Evet yeni bölüm geldi minnaklarım.
Gölden gelir gelmez banyodan çıkar çıkmaz yb yi yazdım sjsnanamam.
Buraya çok mutlu bir Yazarcık bırakıp :) Sizi yeni bölümle yanlız bırakıyorum.
Keyifli okumalar! 🐼💙✨
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Dilan KÜPECİK'in ağzından;
Bana baktı. Gülümsedi.Haraketlenip yürümeye başladı. Yanıma geliyordu işte. Bir adım daha ve bir adım daha.
O Yanıma gelince ben durmasını bekleyerek yana çekildim ve ona yer açtım.Ama o durmadı...
Yüzünde hafif utangaç bir gülümsemeyle Cemre'nin yanına yaklaştı ve oturdu.
Şuanda neden ben değilde neden Domates kafa'nın yanına geçtiğiyle ilgili kafa yorup , üzülmem gereken kısımdayız sanırım... ama ben hiç üzülmedim. Yani banane amk?!
İstediği gibi istediği Domates kafanın yanına oturabilir.
"İç ses : Kabul et. Senin yanına gelmedi diye kırıldın. Ama Siktir Et. Bu gün zaten cehennemin fragmanı gibi geçecek. Bari bunla kafanı yorup,kendini üzme.
Değmez."Haklısın. . .
Daha antrenman var.Kemal hoca pestilimi çıkartıcak.
Annem ruhumu ve yaşam enerjimi sömürecek.
İrem ve Tolga'nın önümde cilveleşmesine mağruz kalacağım.
Bu tatlı bir olay gibi gelebilir. Ve çoğu kişiye görede öyle Ama ben böyle şeylerden hoşlanmam. Öğk yani öğk.
Birden bire götüm titreyince korkudan çığlık atacaktım.
Telefonunun titreşim modunu full açıp ve açık unutan mal ben ufak çaplı bir kalp krizi geçirmişti.
Telefonumu çaktırmadan çıkartmamın imkanı yoktu.
En önde oturmanın zararları...
Allah'tan sadece Sözel derslerde önde oturuyordum.Bu Öğretmenler imizin uyguladığı bir sistemdi. En çok hangi derse katılıyorsan o derste önde oturuyorsun. Katılmıyorsan arkada.Mesela ben Matematikte arkada oturuyordum.
"Alooğğ kızım mal mıısığn?"diyerek gözümün önünde elini sallayan Tayfun'a öldürücü bakışlarımı gönderdim.
"T-tamam.Sakin ol kaptan.Zil çaldı ve Kemal hoca seni çağırıyor. Seni çağıran kurbanda ben oldum. Kusura bakma."
Zil çalmıştı ve ben duymamıştım...
Biraz önce çattığım kaşlarımı düzelttim ve minik bir gülümsemeyle kafamı salladım.
Tam sıramdan kalkacakken.Tayfun önümü kesti ve "Şey... Beril'i bugün göremedim. Hasta falan mı oldu? Telefonlarımıda açmıyor... Endişeleniyorum." sağ eliyle ensesini kaşıyor ve alttan alttan yavru köpek bakışları atıyordu.
Pe-ka-la...
Ömer ile güle oynaya çıktı diyemem ki ben sana! Offhh...
"Şşey ya şeyy... İlk ders başlamadan önce bir işi çıktığı için okulu ekti. Ayrıcaaa... Hasta olduğunu sanmıyorum. Endişelenmene gerek yok."
"İç ses : Baya baya sağlıklıydı. Ağzı kulaklarına varıyordu hatta!!"
Evet... Mutluydu. Çok mutlu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DEVRİYESİ
Ficção AdolescenteHerşey her zaman yolunda gitmez öyle değil mi ? Acaba bizim kilerin işleri yolunda mı ? Bir birine tutunmaya çalışan. Hayattan beklentisi olmayan insanlar da var. Kör olan gözünün önündekini göremeyenlerde. Sırf popüler olmak adına ismini cismini...