BÖLÜM/18

105 17 113
                                    

Bu bölümde biraz hayatlarımızı açıklamak istedim yani sıkılacağınıızı düşünmüyorum ama dikkatli okuyın baya spoi var. O zaman bölüme geçelim :)

Herkeze keyifli okumalar!😍🐼

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

İrem KAYA'nın ağzından;

Yaklaşık 15 dakika sonra evimizin önünden korna sesi duydum. Tolga gelmişti.

Hemen annemin yanına mutfağa gittim.
Yüzüne bile bakmadan "Ben çıkıyorum. Beril'lere gideceğim. Gittiğimde fotoğraf atarım."dedim ve cevap vermesine fırsat vermeden evden çıktım.

Beni çok boğuyordu. Hiç bir yere gitmeme izin vermiyor. Giydiğim her şeye karışıyordu.

Son bir kaç yıldır kafasını işine öyle takmıştıki beni görmüyordu. Tabi bunun yanında Tolga'ya güvenmesininde önemli bir rolü vardı.

Ama annem gibi davranmıyordu. Hiç bir zaman gelip bir derdim olup olmadığını sormazdı.

Hep hatalarımı önüme koyar ama yaptığım iyi şeylerden bahsetmezdi.

Sevgi...Onu zaten beş yaşından sonra bana vermekten vazgeçmişti.

Arabaya bindiğim sırada Tolga'da hiç bir şey demeden sürmeye başladı. Bana trip mi atıyordu o? Hmm bakalım nereye kadar atacaktı bu tripi.

Kemerimi taktım ve ona döndüm. Kemerini takmadığını fark edince aklıma gelen sinsi fikirle sırıtmaya başladım.

Vücudumu ona doğru çevirerek öne doğru uzandım. Aramızda yok denecek kadar az bir mesafe bırakmıştı bu hareketim. Öyle ki  burunlarımız birnirine değiyordu.

Şu anda karnımda kelebekler değil ejderha yavruları var galiba yaaa.

Bir elimle kemerine uzanıyordum fakat Tolga şok olduğu için sadece yüzüme bakıyordu. Eğilip yanağına küçük bir öpücük bıraktım ve kemerini taktım.

Geri çekilip yerime oturduğumda Tolga'nın yüzündeki renk değişimini izlemek çok zevkliydi.

Bir kaç saniye sadece yola baktı daha sonra arabayı son hız sürmeye başladı.

"Neden motorunla gelmedin?" Diye sordum. Aslında sadece konu açmaya çalılıyordum. "Sude istemişti."dedi. Sude kız kardeşiydi ve aralarında bir yaş vardı .Yani 18 yaşında olduğu için motoru kullanması gayet normaldi.

Tolga birden bire arabayı durdurunca öne doğru savruldum. Eğer kemer takmasaydım şu an ön camdan uçmuş olurdum. Kafamı sola çevirdiğimde Beril'lerin evine geldiğimiz fark ettim. Nasıl bu kadar erken gelebilmiştik. Tabi ya o kadar hızlı sürmüştüki tüm Foça'yı birbirine katmıştı.

"Teşekkürler."dedim ve arabadan indim. Tam apartmana girecekken biri kolumdan ykaladı ve kendine döndürüp sarıldı.

"Tolga?"dedim. Nefes nefes e kalmış bir halde. Oysaki koşmamıştım. Bu kadar yakın olmamızın verdiği heyecan yüzündendi.

Sarıldıktan sonra geri çekilirken
"Seni çok seviyorum."dedi ve yanağıma minik bir buse kondurup arabaya binerek gazı kökledi.

Evett orda bir İrGa'cı tayfa görüyorum. Halay çekiyor. İrem o sen misin kız? Mdmdksmsö.

Bense öylece kalakalmıştım caddenin ortasında.

Kendi halime gülerek Beril'lerin apartmanına girdim.

LİSE DEVRİYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin