Kapitola čtrnáctá - S pravdou ven

4 0 0
                                    

,,Madam Pomfreyová? Máte to pro mě?" Zeptala se Sofie, když nakoukla na ošetřovnu.

,,Mám, pojď prosím dál. Zavři dveře." A rukou ji naznačila, ať jde za ní. Sofie přikývla, uposlechla její rozkaz - zavřela dveře a přišla k ní.

Poppy ji podala krabičku s těhotenským testem. ,, Chceš, chceš abych tam šla s tebou? Je lepší, když u toho budeš někoho mít." Zeptala se jí konejšivě.

Sofie se na krabičku ve svých rukou podívala. Mohla to říct holkám, ale nevěděla jak. Nechtěla zbytečně vyvolávat vlny, ještě nebylo nic jisté. ,,Nevadilo by vám to?" Zeptala se ošetřovatelky. Opravdu nechtěla být sama.

,,Ovšem že ne, pojď, můžeš použij mojí toaletu." Chytla ji za ramena a navedla ji k záchodu.

Sofie za sebou zavřela dveře do kabinky a roztřesenými prsty rozbalila test.

,,Tak jo, jde se na to."

~•~

,,Víte co? Pěkně mě štvete. Místo toho, aby jste byly se svou nejlepší kamarádkou, jste obě někde s Blackama." Zazlobila se na oko Laura.

Emily se protáhla a zazívala. ,,Tak promiň no, ale já to říkala předem." Zvedla nevinně ramena.

,,A já to taky neplánovala na tak dlouho." Bránila se Amanda. ,,Ale doufám, že tě potěší, že jsem si to s Regulusem vyřešila. Měl mi toho dost co říct, vysvětlit."

,,Sláva! Doufám žes ho už poslala někam." Zatleskala Laura.

,,No, ne tak úplně..." Ošila se Mandy a pohrávala si s pramínkem svých světle hnědých vlasů. Obě kamarádky na ni přesunuly zrak.

,,Těžko se to vysvětluje, to je taky důvod proč jsem s ním byla tak dlouho... prostě jsme teď v pohodě. Jestli to bude něco víc, to opravdu teď nevím. A možná bude lepší, když se tím nebudu zabývat. Začneme odznova." Utla debatu dřív než začala.

,,Radši nám řekni co ty a Sirius!" Obrátila se na Emily která v tu chvíli zrudla až na zadku. ,,Co by...normální rande." Odbyla je, ale její nadšený úsměv ji prozradil.

,,Prostě to bylo fajn, to je všechno, co vám pro teď můžu říct." Zatetelila se.

,,Hej!" Zvýšila na ni hlas Laura a hodila po ní polštář. ,,Mluv, mladá dámo!" Ukázala na ni výhružně prstem a polštář, který před chvílí hodila ji přistál zpátky na hlavě.

~•~

,,Tak jak?" Zeptala se madam Pomfreyová a zaťukala na dveře do kabinky, kde se schovávala Sofie.

,,Už by ti to mělo ukázat výsledek."

Jo, toho se právě bojím. Pomyslela si. Seděla na zemi a zády se opírala o dveře. Hlavu měla schovanou v rukou a test ležel přímo před ní, stačilo se na něj jen podívat. Zhluboka se nadechla a zvedla ho do úrovně oči. S podivným klidem otevřela dveře. ,,Děkuju, že jste tu se mnou byla." Poděkovala a opustila ošetřovnu bez toho, aby neřekla něco jiného.

Doběhla do ložnice a celá napjatá se posadila na Krisiinu postel. Všechny kamarádky okamžitě zanechaly svých činností a přisedly si k ní.

,,Co se děje?" Zeptala se Kris. ,,Jsi bílá jak Snape." Když ale viděla, že ani vtip kamarádku nerozveselil, spadl ji úsměv.

,, Takže, udělala jsem blbost. Opravdu, opravdu korunovanou blbost..." Začala. Všechny tiše poslouchaly a ani nedutaly. Kris ji povzbudivě stiskla rameno.

,,...a, a otěhotněla..." Vydechla. Všem holkám spadly brady. A nastalo dlouhé tíživé ticho. Jako první se částečně vzpamatovala Teresa. ,,Co, jak, co?" Vykoktala ze sebe neschopná slov. ,,Ví o tom Edgar?" Zeptala se a nasucho polkla.

Zlá Krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat