*1*
"NEBELVÍR" pronesl moudrý klobouk na Taliině hlavě tak jako u Lily, Marlene a Alice.
Ta se s úsměvem zvedla a šla si sednout k Lily, Alice a Marlene. Společně poslouchali zbytek zařazování v poklidu dokud je nezačali otravovat Sirius Orion Black, James Fleamont Potter, Peter Pettigrew a s omluvným úsměvem Remus John Lupin. Později nejznámější na celé škole, parta říkající si Poberti, kteří mají věčně tresty.
S Remusem Lupinem a Peterem Pettigrewem, se dalo jako s jedinými z jejich skupinky mluvit. Oba byli milí a narozdíl od jejich dvou přátel, neotravovali. Remus měl světle hnědé vlasy a čokoládově hnědé oči a ještě k tomu miloval čokoládu. Jeho tvář zdobilo několik malých jizev. Peter měl piskově blonďaté vlasy a medově hnědé vlasy a milý, stylový úsměv. Naopak James Potter působil sebevědomě. Měl úhlově černé vlasy, kulaté brýle a oříškově hnědé oči a Sirius Black, který působil egoisticky a arogantně hned od pohledu. Měl havraní černé vlasy a bouřkově modré oči. James otravoval Lily s tím, že ji miluje a je láska jeho života a Sirius zase Marlene s tím stejným.
Dívky byly rády, když zjistili, že jsou spolu na pokoji a díky tomu rychle zmizeli na schodišti, vedoucí do chodby k jejich pokoji. Začal jim první ročník a hned je někdo otravuje. Neměly z toho zrovna radost a doufaly, že to brzo skončí i když měly nepříjemný pocit, že to bude trvat ještě hodně dlouho. Zatímco dívky si nachystaly budíky, povídali si a těšily se na zítřejší den, i když začne začne vyučování. Povídaly si o předmětech, které budou mít a na jaké se těší nejvíc.
V pokoji chlapců to bylo naopak. Budíky si nachystali pouze Remus a Peterem zatímco James a Sirius vedli zajímavou debatu o Lily a Marlene, načež Remus a Petere převraceli oči. Radili jim, ať nedělají žádné hlouposti, ale ti je vždy odbili tím, že řekli, že ví co dělají. Jenže byli až moc egoističtí a nepřipouštěli si možnost, že by to Lily a Marlene necítily stejně a jejich city, nebyly opětované.
„Později toho budete litovat," snažil se jim mluvit do duše Remus. Jenže neuspěšne.
„Ale nebudeme," mávl nad tím rukou Sirius a Petere s Remusem kroutili hlavou a v duchu si říkali, že tohle nedopadne dobře. No, moc se teda nespletli. Začalo tím pro dívky "peklo" a pro Jamese se Siriusem ještě víc nenávistí od jejich milovaných.
***
„Evansová, pojď na rande!" zakřičel na celou velkou síň James a Lily vztekem zrudla v obličeji. Už od včerejšího večera ji začal štvát a netoužila se s ním přátelit, nato s ním chodit.
„Mckinnonová co tahle procházka kolem jezera?" přidal se Sirius a Remus, Petere, Talia a Alice kroutili hlavami, protože tohle nedopadne dobře. Marlene to měla jako Lily a tak ani tady to nemohlo vyjít.
„Zapomeň Pottere!" křikla mu odpověď rudovláska.
„Nikdy Blacku!" křikla ve stejnou chvíli blondýnka, ale narozdíl od rudovlásky to křikla na Blacka.
„Tohle nedopadne dobře," řekla druhá blondýnka a než stačil někdo říct, s Alice odtáhly jejich kamarádky do pokoje kde si nachystali učebnice a všechno potřebné do hodin; jako například brky, inkoust, pergameny či potřeby na lektvary a další věci. Poté vyrazily do hodin s tím, že měly v plánu vyhýbat se Potterovi, Blackovi, Remusovi a Peterovi. Jenže co je jeden den oproti sedmi let? Můžou se sice vyhýbat, ale stejně to vzdají a vyhýbání vymění za ignoraci. James bude Lily vždy věrný - i když spolu nebudou - tím si byl jistý a Sirius? Sirius bude stále zkoušet zvát Marlene na rande, ale to mu nezabrání stát se Casanovou a děvkařem.
První kapitola je kratší, ale další už budou delší to můžu slíbit.
Gigi❤️
Stále kratší, ale opravené a přepsáné.
Vea❤️
ČTEŠ
Ve jménu osudu I ✖️ [NEDOKONČENO]
FanfictionTalia Rosierová-Malfoyová, dcera krvezrádské Beatrice Rosierové - sestra Druelly Blackové - a Abraxe Malfoye. Hrdá Nebelvírka, kamarádka Pobertů, krvezrádkyně a příbuzná se Siriusem a Regulusem, sestřenice Bellatrix, Andromedy, Narcissa a nevlastní...