Arkadaşlar ben çoğunluğun bildiği üzere urfalıyım şimdi nasıl anlatsam bilemiyorum Zaza yım ben muhtemelen çoğunuz bu ne demek bilmiyorsunuz ama kürt gibi sadece daha farklı. Ve bu şarkıda kürtçe . Bende hem kürtçe hem zazaca biliyorum. Bilmeyenlerde bu şarkıyı çok sever anlamıda büyük benim için bilmem hep ingilizce türkçe koyduk medyaya şimdide bir farklılık belkide ilk olucak KÜRTÇE koydum.
Türk Kürt kardeştir...Not: Arkadaşlar bir yerlerden sonra hikayede çok fazla çoklu anlatım olmayacak. Kusura bakmayın anlatmak ta zorlanıyorum... Ama korkmayın bir kaç bölüm sonra ...İyi okumalar 😄!
♥💜💙♥💜💙♥💜💙♥💜💙♥🐼🌟🐼🌟🐼🌟🐼🌟🐼🌟🐼🌟🐼🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Dilan KÜPECİK'in ağzından;
Tabağımdaki sütlaç bitince koşarak yemekhane'nin sol köşesindeki mutfak kapısından geçtim. Normalde buraya girmemiz yasaktı. Ama kimse benimle sütlaçımın arasına giremezdi. Ve çalışanlardan Münevver ablanında annemin arkadaşı olması bana torpil sağlıyordu. Mutfakta dolandıktan sonra Münevver ablayı gördüm . Oda gülümseyerek elinde sütlaç tabağıyla bana doğruu geldi.
"Geleceğini adım kadar iyi biliyordum. Al bakalım deli kız!"
Dedi ve sütlacı bana uzattı. Ben tam sütlacımı alacaktım ki tabağı geri çekti ve "Bu arada annen nasıl? " dedi. Gözlerimi tabaktan kaldırmadan " İyi iyi çok iyi. Bende sütlacıma kavuşursam iyii olacağım."dediğimde güldü ve "Al bakalım deli kız!"dedi ve tabağı verdi. Hemen yanağından öptüm ve "Eline sağlık Münevver ablam benim hadi kolay gelsin!"
Diyerek mutfaktan çıktım. Daha Alda'yı bıraktığım masaya gittiğimde çoktan bitirniştim. Kendi kendime gülümsedim ve "Cidden pandaya dönüşüyorum."
Diyerek kahkaha attım.Masa ya baktığımda Alda yoktu. Nereye gitmişti bu kız. "Salak mısın sen o sonuncuydu!?!?!" Diye bağıran Alda'yı duyunca etrafıma bakındım zil çaldığı için yavaş yavaş herkez yemekhaneye doluşuyordu. Biraz daha baktıktan sonra Alda'yı gördüm ve koşarak yanına gittim. Alda'nın ve benim karşımozda duran çocuklara baktım. İkiz miydi onlar? Biraz dikkatli bakınca hakklı olduğumu anladım. Alda'ya dönerek "Sorun ne !?" Diye sordum. Gözlerini karşısındaki çocuktan ayırma dan bağıra bağıra konuşmaya başladı."Sorun şu;..." dedi ve eliyle karşısında duran çocuğı gösterdi. "Bu kas yığını dangalak kalan son ekleri yedi!?!?!?!" Tamam bu komik gelebilir ama benim sütlaç takıntım varsa Alda'nında Ekler'e vardı. Çocuğu öldürmediğine dua etmeliyiz bu durumda.Boş yer ekavga çıkma ması için "Tamam ben sana alırım çıkışta. Zaten market alışverişine çıkıcaktım."dedim ve çocuklara döndüm.Kaşında çizik olan kısacası ekler i yiyien çocuk pür dikkat Alda'yı süzüyordu. Alda'ysa kaşlarını çattım gerçekten korkunç bir şekilde çocuğa bakıyordu.Şu an kendinden kaç kilo ağır ve kaslı birine kafa tuttuğunun farkındamıydı!?!Ben hemen elimi ikizlere doğru uzatarak"Ben Dilan, buda Alda. Biraz tatsız bir tanışma oldu ama böyme küçük bir şey için birbirimizi kırmaya konuyu büyütmeye değmez."dedim. Ben Diğer çocuğun elimi sıkmasını beklerden birden bire benim önümde olan çocuk elimi sıktı ve "Ben Toprak, buda ikizim Ateş. Bizde tanıştığımıza çok sevindik."dedi. Banamı öyle geldi yoksa flört eder gibimi konuşmuştu . Elimi geri çektim ve sahte bir gülümsemenin ardından Ateş'e öldürücü bakışlar atan Alda'yı kolandan tutarak sınıfa sürükledim...Seher BULUT'un ağzından;
10 dakikadır Müdürün kapısında bekliyordum.Sonunda Miraç odadan çıkınca kolundan tuttuğum gibi beden eğitimi dersi olduğu için boş olan bir sınıfa sürükledim ve kapıyı arkamızdan kapattım. Bir bana bir kapıya, bir de elimde tuttuğum pansuman malzeme leri ne bakıyordu. Sonra ne yapacağımı anlamış olmalı ki bir sıraya oturdu ve beklemeye başladı. Yanına gittim ve ilk önce parmuğa su dökerek kaşını temizledim. Daha sonra ğamuğa tentürdiyot döktüm ve"Biraz yakabilir." dedim. Yavaş bir şekilde kaşına enfeksiyon kapmadın diye tendürdiyot sürerken ona baktım . Bana öyle bir bakışı vardı ki. Evet çok gıcıktı . Ama neden duygularını saklamadığı için mi? Evet. Kahretsin ki evet. Ben öyle değildim hiç bir konuda açık değildim. Ve o böyle gözlerime sevgiyle bakınca korkuyordum.
Ben bu zamana kadar Başar'a aşık olduğumu sanmıştım ama Miraç'a daha önce hiç hissetme diğim bir şey hissediyordum. "Gözlerin bana nutellayı anımsatıyor." Dedi. Birden bire pamuğu fazla bastırmış olmalıyım ki "Ahh bu ne içindi!?" Diyerek inledi. Hemen telaş yaptım ve parmak uzumda yükselerek kaşına üflemeye başladım. Bunu yaparken boyum yeyişmediği için birazcık azıcık üstüne çıkmış olabilirim...
Ona baktığımda donmuştu.
Kahretsin! B*k yoluna gidiyoruz. Diye geçirdim içimden ve hemen geri indim. Tekrar kaşına tendidüyot sürmeye başladığımda ikimizde sessizdik. Neden bu kadar uzun ki !?! Yetişemediğim için iyice temizleyemiyordum. Birden bire belimden tuttu ve kucağına oturttu. Bir dakika ne yapıyordu bu çocuk! Sapık herif!!! "Sen ne yaptığın-". "Şşttt!" Diyerek beni susturdu ve bıkkın bir sesle konuşmaya başladı. "Sadece daha rahat pansuman yapabilmen için kucağıma aldım. Bir art niyetim yok Seher. Bana sapık mışım gibi davranmaktan vazgeç.Sen istemediğin şekilde sana asla dokunmam! Ve bilki eğer sapıksam bile bunun tek sebebi sensin . . . " Şu anda ela gözleri koyulaşmıştı. Yeşil olan gözlerinin iöindeki kahverengi çizgiler büyümüş tü. Buda sinirlendiğini gösteriyordu. Bende derin bir nefes aldım ve şu anda onun kucağımda değilmiş im gibi davranmaya çalıştım. Pansuman yapmaya geri döndüm.Nefes alıp verişlerinden ve kasılmalarından canının yandığını anlayabiliyordum. Belli etmemeye çalışıyordu. Gerçi çok yakın olmasak anlamazdım da zaten. İyice temizledikten sonra yara bandınıda taktım ve tam kucağından inecekken kollarıyla belimden tutarak bedenimi kendi bedenine yapıştırdı ve gitmeme izin vermedi. Ben yakınlığımızın verdiği şokla sarsılırken o kısık bir sesle cevabını bilmediğim ve kendime de sormaktan korktuğum soruyu sordu. "Benden hoşlanıyormusun? Seher" . . .Belki hemen yb atarım.
Seher hoşlanıyonmu sende karar ver bi öldürcrm diyon bide bir şeyler hüssediyom diyon jdjdnmsmsmdkdm.
Lütfen şarkıyı dinleyin bence beğeneceksiniz.
Vote atın 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DEVRİYESİ
Novela JuvenilHerşey her zaman yolunda gitmez öyle değil mi ? Acaba bizim kilerin işleri yolunda mı ? Bir birine tutunmaya çalışan. Hayattan beklentisi olmayan insanlar da var. Kör olan gözünün önündekini göremeyenlerde. Sırf popüler olmak adına ismini cismini...