Evet açıklama yapmıyorum. Direk geçin bölüme.Çook heyecanlı oldu bu bölüm!
KEYİFLİ OKUMALAR😘🐼💙
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰❌❎❌❎❌❎❌❎❌❎❌❎❌〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Dilan KÜPECİK'in ağzından;
Hemen yerimden kalktım ve bir elimle ağaca tutunarak diğer elimle onu yakaladım.Ayağından yakaladığım için tepeteklak aşağı sarkıyordu.
Cidden o kadar ağırdıki biraz daha böyle kalırsak düşürebilirdim.Hemen onu çekmeye başladım sağolsun oda dala tutundu ve kendini çekti. Yoksa çıkartmam biraz zor olurdu.
Dala geri çıkınca derin bir nefes aldı ve oturdu. Tam bende oturacağım sırada havaya kalkmış saçlarını fark ettim ve gülmeye başladım.
Bana baktı ve neye güldüğümü anlamaya çalışırcasına kaşlarını kaldırdı. Gülümseyerek yanına gittim ve elimle saçlarını iyice dağıttım. "Şahtı şahpaz olduu!"
Dedim ve tekrar kahkaha attım.Semih'te benimle birlikte gülmeye başlamıştı bu sefer.
Sonra telefonunu çıkarttı. Telefona baktığı her saniye gözleri yavaş yavaş büyüyordu.
Telefonu geri kapatıp cebine koyarken ağzına gelen her küfürü sesli söylemeye başlamıştı.
Aslında şu an çok komikti. Sinirli olması onu komik yapmıştı.
Bende ayağa kalktım ve ağaçtan inmeye başladım. Aşşağıya indiğimde kafamı kaldırarak yukarı baktım. Semih'te iniyordu.
Oda inince yürümeye başladık. B. Sonra aklıma biraz önce lafının yarım kaldığı geldi ve "Daha demin bir şey söyleyecektin ama yarım kalmıştı ?"dedim.
Semih kafasını salladı ve "Evet. Nerde oturduğunu soracaktım. İzmir'e yeni taşındık ve kaydımıda burdaki KORKMAZLA R lisesine aldık."dedi.
Bende ellerimi cebime soktum ve "KORKMAZLAR mı? Ciddimisin." Diye sordum. Bizim okuldu...
Kafasını salladı ve oda ellerini kot pantalonunun cebine soktu.
"Evet. "Benimde o okulda olduğumu söyleyip söylememem konusunda kendimle cebelleşirken ormandan çıkmıştık bile.
Anayolun üzerindeydik. Bizim ev sol tarafta bir kaç metre aşağıdaydı. Semih bana döndü ve utana sıkıla "İstersen seni evine bırakabilirim."dedi. "Zaten eve gitmeyecektim. Sana iyi akşamlar." Dedim ve sağ tarafa doğru yürümeye başladım. . .
Uzun bir yürüyüşün ardından Beril'in oturduğu mahalleye gelmiştim. Hemen bakkala girdim ve 4 tane magnum alıp çıktım. Ben yemeyeceğim için kendime almamıştım.
Apartmanın kapısını açtığımda böyle bir manzara görmeyi beklemiyordum...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆İrem KAYA'nın ağzından;
Tolga beni eve bırakalı 1 saat olmuştu. Lanet olası öğretmen lerin verdiği , lanet olası ödevler 1 saattir anca bitmişti.
Telefonumun çalmasıyla banyodaki aynada mal mal kendime bakmayı bırakıp odama gittim.
Beril arıyordu. Hemen açtım. "Napıyon gerizekalıların bir tanesi." Dedi.
'Acaba geri mi kapatsam.' diye düşünmedim desem yalan olur.
"Kırılıyorum ana bak."dedim üzüntülü bir sesle.O ise gayet mutlu bir tavırla "Tamam bırak şimdi flaş tv oyunculuğunuda şey diyorum toplansakmı bu akşam bizde. Hem Dilan'lada konuşmuş moral vermiş oluruz."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DEVRİYESİ
Fiksi RemajaHerşey her zaman yolunda gitmez öyle değil mi ? Acaba bizim kilerin işleri yolunda mı ? Bir birine tutunmaya çalışan. Hayattan beklentisi olmayan insanlar da var. Kör olan gözünün önündekini göremeyenlerde. Sırf popüler olmak adına ismini cismini...