*2*
Již 7 let uplynulo od jejich příjezdu do Bradavic. Teď měli studovat sedmý, poslední a zároveň závěrečný ročník. Jsou tady naposled a chtějí si to pořádně užít. A Poberti je zajímat nebudou, nenechají si jiní zkazit poslední ročník. Dalo by se i říci, že se hodně věcí změnilo. Začneme tedy od začátku.
James Potter, Sirius Black, Remus Lupin a Peter Pettigrew si začali říkat Poberti. Byla to skupinka problémových vtipálku, kvůli, kterým nebelvírská kolej přicházela o body. Nejčastěji útočili na školníka Filche a jeho kočku paní Norrisovou a zmijozely, především na Severuse Snape, bývalého kamaráda Lily Evansová.
Zajímá vás proč je Severus Snape bývalý kamarád Lily? To je lehké. Když ho jako obvykle otravovali Poberti a Lily se ho zastala, byl už tak naštvaný, že ji řekl, že nepotřebuje pomoc od mudlovské šmejdky. Lily to bolelo a mrzelo a tak nechala Poberty, aby pokračovali. Snape se ji ještě snažil několikrát omluvit, ale buď ho ignorovala nebo omluvu nepříjmula. A tak mladý zmijozel trpěl zlomeným srdcem i když si za to mohl z části sám. Ale tady příběh nekončí a každý má právo na nějaké to štěstí.
Talia a Marlene se dostali do famfrpálového týmu na post střelkyň. Čirou náhodou kapitánem týmu byl James Potter a tak se nemuseli o své místo bát, neboť postupem času se i s ním Talia a Marlene začali bavit. Zjistili, že James Potter není tak špatný, ale vždycky když mluvil s Lily začal se chovat arogantně a nad tkm jen Talia s Marlene kroutily hlavou. James byl chytač a Sirius odražeč. To byla jediná smůla pro Marlene, neboť musela přežít tréninky kde je Black, ale tam ji většinou nechal. Takže jinak řečeno Marlene a Sirius se v tu chvíli ignotovali.
James stále otravuje Lily s tím, aby s ním šla na rande a ona mu neustále opakuje, že ne. Sirius jakožto Casanova Bradavic má smůlu u Marlene, která s ním nechce mít nic společného. Alice minulý rok svým kamarádkám přiznala, že se zamilovala do Franka Longbottom, jejího kamaráda - ne-li nejlepšího kamaráda - ale nic mu neřekla. Lily tradičně Jamese nenávidí asi tak jako Marlene Siriuse. No a pak tu je Talia. To je kapitola sama o sobě, neboť už rok má tajný vztah, o kterém ví pouze její kamarádky. Kdyby to věděli ostatní, Nebelvír a Zmijozel by se nenáviděli ještě víc. A ano dává to menší nápovědu, že Taliin přítel je ze Zmijozelu a není to jen tak někdo. Je to mladší bratr Rodolphuse Lestrange což je nově manžel Bellatrix Blackové, kteří dostudovali před pěti lety. Rabastan Lestrange je přítel Talii a bratr Rodolphuse, který sice není jako Rodolphus a Bellatrix, ale také řeší krev. Protože když jste příbuzní s Rodolphusem a Bellatrix, nejde jinak než krev a postavení řešit.
Talia a Rabastan se svůj vztah snaží skrývat, jak jen to jde. Někdy je to složité a těžké, někdy se skoro nevidí, ale stojí jim to za to. Jsou vděční za každou chvíli kdy spolu můžou být. Jak Marlene často říká, jsou to zamilovaní blázni.
Jako každý rok, se do kolejí zařadí prváci a prefekti jim ukáží společenskou místnost a ráno rozdají rozvrhy. Nad prefekty jsou Primusivé a pro tento rok - ke smůle Lily - jsou Primusi Lily a James. Ne, že když se to dozvěděla reagovala klidně, vlastně reagovala stejně jako když to McGonagallové řekl Brumbál. Jo hnes se Lily ptala profesorky McGonagallové jestli je to nějaký vtip, načež ji McGonagallová odpověděla, že ne a, že ani ona sama nechápe proč se tak Brumbál rozhodl.
Ale pojďme se podívat jak se v kupé smějí Talia, Marlene a Alice, zatímco Lily trpí s Jamesem v kupé pro prefekfy kde je jakožto Primusové poučují a za to, že tam nejsou sami je i ráda, protože být jinak v jedné místnosti s Jamesem je pro ni noční můra.
„.... ale vážně, bylo tam krásně, same pláže a dokonce jsem tam i někoho potkala," vyprávěla zrovna Marlene svým kamarádkám a ty při slovním spojení "někoho potkala" začali ptát na otázky.
„Jak se jmenuje?"
„ Je hezký?"
„Jak vypadá?"
„Kolik mu je?"
„Povídej nám něco o něm!"
„Kde jste se potkali?"
Překřikovali se jedná přes druhou až z toho měla Marlene hlavu kolem. „Dost!"
„Promiň," omluvili se a Marlene se na ně usmála a tím jim řekla, že jejich omluvu přijímá.
„Řeknu vám to až přijde Lily, abych to nemusela opakovat dvakrát"
(mezitím v kupé prefekfů)
„Nech mě na pokoji, Pottere!" zavrčela potichu Lily na Jamese.
„Ale Lilinko-květinko-"
„Já že varuju," zavrčela Lily hlasitěji, ale dost potichu na to, aby je nikdo neslyšel. K jejímu štěstí James opravdu ztichl, což zapříčinilo, že na obličeji Severuse Snape - perfekta za Zmijozel - se objevil úsměv. K jeho smůle si toho všiml James a podíval se na Severuse vražedně a toho si tentokrát všimla Lily - takový menší začarovaný kruh, by se dalo říct - a potichu okřikla Jamese.
„Pottere, nech Snapea"
„Už toho nechávám," zamručel odpověď a podíval se z okna a snažil se poslouchat Minervu McGonagallovou, která měla pro všechny motivační řeč.
„.... Tak to by bylo vše. Máte nějaké otázky?" dokončila svůj proslov, ředitelka Nebelvírské koleje, Minerva McGonagallová. Protože se nikdo neozval, rozloučila se a přemístila se zpět do Bradavic.
„Evansová!"
„Co chceš Pottere?" otočila se na něj Lily a snažila se tvářit klidně.
„Budeme pak na hlídky chodit spolu nebo každý sám?" zeptal se a doufal, že řekne, že budou chodit společně. Tentokrát, ale štěstěna nebyla na jeho straně.
„S tebou bych, Pottere nešla ani za million galeonů," a s tím se rudovlasá Lily otočila a odešla do svého kupé. James její příklad následoval a šel do kupé za svými přáteli s myšlenkami, že tenhle rok už dívku svých snů získá.
Tak dneska ještě jedna kapitola❤️
Gigi❤️
Na to, že to je začátek, tak to moc neupravuju, protože mi to přijde tak jak to chci, aby vypadalo.
Vea❤️
ČTEŠ
Ve jménu osudu I ✖️ [NEDOKONČENO]
FanficTalia Rosierová-Malfoyová, dcera krvezrádské Beatrice Rosierové - sestra Druelly Blackové - a Abraxe Malfoye. Hrdá Nebelvírka, kamarádka Pobertů, krvezrádkyně a příbuzná se Siriusem a Regulusem, sestřenice Bellatrix, Andromedy, Narcissa a nevlastní...