Kapitola třináctá - Zlomená srdce

7 0 0
                                    

Jaro už pomalu vystrkovalo růžky. Přišlo brzy, ale to nikomu nevadilo. Jakoby to, že zmizel sníh, znamenalo, že zmizeli i všechny problémy, které v zimě byly.

Každý se soustředil na to, co ho naplňuje.

James pilně trénoval na poslední utkání ve Famfrpálu a Lily se zběsile připravovala na zkoušky OVCE. Nezapomněli ale jeden na druhého a ani po půl roce vztahu z něj ta nadšená láska nevyprchala.

Teresa každý druhý den trénovala s Markem. Potřebovala co nejlepší výcvik, aby pro ni bystrozorské zkoušky nebyly tak náročné. I když ji Mark říkal, že na oddělení jich je málo a vezmou skoro každého, ona nechtěla nic zadarmo.

Remus s Jill se pořád scházeli v knihovně. Nikdo nechápal, že ty dva spolu ještě nechodí. Každý den byli spolu alespoň dvě hodiny. Ale Remus pořád překonával svůj strach z toho, co na jeho tajemství řekne.

,,Amando?" Sykl Regulus na svou spolužačku, která seděla vedle něj přes uličku a trochu se k ní naklonil. Ta jen s nezájmem zvedla oči od učebnice, kterou četla.

,,Prosím, pojď se mnou odpoledne na pozemky, chci ti to vysvětlit."

Amanda nahlas vydechla. ,,Víš co, tobě půjdu maximálně na pohřeb. Pokud tam teda špinavou mudlovskou šmejdku, jako jsem já, pustí." Lauře, která vedle kamarádky seděla, zacukaly koutky.

,,Ticho tam!" Zavolal profesor Christiansen od katedry. Regulus se stáhl zpátky do lavice.

,,Ta ti to docela nandala." Uchechtl se Thomas Monreowe a vrátil se zpátky ke čtení.

Zazvonilo a všichni zaklapli učebnice. ,,Amando? Mohla byste na chvíli?" Zeptal se učitel.

,,Samozřejmě." Odpověděla. Pokrčila na Lauru ramena, na znamení, že netuší co učitel může chtít. Hodila si tašku na záda a přišla ke katedře. ,,Ano, pane učiteli?"

,,Amando, nemohl jsem si nevšimnout toho, co se tady děje..."

,,Prosím?" Podívala se na něj nevědoucně.

,,To, jak kolem sebe s Regulusem kroužíte." Ujasnil, co měl na mysli.

,,Prosím?" Zopakovala svou otázku a vyschlo jí v krku.

,,Nejsem žádný vztahový odborník, ani nemám nejmenší ponětí, co se mezi vámi stalo...Ale myslím, že byste to měli vyřešit. Ty vaše kyselé obličeje ničemu neprospějou."

Amanda nasucho polkla a zůstala na učitele zírat.

,,No, doufám, že si to vezmete k srdci. To je vše, můžete jít." Ukončil jejich konverzaci a pokynul jí rukou k východu.

,,Ehm, nashledanou." Odpovědela mu nejistě a opustila třídu.

Tak to, bylo divný. Pomyslela si. Ale, co když měl pan Christiansen pravdu. Když to nevyřeší, potáhne se to s ní Merlinví jak dlouho.

,,Nesnáším, když maj dospělý pravdu." Zašeptala a sama pro sebe se uchechtla.

~•~

,,Zdár, Emily." Pozdravil Sirius dívku. Čekal před tribunou na Jamese, kterému před chvílí skončil trénink.

,,Blacku." Zasmála se na něj ona a samolibě zvedla obočí.

,,Tak co říkáš, zajdem zas někam?" Zeptal se laškovně.

,,Hmmm. To bych si musela promyslet." Dělala, že přemýšlí a mrkla na něj. Předem bylo jasné co odpoví. Jako by se nesešli i minulý týden.

V tu chvíli se zpoza rohu vynořila Sofie s Kris. A ta, když tu scénu viděla, ztuhla.

Zlá Krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat