Kapitola druhá - Cesta vlakem

38 5 2
                                    

Nakonec to v kupé číslo 24 nevypadalo tak zle, jak se dalo očekávat. Ač to ani jedna netušila, Kris a Lily si vzájemně pomáhaly ukrývat se před svými láskami.

Kris se bavila společně se Sofií a Jamesem o posledním přípravném utkání, které se odehrálo mezi Kenmarskými káňaty a Applebylskými šípy. Lily každých 10 minut brala Siriovi láhev ohnivé whisky a dávala mu dlouhé přednášky o tom, jak neblahý vliv má alkohol na lidský organismus. Teresa probírala s Remusem postavení kříženců ve společnosti a Peter přilepený na skleněných dveřích spokojeně a nahlas chrápal.

,,Půjdu si trošku protáhnout nohy.“ Řekla Teresa a vyšla z kupé na chodbu. Ani nevnímala kam jí nohy nesou a ve spěchu do někoho narazila.

,,Juj, promiň Dorcas.“ Omluvila se, když potkala svojí kamarádku z ročníku. ,,V pohodě Tess.“ usmála se odlehčeně.

,,Jak jsi se vlastně měla ve Švýcarsku?“ začala rozhovor Teresa, když si vzpomněla na to, jak se Dorcas na konci minulého roku zběsile učila německy a italsky tak moc, že už si cizím jazykem vedla i poznámky. ,,Jo, bylo to tam nádherný. Ta příroda byla k nezaplacení. A navštívili jsme i muzeum Peracelsuse, toho známého alchymisty. Křiklan by byl v sedmém nebi,“ zasmála se.

,, C'è un sacco di maghi in Svizzera?“ Je ve Švýcarsku hodně kouzelníků. Přešla Teresa z ničeho nic do plynulé italštiny.

,, Sì. Hanno regole molto rigide. Dovevo passare attraverso circa otto controlli“Ano, mají velmi přísná pravidla. Musel jsem projít kolem osmi kontrol. Podívala se na Teresu překvapeně.

,,Netušila jsem, že mluvíš italsky.“ dodala.

,,Taťka byl ze tří čtvrtin Ital, tak jsem toho dost pochytila.“ zasmála se a vzpomněla si na to, jak to vypadalo, když se Daniel naštval, na všechny pokřikoval italsky a oni na něj jen nechápavě koukali

,,Nechci být nezdvořilá, ale asi mi praskne močák…“ Dorcas nedokončila větu a obě se rozesmály.

,,Tak se uvidíme při vyučování, ahoj.“ Řekla Teresa a nechala nohy, ať ji vedou, kam se jí zlíbí.

~•~

,,Vážně Lily?“ Zvedl obočí Tichošlápek. ,,Tady tu láhev nemáš kam schovat.“ Řekl jí a z prstů jí vypáčil už poloprázdnou lahev.

,,Áh, pořád poloplná.“ zanotoval si a kopnul do sebe další doušek.

Lily si naštvaně odfrkla a dala ruce v bok. ,,Ty mu nic neřekneš?“ ohradila se protentokrát na Remuse. ,,Jsi prefekt. Je mi jasný, že primus Potter s tím nic neudělá.“

Remus zvedl oči od rozečtené knížky a zahleděl se na rusovlásku. Bylo viděl, že svádí vnitřní boj. Přiklonit se na stranu školního řádu, nebo na stranu svého přítele.

Zhluboka se nadechl. ,,Když to vezmeš kolem a kolem, tak vlastně ještě nezačal školní rok. Tudíž moje funkce prefekta, potažmo tvoje funkce primuse ještě nemá žádnou váhu. A věř mi, mě by taky neposlechl.“

Kris sedící vedle Remuse vyprskla smíchy, ale zamaskovala to zakašláním. Pak se na svou kamarádku omluvně podívala.

Zlá Krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat