BÖLÜM/12

77 18 45
                                    

Saat 6.51 ve ben yb atıyorum. Uyku düzenim berbat bir durumda. Sabahladım ve şu an toplam 2 gündür uyumuyorum. Bu arada bu bölüm atraksiyonlar olduğu için medyadaki şarkıyı okurken dinleyin baya iyi oluyo."Denendi bizzat"Her neyse bu bölüm gerçekten beklediğimden uzun oldu. Her şeyi sıkıştırdım, yazdıkça yazasım geldi. Şimdi sizi hikayeyle baş başa bırakıyorum...

Keyifli okumalar!🐼😍🐼😍🐼

Miraç YARALI'nın ağzından;

Seher'di. Evet Seher'di... Bu gün 4 ders boyunca onunla konuşmaya çalışmıştım ve sadece 3 cümle karşılık alabilmiştim. Bunlardan biri "Ekstra şekerli bir kahve içmessem katil olucam!" Diğeri "Tuttuğum takımdan sanane! Ayrıca senin futbol bilgin benimkinin yanında anaokul eğitimi kalır! " olmuştu. 3 sü ise "Ben en çok mor rengi severim." Ve bu notta dediği her şey vardı. EKSTRA ŞEKERLİ KAHVE! FUTBOL"PES-FİFA"! MOR KONFE TİLER!!! O sırada telefonum çalınca elimde kart saçma salak bir sırıtışla oturmayı bırakıp telefonu açtım. Panda arıyordu. "Benim dauble gamzeli yakuşıklı arkadaşım. Ben bugün gelemeyeceğim. Sorun olurmu? Ha birde Seher'in sana bir süprizi varmış... Öyle dedi. Her neyse. Seviyorum seni bb"dedi ve öpücük sesi çıkartarak telefonu kapattı. Şu anda hiç  bir şey düşünecek halim yoktu. Sadece yarın ne giyeceğime kafayı takmalıydım. Evet kız gibi düşünüyorum galiba... ama sonuçta benimde bir stilim var. Hemen kalktım ve dolabımdan en sevdiğim kombini çıkartıp yarın giymek için komidinin üzerine bıraktım.

Miraç'ın kombini ;)

Bu kadar mutluluk fazla gelmiş olacak ki saat daha 6 olmasına rağmen uyuya kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kadar mutluluk fazla gelmiş olacak ki saat daha 6 olmasına rağmen uyuya kaldım...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Alda AYDIN'ın ağzından;

Sen neden geldin ki şimdi. Ofhh.
Derin bir nefes aldım ve sabır çekerek suratsız babamın yanına gittim. Babam... ıfhh baba demekte midemi bulandırıyordu aslında  en iyisi ismiyle seslenmekti. Ama okulda böyle yaparsam çok büyük olay çıkartırdı evde. O yüzden içimden 100. Defa sabır çektim ve tıpkı benimkilere benzeyen su yeşili gözlerine ölümcül ve bir o kadarda umursamaz ve bıkkın bakışlar attım. Bunun karşılığında bakışmayı ilk kesen yani pes eden o oldu. "Öğretmenlerinden derslerinle ilgili bilgi almak için geldim." Dedi. "E-okul ne için var?" Dedi ğimdeyse "Bizzat kendim yüzyüze konuşmak istedim. Olamaz mı kızım." " Sakın bana bir daha kızım deme!"diye bağırdığımda koridordaki bir kaç kişi bize döndü ama sonrasında bir şey olmadığını sadece sıkıcı bir ebeveyn kavgası olduğunu anlayınca işlerine geri döndüler. "Ben öğretmenlerinin yanına gidiyorum. Sende sınıfına gidiyorsun. " dedi. Suratsız nevale! "Hmm bende ne zaman içindeki canavarı göstericeğini merak ediyordum. Aslında geç bile kalmıştı!" Dedim ve son hız arkamı dönerek merdivenleri ikişer üçer çıkmaya başladım. He rsinirlendiğimde gözlerim doluyordu ve bundan nefret ediyordum. Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkama kararı alarak 2. Katta durdum ve sola döndüm. Tam tuvalet kapısından girecekken biri kolumdan tuttu ve kendimi birden bire biyolıji sınıfında buldum. Ama ışıklar kapalıydı. Ve beni buraya çeken kişi kapıyı kilitliyordu...

İrem KAYA'nın ağzından;

Son iki dersi ekmiş Tolga'yla bir parka gelmiş çekirdek çıtlıyor duk. Ee napalım bizimde fanta zimiz bu.  "Hayatıma sen girdiğinden beri hiç bir şey eskisi gibi değil!" Birden bire bağırarak konuşan Tolga'ya baktığımda kırılmadım desem yalan olurdu. "Ne ima ediyorsun?!"  Dedim kaşlarımı çatarak. Sinir katsayım birden bire zirveye çıkmıştı. "Yani geceleri seni düşünmekten uyuyamıyorum! Okulda seni düşünmekten ders dinleyemi yorum!Aklımın her bir santimetresini sen meşgul ediyorsun! " dediğinde dayanamadım ve ona sarıldım. Onun kokusunu içime çekerken aklıma birdenbire gelen bir soruyu sormak istedim. "Neden ben?" Kollarını belimden çekti ve eliyle çenesini kaşıyarak "hmm" sesi çıkartırken düşünmeye başladı. Bir kaç saniye sonra "Çünkü bana iyi geliyorsun." Dedi. Bu cümle şu anda herkeze normal gelebilirdi ama ben nedemek istediğini biliyordum. Oda biliyordu. "Beni daha iyi bir insan yaptın. Daha mutlu bir insan." . . .Ben en içten gülümsememle ona bakarken oysa hala birşeyler düşünüyordu. Sonra derin bir nefes aldı ve simsiyah gözlerini bana dikerek "Ve özgürlük takıntın annemi hatırlatıyor..." dedi. Yutkunamadım.Yapamadım.



  🐼《~♡BÖLÜM SONU♡~》🐼

Evet burda bölüm mü bitirilir Yazarrr diye isyan edenler olacak bence en heyecanlı yerler alda ve seher di yine ama unutmayın daha Semih im gelemdi oda gelsin tam tayfa olak djdkskksks her neyse yine bir boklar oluyo bakalım neler olucak bende bilmiyom. Saat 6.51 de yazmaya başlamıştım şimdi ise 7.56 msllalal ...

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

🐥        Vote atın lütfen        🐥

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

LİSE DEVRİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin