A bylo to tady. Poslední víkend před Vánoci. V Bradavicích panovala pohodová vánoční atmosféra. Všude viselo jmelí a na každém rohu byl ozdobený stromeček.
Všichni už se těšili, až se vrátí na svátky domu ke svým blízkým. Před odjezdem se měl ale ještě uskutečnit dlouho slibovaný Křiklanův večírek.
,,Lauro? Zapneš mi prosím ten zip?" Zeptala se Amanda své spolužačky, se kterou sdílela pokoj. Měla na sobě decentní tmavě fialové šaty pod kolena. Laura se zvedla a pomohla jí.
,,Co myslíš, jak vypadám?" Podívala se na sebe kriticky do zrcadla. Čekala jí první schůzka s Regulusem. Pokud to pokazí, mohla by být i poslední.
,,Šarmantně." Poškádlila jí. ,,Na rande s ním až moc hezky." Amanda si povzdychla. Věděla, že její kamarádka není zrovna nadšená z toho, že ji Black pozval na večírek. Hradem se hned rozkřiklo, jak si před ní klekl a požádal jí, aby ho doprovodila.
,,Doufám, že se k tobě nebude chovat, jako jeho brácha k ostatním holkám." Pokračovala.
,,Lauro, neboj. Myslím, že jsem už dost velká, abych se o sebe uměla postarat. Ber to s klidem, jako já." Uklidnila jí. U ní se o klidu ale mluvit nedalo. Srdce ji bušilo až v krku a kolena se ji třásla. Radši se ještě posadila a předělala si ještě jednou vlasy.
~•~
Severus Snape seděl na zemi ve zmijozelké společenské místnosti. Soustředěně míchal lektvar a jeho mastné černé vlasy mu spadaly přes obličej. Kolem něj seděli na pohovce jeho přátelé. Dál od pravdy však nebyl. Přáteli by je nikdy nenazval. Všechny je akorát pojilo stejné tajemství. A to se bezpečně ukrývalo pod levým rukávem jejich hábitů.
Arnold Yexley,Rabastan Lestrange a Augustus Rookwod si povídali o černé magii a zakázaných kletbách.
,,Copak to mícháš, Sevíku?" zeptala se výsměšně Chloe Adamsová a stáhla obličej do nepěkné grimasy, když do nosu nasála vůni lektvaru.
,,Nic pro tvojí nadutou hlavinku." odbyl jí Snape a dál míchal. Chloe si naštvaně odfrkla a přitulila se zpátky k Rookwodovi. Ten ji chytil něžně kolem ramen, přivinul ji k sobě a políbil.
Chloe mu všichni záviděli.Měla drobnou štíhlou postavu. Její platinové vlasy jí spadaly přes ramena až pozadek a z jejích modrých očí vyzařovala vznešenost. Říkalo se o ní, že jenejhezčí děvče na škole. Severus byl však jiného názoru. Pro něj byla navždynejhezčí ta, kterou nesměl milovat. Ta, v jejíchž žilách kolovala špatná,mudlovská, krev.
Nenáviděl Lily Evansovou za to, že ho tak učarovala. Nenávidělsám sebe za to, že jí miluje, Ale hlavně nenáviděl Jamese Pottera za to, žekvůli němu od sebe Lily odehnal.
~•~
Sirius otevřel dveře do ložnice. Naskytl se mu pohled na neuvěřitelný chaos. Ne takový, který je jako v každém místě, které obývají kluci, ale takový, že se i on zděsil. Z koupelny se vypotácel James, brunátný v obličeji a zběsile máchal rukama.
,,Tichošlápku..!" Zasýpal. ,,Já se dusím." Ukázal na vázanku na svém krku, která se mu do něj nebezpečně zarývala.
,,Co to jelenuješ, Dvanácteráku?" Zděsil se Sirius, přispěchal svému příteli na pomoc a vázanku mu povolil.
,,Děkuju." Zachroptěl James a vyčerpaně se posadil na postel. ,,Lily by mě zabila, kdybych se tady udusil." Konstatoval
,,Joo, to dává smysl." Poplácal ho Sirius po rameni.
,,Všechno musí být perfektní."
~•~
Amanda vyšla ze společenské místnosti na prázdnou chodbu. Prázdná ale dlouho nevydržela. Zpoza rohu se vynořil Regulus s rukou za zády.
ČTEŠ
Zlá Krev
FanfictionPobertové nastupují do svého posledního ročníku v Bradavicích. Poslední rok, kdy jsou uchráněni před hrozbami války. Ta však ale postupně prosakuje Bradavickými zdmi. Zmijozelští sedmáci se připravují na přijetí Znamení zla. Ta, která by mezi nimi m...