Kapitola šestnáctá - Loučení

4 0 0
                                    

Jaro se přehouplo v léto a zkoušky OVCE se nezadržitelně blížily. Celý sedmý ročník byl jako na trní, tedy skoro celý.

,,Mám strach." Pronesla tiše Teresa. Seděla svému příteli v náručí v zapomenuté učebně.

,,Ty? A z čeho prosimtě?" Zeptal se Mark a něžně ji přejel rukou po tváři.

,,Z toho, co jsem provedla." Polkla nasucho. Chlapec se na ni jen nechápavě podíval.

,,Co jsem provedla tobě. Byla jsem sobecká a nepřemýšlela o tom, že když po smrti rodičů půjdu za tebou, uvalím na tebe takhle velký břemeno. Nikdy už nebudeme mít klid, do konce života. Otec mě nikdy nepřestane hledat. Opravdu tohle chceš?" Zeptala se ho a zvedla se z jeho náruče aby se mu mohla podívat do očí.

,,Tak hele, jestli mě chce teď odradit, tak mě vůbec neznáš. Jsem s tebou v tomhle průšvihu už přes tři roky a miluju tě jich mnohem víc. Nikdy o tebe nechci přijít, chápeš?" Zdůraznil, chytil její obličej do rukou a políbil jí. Pak ruce nervózně stáhl zpátky. ,,Tak jo." Zašeptal.

,,Všechno v pořádku?" Zeptala se ho podezřívavě.

,,Postav se, prosím." Požádal ji s úsměvem a pomohl jí na nohy.

,,Marku, co to děláš?" Smála se ona.

,,To, co chci udělat už dávno." Vydechl a klekl si na levé koleno. Dívka v tu chvíli skoro přestala dýchat. Vyvalila oči a otevřela pusu v němém úžasu.

,,Tereso - teda Isabello - Rodericková, nebo Voldemortová? U Merlina, v těch jménech je zmatek. Zkrátka, moje jediná lásko, uděláš mě nejšťastnějším chlapem na světě a vezmeš si mě?" Zeptal se jí a z kapsy vyndal prstýnek, který před týdnem koupil v Prasinkách.

,,Taky doufám, že ze mě neuděláš největšího troubu na světě a neřekneš ne. Chápu, že je to trošku brzo..." Usmál se ještě a poškrábal se na hlavě. Teresa tam jen stála neschopná slov. Vždyť spolu chodili necelé dva měsíce. Bylo to absolutně šílené, ale není to přesně to, co zamilovaní dělají? Bláznivé věci. Rukou si zakryla pusu a stále slov neschopná jen přikývla.

,,Ano. Vezmu si tě." Dostala ze sebe přiškrceným hlasem a nechala Marka, ať ji navlékne prstýnek. Murphy se zvedl a svou teď už snoubenku políbil.

,,Miluju tě, nejvíc na světě." Zašeptal mezi polibky.

,,Já tebe taky, ty blázne." Odpověděla mu a rukou, na které se teď blyštil stříbrný kroužek, mu zajela do vlasů.

~•~

A bylo to tady, OVCE započaly. Trvaly jen pár dní ale většina sedmáků by dala ruku do ohně za to, že to byly nejméně tři měsíce. Vedra, která ten rok nastala tomu taky moc nepomohla.

Nejhůře je snášela Sofie, která pomalu kynula jako těsto na buchty. To, že je těhotná už věděla celá škola, přeci jen, šestý měsíc se maskoval dost těžko.

Nikoho nepřekvapilo, že zkouškové období nejvíc bralo Lily. Co už ale bylo překvapení, bylo to, že mezi nejpilnějšími studenty byla i Kris, která se učením snažila vytěsnit vnější život. A na výsledcích to bylo znát.

Teresa prošla všemi testy na výbornou. Jen v obraně proti černé magii nezískala nejvyšší počet. Věděla, že by mohla být nejlepší, ale nechtěla. Nechtěla mít důkaz toho, že má nadání po svém otci. Komu se ale zkouška z obrany povedla, byla Chloe. Plný počet bodů.

Remus se víc než zkoušek děsil nadcházejícího úplňku. Všechny testy ale zvládl skvěle a jako prefekt šel všem studentům příkladem.

Sirius s Jamesem OVCE zvládli skvěle. Magii měli prostě v krvi, takže místo toho, aby se učili se snažili věnovat svým přítelkyním. James moc úspěchu neměl, protože Lily se učila jako nikdo. K smůle Kris se ale Sirius s Emily stýkali pořád, a to čím dál víc intenzivněji.

Zlá Krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat