Podzim postupně přicházel a život v Bradavicích plynul svým obvyklým tempem.
,,Myslíte, že jsou moje vlasy hezčí rozpuštěný nebo v copu?“ Zeptala se Lily svých kamarádek na snídani.
,,Já nevím, třeba rozpuštěný.“ Zamumlala Teresa s pusou plnou cereálií.
,,Co myslíš ty, Amando?“ Zeptala se o rok mladší kamarádky z koleje. Jmenovaná zamyšleně odtrhla oči od zmijozelského stolu. Terese neušlo, kam koukala.
,,Určitě rozpuštěný. Ale nedávej si je za uši.“ Usmála se na Lily. Ta s potěšením přikývla a s chutí se zakousla do topinky.,,Holky, můžu s vámi počítat na dnešním zápase? Natrhneme zmijozelským zadky.“ Zeptala se Sofie dívek.
,,Samozřejmě. Rády se přijdeme podívat na váš, tvůj zápas.“ Vyhrkla Lily a potichu dodala ,,James tam taky bude..?“
Kris s Teresou si vyměnily všeříkající pohled a obě se do svých snídaní zasmály. Nešlo přehlédnou, jak se Lily čím dál častěji ocitala v blízkosti nebelvírského chytače zcela dobrovolně.
,,Jdete nějaká na ten Křiklanův večírek?“ Zeptala se znenadání Lily, aby odvedla pozornost od předchozí konverzace. ,,Samotné se mi tam moc nechce…“ Hlavně se jí samotné nechtělo čelit Severusovi, svému příteli z dětství.
,,Myslím, že vím koho bys měla vzít.“ Uchechtla se Kris. To už ale Lily neslyšela, protože do Velké síně zrovna přilétly sovy s poštou.
Amanda se při zmínce o večírku neubránila úsměvu a vzpomínce na její podivný rozhovor s Regulusem. Nevěděla, jestli ty jeho narážky měla brát jako pozvání. Kdyby tehdy tak neutekla, měla by teď jasno.
~•~
Jakmile James spatřil fandit Lily na tribunách, proměnil se zápas v bitvu, ze které vyšel James jako jediný vítěz se zlatonkou v ruce. Sofie měla pravdu, zmijozelští neměli šanci. Po zápase se celý tým odebral do šaten. Dívky před nimi čekali na Sofii. Připojil se k nim i Sirius, který chytl Teresu a Kris kolem pasu. ,,Promiň, Lily. Pro tebe už není ruka. A i kdyby byla, vážím si svého obličeje víc, než tebe.“ Usmál se a narážel tím to, co by se stalo, kdyby na Lily jen pomyslel jinak, než na objekt zájmu jeho nejlepšího kamaráda.
,,Jinak, bavili jste se dobře, dámy?“ Zeptal se. Děvčata přikývla, ale to už vycházel vítězný tým z šaten. ,,Blacku, ten tvůj brácha mi dal docela zabrat. Kdyby no Neal málem nezabil potloukem, mohlo vše dopadnout jinak.“ Neal výmluvně pokrčil rameny a pokračoval v cestě ke hradu.
,,Podívejme se, kdopak dorazil…Jen si to přiznej, Lily. Byla jsi tady jenom kvůli mně!“ Přesunul na ni James pozornost.
,,To není pravda.“ Bránila se marně Lily.
,,Ale je.“ Mrkl na ni Potter. ,,Uvidíme se na večeři.“ Houkl na ně ještě přes rameno a zmizel za rohem.
,,Lhala.“ Konstatoval pak věcně Siriovi. Ten se na něj tázavě podíval.
,,Jak jsi na to přišel?“
,,Vždy, když lže, zrudne ji levé ucho.“
,,No, u Merlinovy staré nohy. Dvanácteráku, jdi se léčit.“ Odpověděl mu vyděšeně Sirius. James se pro sebe usmál. Lily se šla podívat na něj! To odhalení ho hřálo u srdce stejně jako láska k nebelvírské primusce.
ČTEŠ
Zlá Krev
FanficPobertové nastupují do svého posledního ročníku v Bradavicích. Poslední rok, kdy jsou uchráněni před hrozbami války. Ta však ale postupně prosakuje Bradavickými zdmi. Zmijozelští sedmáci se připravují na přijetí Znamení zla. Ta, která by mezi nimi m...