Malá Nymfadora Tonksová

128 8 0
                                    

*6*

Rok 1971 byl neobyčejný už ve dvou věcech

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rok 1971 byl neobyčejný už ve dvou věcech. První důvod byl, že Talia měla jedenáct let a měla jet do Bradavic, kde se v budoucnu seznámí s Lily Evansovou, Marlene McKinnonovou, Alice Fortescueovou, Remusem Lupinem, Jamesem Potterem, Siriusem Blackem, Peterem Pettigrewem a jejím příštím přítelem Rabastanem Lestrangem.

Ta druhá, a u které teď i zůstaneme je, že se Druelle a Cygnusovi měla narodit vnučka. Měla se narodit Andromedě Tonksové dříve Blackové a Tedu Tonksi. Jmenovat se bude Nymphadora Allisia Tonksová. Protože Bellatrix zastávala stejný názor jako Walburga, nemohla vědět, te bude teta, zatím ještě nenarozené Nymphadory.

***

18. zaří 1971 se narodila Nymphadora Tonksová. Za Andromedou, Tedem a zrovna narozenou Nymphadorou přišli Druella a Cygnus Blackovi, kteří se na svou dceru, zeťe a vnučku usmívali. Dále přišla Beatrice Rosierová, Narcissa, které bylo zatím 9 let a do Bradavic ještě jet nemohla. Andromeda s Narcissou měli skvělý sesterský vztah, a proto měla Narcissa radost když zjistila, že bude teta Nymphadory.

Zvláštní jaké tajuplné jsou vztahy Rosierových a Blackových. Jaké tajemství můžou skrývat než se odkryjí. A to může trvat ještě dlouho, ale jednou přece.

„My už půjdeme, musíme ještě za Walburgou a Orionem, však je znáte," povzdechl si Cygnus a i s Druellou a 9 letou Narcissou odešli od Munga. Andromeda se ještě předtím na ně usmála, byla ráda, že jim nevadí, že porušila pravidlo čistokrevných. A to, že zase viděla svou mladší sestru Cissu byl zázrak, protože kdyby Bellatrix věděla, že tak byla i Cissy, mohla by to říct Walburgce a to by bylo špatné.

„Je to metamorfomág," podotkla Beatrice a dívala se na Nymphadoru.

„Jo," usmála se Andromeda na svou dcerku.

„Já už také půjdu, navíc si potřebuješ odpočinout," řekla Beatrice a otočila se k odchodu.

„Ahoj teto," rozloučila se Andromeda.

„Ahoj Beatrice," rozloučil se Ted.

Ahojte," rozloučila se Beatrice a stejně jako její sestra, neteř a zeť odešla z nemocnice u svatého Munga.

Vyčerpaná Andromeda po chvíli usnula a Nymphadora spala vedle ní ve svojí postýlce. Ted se na ně usmál a odešel na chvíli domů, že tam dopřipraví pokoj pro Nymfadoru.

Druhá kapitola za dnešek😁

O vydání jste hlasovali na ig, takže tady ji máte❤️

Gigi❤️

Ve jménu osudu I  ✖️ [NEDOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat