, kterému se snažila vyhýbat co nejvíc to šlo, a kterého zároveň milovala. Nebylo by to tak špatné, kdyby o jejich citech nevěděl, ale on věděl. 

Seděla v křesle u okna a pozorovala krajinu zahalenou ve tmě, světlo z oken Hagridovi chýše a nebe, na kterém zářily hvězdy a couvající část měsíce. V ruce držela několikátou sklenku ohnivé whisky a docela už se ji vše motalo.

„Ahoj Alí," ozval se někdo koho dobře znala, ale protože byla již značně opilá usmála se. Dotyčný si sedl naproti ní do křesla a odložil skleničku a celou láhev ohnivé whisky.

„Frankí, co ty tu?" Nechápavě na něj hleděla.

„Přišel jsem si popovídat," pokročil rameny a natáhl k ní ruku. Pozvedla obočí a upírala na něj nechápavý a zmatený pohled.

„Pojď tančit," vysvětlil a Alice jeho ruku přijala. To byl okamžik, od kterého si zbytek večera nepamatovala.

Upřímně? Já už ani nevím za kdy to je kapitola. Myslím, že by to Velo být nějaké pondělí, ale ani tím si nejsem jistá. Omlouvám se, že kapitola dlouho, opravdu dlouho nevyšla. Teď jak je škola tak se mi ani nechce psát, takže tak. Pokusím se, ale ještě něco napsat, ale kdy vyjde další to nevím.

Gigi❤️

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat