Kapitola sedmá - Plán Jily

14 4 0
                                    

Celý hrad se topil ve spánku. Pátý ročník a výš všichni dospavali včerejší oslavu, až na pár ranních ptáčat. Ranní pohoda však měla být brzy narušena.

Nebelvírskou dívčí ložnici čekalo rychle probuzení. Teresa se zrovna vracela z každodenního běhu. Dneska trošku zaspala, takže se vrátila až v 10. Naštěstí byla neděle, takže to nikomu vadit nemohlo. Ve chvíli, kdy vstupovala do ložnice, se Lily vyřítila z postele s rukou před pusou. Zabouchla za sebou dveře do koupelny a vrhla se k míse.

,,Taky přeju brý ránko." Houkla Teresa na zavřené dveře s úsměvem na rtech. To už se ale probudila i Sofie i Kris.
,,Ááá, moje hlava! Do Merlina!" Zaúpěla Sofie a mnula si spánky. Dveře do koupelny se otevřely a vyšla z nich Lily, bílá jako stěna. ,,Holky? Asi jsem to s tou whisky trochu přehnala." Řekla a hlas se jí ještě třásl. Sedla si na postel vedle Kris, která ji konejšivě pohladila po vlasech.

,,Trochu? Myslím, ze trochu je opravu slabé slovo, Lily Evansová! Pamatuješ si vůbec, co všechno jsi dělala?" Zeptala se Teresa dusící se smíchy.

,,A na to zvracení by jsi si měla zvyknout. Až jednou budeš čekat to Potterovo prtě, budeš u mísy v jednom kusu." Rýpla si Sofie.

,,Merline, to je snad zlý sen." Posteskla si Lily nešťastně.

~•~

,,Jak jste mi to mohli udělat!" Rozkřičel se Peter, když vběhl do chlapecké ložnice. Remus se s trhnutím probudil a James se tak lekl, že spadl z postele. ,,Co tak řveš!" Utrhl se na Petera.

,,Nechat mě spát ve společenský místnosti s Týdenníkem čarodějek na ksichtě?" Zakřičel a jeho obličej nabral barvu Lilyných vlasů. Až teď si zbytek kluků uvědomil, že má Peter na tváři obtisklou dvoustránku o líbacích metodách. Všichni tři v tu chvíli propukli v hlasitý smích, který je ovšem při pohledu na Červíčkův výraz rychle přešel.

,,Přijde vám to k smíchu, jo?" Zatvářil se naoko s úsměvem. ,,Těm sexy šesťačkám zřejmě taky!" Dokončil svůj výstup.

,,Ale no tak, Péťo, nezlob se na nás." Konejšil ho Sirius. To už se ale Peter trochu uklidnil.

,,No když už jsme všichni takhle hezky vzhůru, může nám Remus říct, jak dopadl jeho večer. Můj a Dvanácterákův můžeme považovat za úspěšný. Tak co ty, ty střelče? Možná se mi od někoho doneslo, že jsi se vypařil s jednou mrzimorskou fešandou." Utahoval si Sirius ze svého kamaráda. Remus celý zčervenal. ,,Jen jsem ji doprovodil ke koleji, to je celý." Odpověděl jim.
,,Ne všichni jsou jako ty, Tichošlápku." Obrátil se do protiútoku.

,,Na tom si zakládám celou pověst." Zazubil se Black a všichni společně vyrazili na snídani. James byl rád, že nemluvili o tom, co se včera stalo s Lily. Chtěl to první všechno vyřešit s ní.

~•~

,,Holky, já tam nechci!" Vzpouzela se Lily před Velkou síní. Teresa měla co dělat, aby ji s Kris udržela.

,,Co když tam bude James? Co budu dělat? Jak se mám tvářit, co mám říkat?" Zaúpěla.

,,U Merlina, pojď!" Řekla už frustrovaně Sofie a vešla do síně. Holky se vydali za ní. K Lilyinu štěstí tam Pobertové zatím nebyly.

,,Musím se přiznat, že jsem naše statečné Nebelvíry čekal až k obědu." Řekl pobaveně Brumbál, když skrz půlměsícové brýle spatřil vejít do Velké síně Poberty, chvíli po nebelvírských dívkách. Minerva, která seděla po levici se po jeho větě zakuckala svým čajem.
,,Co prosím?" Zeptala se.

,,No, že jsem je nečekal takhle brzo. Po tom divokém večírku v té staré učebně." Odpověděl jí s úsměvem. Profesorka se ho ani radši neptala, jak o tom ví, protože Brumbál zkrátka věděl všechno.

Zlá Krev Kde žijí příběhy. Začni objevovat