BÖLÜM/19

107 19 180
                                    

Evettt yıllar yıllar sonra bir yb geldiiii.☺

Merak etmeyin ölmedim canııımm yaşıyorum.😂

Hani derler ya ^Yıkılmadım ama ayaktada değilim^diye aynen o durum dayım. =_=

Her neyse ben sizi daha fazla tutmayayım. İyi okumalar. 💙

Son olarak bu bölümdeki yeni karakterin gerçek hayattaki ilham kaynağı_yinedesevdik_ tir. Ve bu bölüm ona ithaf edilmiştir.

Biricik siyah meleğime.♥

Dip not / Bu bölümde çoğu yerde değişik yazılmış kelimeler göreceksiniz. Onları bilerek öyle yazdım. Arkadaş ortamı ve samimilik olacağı için böyle yaptım. O yüzden ben nasıl yazdıysam öyle okuyun daha komik ve güzel oluyor.

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤

Dilan KÜPECİK'in ağzından;

Apartmanın kapısını açtığımda böyle bir manzara görmeyi beklemiyordum . . .

Karşımdaki manzara beni hem sevindirmiş hemde üzmüştü. Yani galiba duygu patlaması yaşıyordum.

Şu anda karşımda  kömür gibi siyah gözleri ve geceyi kıskandıracak kadar koyu siyah saçları olan bir kız duruyordu.

Selvi AKYOL

Üstünde gri bir ceket ve beyaz kot pantolon vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünde gri bir ceket ve beyaz kot pantolon vardı.Öylece durmuş bana bakıyordu. Bende ona.

*İç ses : Tanıdı mı acaba ?*

Hayır imkanı yok tanıyamaz. Çünkü en son görüştüğümüzde daha 8 yaşındaydık!

*İç ses : Eee sen tanıdın ama...*

Galiba haklısın. Ben tanıdıysam onunda tanıma şansı vardı. Ama ben çok değişmiştim. Yani resmen evrim geçirmiştim. Ama o 8 yaşında neyse hala oydu. Sadece olgunlaşmıştı o kadar.

¤{SİYAH MELEK}¤

Ona taktığım lakab aklıma gelince gülümsemeden edemedim. Cidden çocukken çok salak mışım ya.

Birden bire sol gözümden bir damla yaş firar etti ve yanağım da ıslak bir yol bırakarak aşşağı ya doğru süzüldü.

Selvi göz yaşım akar akmaz harekete geçti ve koşarak bana sarıldı.

TANIDI!TANIDI!TANIDI!TANIDI!

İçimde kelebekler uçuşuyordu. O kadar mutlu olmuştum ki bunu kelimlerle anlatmam mümkün değildi.

Sarılma seromonimiz bitince ilk konuşan o oldu. "Kaç yıl oldu?" Dedi. Bende içimden sayatak bir düşündüm. En son 8 yaşındaydık ve onlar Foça'dan taşınmak zorunda kalmışlardı şu anda 18 e girmeme bir buçuk ay kalmıştı. Yani düz hesap 10 yıl.

LİSE DEVRİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin