- Heeei! am strigat inca o data, facandu-mi loc frurioasa printre barbatii din echipaj. Caut fata cu parul negru si ochi verzi! Aloo, stie cineva?! Mary! Mary!De jumatate de ora ma invart in cerc pe aici fara sa aflu ceva, doar primind in schimb ocheade rautacioase sau cuvinte nu prea frumoase pentru a fi rostite. Unii ma ignora la propriu, ca si cum as fi o musca nepretuita si enervanta care le da tarcoale intr-o zi calduroasa!
Daca ar fi dupa mine, as lua la bataie intregul echipaj! Pentru faptul ca au avut indrazneala de a se apropia de vasul nostru noaptea trecuta!
Dar ar fi o nesabuinta din partea mea sa ma las dusa de val, intrucat viata mea actuala atarna de cei care sunt aici...As fi o nebuna daca m-as duce pe puntea de comanda sa atrag atentia si sa le spun cuvinte care ar putea atrage dupa ele consecinte urate. Inca sunt in viata, si asta e un miracol, pentru restul pasagerilor din vasul scufundat, nu au aceeasi binecuvantare ca a mea. De ce traiesc eu? Cu ce am fost mai buna decat ei, ca acum ma aflu aici?!
Brusc, o voce m-a distras din gandurile mele tumultoase:
- Hei, fata noua! mi-a atras atentia un barbat de varsta mijlocie, zambitor. Apoi mi s-a adresat la ureche: Chiar imi place ce ai facut capitanului. Ma, da' merita! Ii mai trebuia o lectie. Am pus pariu pe tine, mai! Pana la urma, a zis mai tare indepartandu-se de mine, daca ai nevoie de ceva, sa ma chemi. Eu ma numesc Leonard. Dar poti sa-mi spui Leo, draga!
Mi-a facut cu ochiul si s-a indepartat la fel de grabit precum venise.Am ramas blocata, uimita de spontaneitatea si rapiditatea cu care mi-a vorbit. Ce lume ciudata! Mi-am continuat linistita drumul primind din cand in cand laude de la pirati pentru fapta mea "eroica" de a sta impotriva capitanului.
Chiar am facut un lucru corect, infruntandu-l? Facandu-l de rusine? Acum echipajul ce parere va avea despre el? Despre mine?De data aceasta mi-am alungat gandurile pentru a ma concentra in cautarea prietenei mele care parea de negasit in mijlocul echipajului.
- Mary, Mary! am strigat inca o data, neprimind niciun raspuns in schimb.
Unde-i fata asta? Matt a zis ca o voi gasi aici, dar nu credeam ca ar putea fi atat de greu. In plus, Black mi-a dat sarcina de a sterge puntea in cateva ore... Ce ar trebui sa fac pentru ca toate lucrurile sa fie bune?Argus a latrat si m-am aplecat spre cainele care ma urmarea fidel de mult timp.
- Ce ne facem noi? L-am intrebat mangaindu-l dupa ureche, asa cum ii place. Hai baiete, nu o gasesti pe Mary?
Nu imi fac sperante sa ma inteleaga, dar ma alina gandul ca cineva ma asculta si imi stie oful.
Ma ridic inapoi alene si imi continui cautarea printre oamenii prinsi in treburile lor.Si daca e pe undeva jos?
Risc sa ma pierd de capul meu.
Nu, Matt a zis ca e aici Mary. El a uitat ca galeonul, e atat de mare nu?!
Poate o fi plecat Mary de atunci din zona, si eu o caut in zadar!
Cainele a latrat puternic si a inceput sa fuga buimac inainte, fara sa am vreo sansa de-al opri inainte sa faca vreo prostie.- Asa faci tu, partenere?! Ma lasi balta?! Am strigat in urma lui ofensata. Vino inapoi!
Fara a ma gandi de doua ori, am ridicat poalele rochiei si m-am aruncat in urmarirea catelului poznas. In treacat am mai lovit barbati, dar asta mi-a fost ultima grija: catelul trebuia prins inapoi.
Dintr-o data am fost oprita, pentru ca un om inalt mi-a blocat efectiv calea.
- Tu! a strigat barbatul, privindu-ma dusmanos, cu o mutra haina.
Avea infatisarea masiva si o cicatricie urata pe brat, care il facea si mai oribil. Fata ii era brazdata de riduri, si acoperota cu o barba neagra si deasa. El a zambit crud si a lasat sa se vada un dinte de aur.
- Ce fugi pe aici?! m-a atacat vertiginos de repede, barbatul. Gata-gata sa sara la bataie.
Am batut in retragere cativa pasi, ferindu-ma de corpul lui care parea ca il depaseste pe al meu la masura si la putere. El tinea in mana un bici, cu care inspaimanta sau lovea oamenii prea lenesi din echipaj. Tinea sub control activitatea si buna desfasurare a treburilor pe punte. Perfect. Am dat peste un alt Will, ceea ce ma face sa-mi amintesc cat de crunt era sa ma loveasca, sau sa ma impuste, acel om fara frica de Dumnezeu.
CITEȘTI
Fell in love with a pirate
Historical Fiction* CARTEA NU ESTE EDITATĂ. Va rog sa-mi scuzati greselile si exprimarea anosta din primele capitole ale cartii. Este prima mea lucrare. Multumesc de intelegere. * In anul 1773, Oceanul Atlantic poate fi plin de surprize, atunci cand te astepti...