,,Takže, Vernone. Co nového v práci?" Zeptal se pan Evans a podíval se na svého budoucího tchána. Všichni seděli u slavnostní tabule a jedli večeři. James se mezi ně snažil nějak zapadnout. Pro Lilyino štěstí by udělal cokoliv. Vernon něco odpověděl a přesunul svou pozornost na kouzelníka.
,,A co ty? Koupíš si taky auto, až dostuduješ?" Zeptal se ho. On si své vlastní nedávno pořídil, úplně nový model a nezapomněl se s ním všude chlubit. Petunie ho láskyplně chytla za paži.
James dokousal kousek brambory, který měl v puse. ,,No víš, auto by mi bylo k ničemu. Stačí mi přemisťování." Odpověděl mu.
Vernon s Petunii se na sebe podezřívavě podívali. ,,Jamesi, stačí říct, že na něj nemáš peníze. To přeci není žádná ostuda." Konejšila ho medovým hlasem Petunie a zasmála se.
James se trochu napjal. Jediné, co mu zabránilo v tom, aby ji napadl nějakým zaklínadlem, byla Lilyina ruka, která ho pod stolem chytla.
,,Vlastně," nedal se. ,Moje rodina je jedna z nejbohatších v kouzelnickém světě. U Gringotových máme uložené hotové jmění. Takže kdybych chtěla auto, koupil bych si ho." Usmál se na Petunii na oplátku.
A bylo to. Strhla se hádka mezi mladou čtveřicí. Večer skončil fatálně. Petunie s Vernonem vystartovali z místnosti. Nasedli do auta, kterým se předtím Vernon tak chlubil a odjeli. Lily skončila v slzách, takhle si Štědrý večer nepředstavovala.
,,Lily, prosím nebreč. Já se mu příště omluvím. Vážně." Utěšoval jí James.
Lily ale věděla, že to nemá smysl. Dursleyovi je nikdy nepřijmou.
~•~
Vánoční prázdniny skončily. Někdo si je užil, pro někoho byly utrpením.
Začal nový rok, 1978.
,,Tak, jaký byly Vánoce?" Snažila se Kris nějak rozehnat dusnou atmosféru, která v kupé panovala.
V Terese pořád přetrvával ten divný pocit, že ji ty rudé oči, patřící jejímu otci, sledovaly.
Lily se nešťastně choulila k Jamesovi, zpackaný večer se sestrou měla pořád v živé paměti.
Sofie se strašně styděla. Nejen, že podvedla svého přítele, ale ještě k tomu ho podvedla s jeho nejlepším přítelem a zároveň svým švagrem. Bylo jí ze sebe samé na nic.
,,Máte docela pohřební náladu holky." Nadhodil Sirius.
,,Musím se projít." Oznámila Teresa, zvedla se ze svého místa a opustila kupé.
,,Řekl jsem něco blbě?" Zašeptal Black směrem k Remusovi. Ten jen pokrčil rameny. Taky nechápal, co se holkám stalo.
Vlak najednou začal zpomalovat.
,,Do Merlina!" Zařval Sirius, který si polil košili dýňovým džusem okořeněným kapkou whisky.
,,Co se děje?" Zeptala se naštvaně Sofie.
Remus zase pokrčil rameny. ,,Podívám se." Řekl a vystrčil hlavu ze dveří. Kolem zrovna procházela Emily Harveyová.
,,Ehm, ahoj." Odkašlal si Lupin a dívka s k němu otočila. ,,Nevíš, proč stojíme?" Zeptal se. Emily zakroutila hlavou na znamení toho, že nemá ponětí. Najednou se ozval výkřik, při kterém oba naskočili.
~•~
Vlak jel čím dál pomaleji. Začal utichat zvuk pohybujících se kol a začaly se rozléhat vyděšené a zvědavé hlasy patřící studentům. Soustava najednou se škubnutím zastavila a celá se ponořila do tmy.
ČTEŠ
Zlá Krev
FanfictionPobertové nastupují do svého posledního ročníku v Bradavicích. Poslední rok, kdy jsou uchráněni před hrozbami války. Ta však ale postupně prosakuje Bradavickými zdmi. Zmijozelští sedmáci se připravují na přijetí Znamení zla. Ta, která by mezi nimi m...