20.

1.2K 137 98
                                    

Not(Sevindirik haber) : Bir sonraki bölüm finalden önceki bölüm ve merak ettiğiniz şeylerden biri o bölümde ortaya çıkacak !

Not 2 : Kurgu bu, sakın beni dövmeyin.

"Bütün bir haftanı bu plana vermen çok ilgi çekici."

Uykulu gözlerimi karaladığım kağıttan kaldırıp odamın açık kapısına çevirdim.Chen ellerini arkasına yaslamış dikkatli bir şekilde bana bakıyordu.

Bakışlarına karşılık bile veremeyecek halde olduğumu hissedip gözlerimi kaçırdım ve masanın üzerindeki kağıt tomarlarını toplamaya giriştim.Chen'in de dediği gibi skandal hazırlamak için bütün haftamı harcamıştım.Ama bu boşa değildi.Tek amacım en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş 'mükemmel' bir skandal hazırlamaktı.

Ancak mükemmel olan bir skandal Shin Ji Min'in sinirden kudurtup kendisini açığa çıkartmasını sağlayabilirdi çünkü.

Katil o mu bilmiyordum ama, gün geçtikçe bu teze inanmaya başlamıştım.Diğer tüm olası kişilerin şüphe veren hareketleri zihnimde pamuktan bir buluta dönüşüp yok oluyordu.Bunda en büyük etken Shin Ji Min'in kimliğini gizlemesi ve Exo'ya karşı aldığı anlaşılmaz tavırdı.Hiçbir insanın durduk yere böyle davranması akıl almazdı.

Ayrıca Kris o kadında gördüğü bir sorundan dolayı gitmemiş miydi?

"Sanırım daldın."

Chen düşüncelerimden sıyrılmamı sağlamıştı.Kafamı yavaşça salladım ve masayı bir düzene kavuşturmaya devam ettim.

"Sen niye gelmiştin?" diye sordum bir an önce konuşmayı sonlandırmak için.İşin gerçeği saat gece yarısını çoktan geçmişti ve onun burda olması için tutarlı bir sebep göremiyordum.

Chen cevap vermeden önce bir süre etrafa bakıp çıldırtan bir yavaşlıkta bir şeyler aramaya başladı.Dişlerimi sıkıp laf atmamak için kendimi zor tuttum.

"Bu..."Chen yeniden durdu.

"Sabaha cümleni tamamlayabilecek misin acaba?" diye sordum dişlerimi sıkarak. Ama bunu yapmam tam bir hataydı.

Chen yüksek notadan bir kahkaha atmak için ağzını açmıştı ki sandalyeden uçarcasına fırladım ve elimle ağzını kapattım.Elimin tam nefesinin üzerine kapanması gıdıklanmama neden olmuştu.

Buna rağmen "Kapa o çeneni." diye sertçe fısıldadım. "Jae Sun da dahil 10 kişi yataklarında mışıl mışıl uyuyor ve sen herkesi ayağa kaldıracak kadar neşelisin öyle mi?!Sence de bu sinir bozucu değil mi?"

Tam dibinde olduğum için gözlerinin en derin noktasına baktım, gülmüyordum. O da üzerindeki alaycı ve her şeye diklenir havasını bir kenara bırakmıştı.Bir süre sonra iyice kapılıp konuşmadan sadece bakmaya devam ettim, öyle ki gözbebeklerinin içinde kendi yansımamı görmeye başlamıştım.

Farkında olmadan ona yaklaştığımda beni nazik sayılmayacak bir şekilde itti. "Sadece Tao'ya kıyafet almaya gelmiştim.Aşağıda uyuyakaldı ve oldukça terli." Chen sessizce konuştuktan sonra az öncekinin tam tersi bir hızla dolaba gitti ve birkaç parça kıyafet alıp odayı terketti.

Ne olduğuna anlam bile verememiştim.Odanın ışığını kapattım, kapıyı da aynı şekilde kimsenin girmeyeceğinden emin olacağım şekilde örttüm.

Yatağa uzandığımda yorgun kafamda dönen ve gittikçe ağırlaşmama sebep olan düşünceleri bir kenara ittim.

En azından son bir kez kafam rahat olmalıydı.

Ne de olsa yarınki Jae Sun ve Chanyeol skandalından sonra her adımımı düşünerek atmak zorunda kalacaktım.

***

• Again • √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin