Bu bölümüde yazarken saat 5:34 felandı. Bitirdiğimde 6:53.
Nedense bu bir kaç gündür uyuyamıyorum. Uykulaaar haramm olduuuğğ. Dndnsskfk
Her neyse bu bölümdede SehRaç var. VE BÜYÜK BİR SPOİ. Diğer bölümlerde ise flasback yaparak spoi nin tamamını öğrenicez. Her neyse sizi seviyorum...Keyifli okumalar!!😍🐼😍🐼😍
------------------------------------------------------
🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍💜🐍
Seher BULUT'un ağzından;
Seher'in kombini ;)
Derin bir nefes aldım ve kendi kendime belkide 100. Kez tekrar ettim aynı cümleyi. "Ondan hoşlanmıyorsun!Sadece onu kırdığın için üzgünsün!" Elimdeki kahveleri masaya koyarken kendi kendime kahkahalarla gülmeye başladım.
Neden saklamak zorundayım ki?
O benden hoşlandığını bu kadar açık söylerken,ben neden inkar etmek zorundayım!? Çünkü korkuyorum... Lanet olsun ki korkuyorum. Sevilmek garip geliyordu . Ve ben bunu mahfetmekten korkuyordum. Yanlış bir şey yaparsam onu kendimden uzaklaştırırdım. Aklıma bir den bire instagramı olup olmadığı gelince telefonumu çıkarıp Dilan'a mesaj attım.Seher: Kanka Miraç'ın instası varmı?
PandAşkım: :) "piç smiel"
Seher: Vermeyeksen gidiyorum!
PandAşkım: Tamam kızma kızma MiRaÇ_YaRaLı bu hesap.
Hemen Watsapp'tan çıkıp İnstagram'a girdim ve arama bölümüne MiRaÇ_YaRaLı yazdım. Karşıma ilk çıkan profil e tıkladığımda onun hesabı olduğunu anladım.
MiRaÇ_YaRaLı
Takipçi-85.269
Takip-158
Gönderi-23MiRaÇ_YaRaLı》İlk ve son kez gömlek giyiyorum. Bir daha evlenene kadar giymem.😂
Beğenme=65.390
Kaydetme=12.456
Yorum=43.245Oha bu çocuk nası bu kadar takipçi kasmış?! Çüşşş!! 《 İç ses~ Ee taş gibi çocuk baksana. Bir de youtube'dada tanınıyor. Dilan'la ortak kanalları var. Acaba bu çocuk zengin midir lan?》İç sesime gözlerimi devirdim ve "Zenginse napıcaksın acaba!?" Diye sordum. Bir kaç dakika bekledim ama iç sesimden bir geri dönüş alamadım. Sonra tekrar Miraç'ın sayfasına girdim ve başka bir fotoğrafı açıp bir kaç yorumu okudum. Okumaz olaydımm!!!
MiRaÇ_YaRaLı》Kapatın şehrin ışıklarını . . . 😏
Beğenme= 45.538
Kaydetme=27.192
Yorum=32.896( Yorumlar )
*Şevval~_~ -Hazırmısınız iğrenç bir espri geliyor... Abi ışıkları kapatırsak seni nasıl görücez diycemde... Güneş,ışıkları kapatsakta gözükmeye devam eder!!!*
*SinemTuRaNlı-Offf taş gibi yhaaa yiriimm 😍😍😍*
*AnılGariwer- Abi Siyah beyaz filtre yapma ela gözlerin gözük mmüyooo ama yinede yakışıklısın heaaa 😂😂*
*EsilaDurMazz-Senin nası hala sevgilin yok. Hem çapkınsın Hem yakuşıklısın. Ama sevgilin yok. Sana bunu yapan kader bana neler yapmaz dksnnskama.**Miraç'ınBöreği-Ben geldimm. Abimmm Küpen olam takğğğğ beniğğ. Jölen olam sür beniğğğ.*
*GamzeÇeliXs-ÇOCUM BU NASI TİPP KALP KRİZİ GEÇİRCEKTİM.
ANA SAYFAMI TERK ET!😍😍😍*/DİĞER 32.890 YORUMU GÖRMEK İÇİN TIKLA/
Tamam. Cidden bu kadar fanı olması şaşırtıcıydı. Umursamadım ve istek attım. Gerçi o kadar istek arasından benimkini görürmü bilemiyorum ama... Her neyse ya ofhh sıkıldım beklemekten. Ama benim hatam niye 1 saat erken geliyorsun ki! Kolumdaki saate baktım 8.39'du. Gelir heralde yarım saat sonra. Çünkü 9.00 için anlaşmıştık.Bende beklerken sıkılmamak için playlist'imden güzel bir şarkı açtım ve manzarayı izlemeye başladım. Bütün İzmir Foça ayaklarımın altındaydı. Deniz çok sakindi bugün bu yüzden ufuk dümdüz gözüküyordu. Normalde dalgalar olurdu. O an bir kere daha anladım. Denizi çok özlemiştim. Kaç aydır yüzmek için ne havuza ne Denize gitmeye vakit ayırabiliyordum. Okuldan sonraları yarı zamanlı garsonluk yapıyordum.Ben daha 12 yaşındayken babam beynindeki tümör yüzünden öldü. O öleli 5 yıl oluyor. Babam öldükten sonra annem bize bakmakta sorun yaşamadı. Memur olarak çalışıyordu. Hayatımız yolunda ama babamsız geçerken idare ediyorduk. Her şey olabileceği kadar iyiydi taki geçen seneki yaz tatiline kadar. . .
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Bölüm sonuuuu!!
Evet sorularınızı bu satıra atın yoksa cevap vermicem dnmdksks.
Başka bir bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.
《~♡ VOTE ATIN LÜTFEN♡~》
🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
💚💙💜♥💚💙💜♥💚💙💜♥💚
🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE DEVRİYESİ
Novela JuvenilHerşey her zaman yolunda gitmez öyle değil mi ? Acaba bizim kilerin işleri yolunda mı ? Bir birine tutunmaya çalışan. Hayattan beklentisi olmayan insanlar da var. Kör olan gözünün önündekini göremeyenlerde. Sırf popüler olmak adına ismini cismini...