Merhaba arkadaşlar, panomda bunu yayınlayacağımı duyurmuştum ve yapıyorum.
Hepiniz finali okudunuz ve beklemediğiniz şeyler oldu. Gerçi benim de beklemediğim şeyler oldu finalde. Ben de sizin gibi teras katında Chanyeol yerine Chen'i görmeyi istiyordum ya da Baekhyun'un fanı olan kız yerine Luhan'ın kurtarıcı olmasını.Ama emin olun, bunları yaparsam içime sinmezdi. Çünkü zaten olay akışında herkesin tahmin ettiği bir şeyi yazmak Gizem/Gerilim hastası olan bana yavan gelirdi. Öncelikle kendim sevmeliydim finali.
Ve finalin çok eksik olduğunu biliyorum.Her ne kadar her şeyi bilmek isteseniz de... Ama kurgum 1.kişinin ağzından yazıldı ve takdir edersiniz ki Junes'ın bile bilmediği şeyleri biz asla bilemeyiz.Çünkü hikaye boyunca Junes'la beraber öğrendik olayları.Özel bölüm yayınlamama rağmen yine eksik olursa bu yüzdendir.
Buna rağmen hikayedeki bir kaç nokta var ki bunları ben size açıklarsam daha iyi olacak.
1.) Shin Ji Min'in akıbeti : Özel bölümde de anlaşılacak ama Shin Ji Min'in nerede ve ne halde olduğu belirsiz.Junes bunu kendi başına bilemezdi.
2.) Kris ve Baekhyun'a gelen notların renkleri : Bunu en başında düşünmüştüm ama Junes bunu tahmin edip doğru kabul edecek kadar uçarı bir karakter olmadığı için hikayeye eklemedim.
Notların renkleri üyelerin gruba ve insanlara karşı yaptıkları hataların derecesini simgeliyordu.Kris siyahtı çünkü gruptan ayrılmak -arkadaşlarını yüz üstü bırakmak- bir idolün fanlarına yapabileceği en kötü şeydir bence.
Baekhyun'unkisinin kahverengi olması : Biz fanlar en fazla neye kızarız? Bir idolün ilişkisine.Zamanında az da kızmadık yani Baekhyun'a.
3.) Herkes terastayken Luhan neredeydi? :
Bu soru özel bölümde dahi cevaplanamayacak gibi.Denedim ve olmadı.Size en fazla diyebilirim ki Luhan Junes'ın da tahmin ettiği gibi polise haber vermek uğruna Junes ve Chanyeol için geç kaldı.
4.) Yere bakan yürek yakan Minho (jdjdjedke) suçlu muydu ? : Herkesin Shin Ji Min'den sonra en fazla kuşkulandığı kişi o oldu ama sakin olun arkadaşlar.Bu sadece hikayeyi tek düzelikten kurtarmak için eklediğim bir karakterdi.Aynı zamanda Minho sadece finale doğru çantanın sahibini bulmak için vardı.
5.) Kikwang ve polisler : Dedektiflik hikayelerinde polislerin olmasından o kadar nefret ediyorum ki onları hikayeye sokamadım üzgünüm.Ama eğer girselerdi hikaye daha fazla karışacaktı.Polisle sivil çatışmasını görmek istemezdiniz değil mi ?
Ve son olarak
6.) Shin Ji Min kimdi ?
Shin Ji Min'in gerçek adı ve kiminle bağlantısı olduğu özel bölümde açıklanacak ama neden şirkette olduğu ve amacı belirsiz.Ama Shin Ji Min fos bir karakter değildi hikayede.Hatta hikayenin en kötü karakteriydi .Sonuçta Jae Sun'un içindeki canavarı onun çıkarttığı skandallar canlandırdı.
Bu hikayeyi yazma amacımı da söylemeden geçemeyeceğim : Sinirliydim, kesinlikle çok fazla sinirliydim hem de. Hiç ayrılmayacaklarını düşündüğüm gruptan birilerinin ayrılışı beni şok etmişti.Bu hikaye normal bir hikaye kurgusuydu ama ben bunu Exo'ya uyarlayarak bütün öfkemi silip attım.Her sinirlenmemde bir üyeyi Junes'ın üstüne saldım ki bunda da göndermek istediğim bir mesaj vardı. Her insanın birbirleriyle olan yakınlık dereceleri farklıdır.Ve hikayemdeki Exo üyeleri Kris'in gidişinin acısını kendi çaplarında yaşıyorlardı.Biri sinirini dışa vururken diğeri , örneğin Tao, sessizce gözyaşlarını akıtıyordu.Onlara çok kızdınız ilk bölümlerde ama böyle sert davranmalarının nedeni tamamiyle buydu.
Ve teşekkürler.
Her şeye rağmen, böylesine sinir bozan -özellikle finalinde- bir hikayenin yanında olduğunuz için.
Bazılarınızın bana kızdığını ve hikayeyi kurgu olmaktan çıkartıp gerçekmiş gibi gördüklerini biliyorum, buna rağmen yanımda olan herkese teşekkür ediyorum.
Başının etini yememe rağmen bana sabreden @PowerfulSmile'a
Minho'yu seven @yapabilirim'e
Bir daha Gizem-Gerilim yazarsam yanımda işe alacağım (ndnddm) @-PeterPan'e
Ve yazım tarzıma 'Bakmak kolay, görmek zor' deyip onu Geometriye benzeten @haybinekso'ya
Son olarak tabi ki bütün okuyucularıma teşekkür ediyorum.
İyi ki varsınız >.
Not : Finalle aynı gün yayınlayıp sonra kaldırdığım özel bölümü okuyan 20 civarı arkadaşa,
O berbat şeyi unutun, vermek istediğim mesaj aynı olabilir ama özel bölüm o olmayacak.
İyi akşamlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Again • √
Fanfiction"Geri dönmek bu kadar kolaysa neden hiç denemedin?" Kris bakışlarını yere indirdi.Elleri sürekli hareket ediyordu.Ceketiyle oynuyor,durumu kurtarmaya dahi çalışmıyordu. Gerçekten pişmandı. "Tepkiler..."Kris uyuşuk bir şekilde gözlerini kapattı."Her...