O osm let později
,,Pojď sem."řekl Edgar a popadl svou přítelkyni do náruče a dlouze ji políbil.
,,Edgare."zavzdychala Sofie mezi polibky.,,Musím už jít."zaúpěl muž a odtáhl se. Zvedl se z postele a natáhl si kalhoty. Sofie si ho jen zamyšleně prohlížela.
,,Kde mám do Merlina tu košili!"ulevil si Edgar a prohledával celý Sofiin pokoj. Našel jen Sofiinu sukni a punčochy a svoje ponožky.
,,Myslíš tuhle?"zeptala se laškovně dívka a ukázala na košili, kterou měla na sobě.
,,Dej mi ji."zahrozil Edgar a pomalu se přibližoval k posteli. Sofie nesouhlasně zavrtěla hlavou a Edgarovi se v tu chvíli blýsklo v očích.
,,Ne, tak to si ji buď muset vzít sám."řekl a Sofie se v úleku schovala pod peřinu.
~¤~
,,Tak se tam měj dobře zlatíčko. A piš mi, kolikrát budeš chtít."řekla dojatě Krisiina matka a objal svou dceru.
,,Mami, uškrtíš mne." zasípala dívka.
,,Oh promiň."zasmála se Spencer Priorová.
,,Tak, ahoj, mami. A kdyby se Mellisa vrátila, ať mi napíše, ano?"rozkázala své mamince.
,,Neboj."ujistila ji ona. Kris otevřela dveře od auta a vydala se směrem k přepážce do kouzelnického světa. Svého světa.
~¤~
,,Budeš mi hrozně chybět, zlatíčko."řekl dojatě pan Evans a objal svou milovanou dceru.
,,Ty mně taky, tati."odpověděla mu Lily, která měla slzy na krajíčku. Rozhlédla se po mudlovské části nádraží.
,,A Petunie?"zeptala se s nadějí v hlase. I přes všechny neshody měla svou sestru rada. Přece jenom, byly jedna krev.
Pan Evans se na Lily smutně podíval a zakroutil hlavou na znamení nesouhlasu. Lily se zalily oči slzami. Tvrdě si uvědomovala, že její sestra s ní nechce už nic mít. Dokonce se i odstěhovala z domu ke svému příteli Wernonovi Dursleyimu. Lily pro ni už nic neznamenala.
~¤~
,,Vůbec se mi tam nechce."řekla Teresa a prohrábla si vlasy.
,,To říkáš už třetím rokem."odpověděl ji Mark, který stál před ní a držel ji zrcadlo. ,,Je ta rtěnka nutná?"zeptal se znuděně. Teresa na něj vrhla naštvaný pohled a zase se vrátila k malování rtů. On moc dobře věděl, že pro ni je. Teresa zrovna dokončila poslední tah a zakryla tím malou jizvu na rtu. Malou památku na setkání s otcem. Na setkání s vlastní krví.
,,Zvládneš to tu beze mě?"zeptala se Marka.
,,No dovol!"ohradil se on a na oko se zatvářil uraženě.
,,Musím ti snad připomínat, že ze mě brzy budu bystrozor?"řekl ji.
,,Dobře, dobře."bránila se Teresa.
,,Můžeme?"zeptala se ho a on na oplátku přikývl. Chytla ho za ruku a za hlasitého prásknutí oba zmizeli.
ČTEŠ
Zlá Krev
FanficPobertové nastupují do svého posledního ročníku v Bradavicích. Poslední rok, kdy jsou uchráněni před hrozbami války. Ta však ale postupně prosakuje Bradavickými zdmi. Zmijozelští sedmáci se připravují na přijetí Znamení zla. Ta, která by mezi nimi m...