-1-

5.1K 213 270
                                    


Yazar isteğidir. Lütfen kitabı siyah ekranda okuyun🖤

Soft Division benim hayal ürünümdür. Gerçekle benzerlikler sadece tesadüftür.

Buraya başladığınız tarihi bırakabilirsiniz :)

--

1 yıl önce:

"Katılımınız başarıyla gerçekleştirilmiştir."

Gördüğüm yazıyla gülümsedim. Biraz önce, belki de hayatımı değiştireceğini henüz bilmediğim bir kararla çekilişe katılmıştım. Sıradan bir çekilişe değil, hatta hiç değil. Soft Division'ın yeni programında yer almak için düzenlenen çekilişe...

Aslına bakarsanız biraz trajikomik bir durumdu. Bana çıkmayacağını bilsem de katılmazsam sonradan pişman olacağım ve içimdeki minicik umutla katıldığım bir çekilişti.

Soft Division'dan bahsedeyim size: Tabiri caizse tırnaklarıyla kazıyarak bu günlere geldiler. Her şeyi kendileri yaptılar, çok çalıştılar ve şu an herkes, onların geleceğin The Beatles'ı olacağını düşünüyor. Müzik tarzları pek benzemese de dünyada yarattıkları ve yaratacakları etki çok benziyor. Biliyorum, bu çok büyük bir iddia. Anlayacağınız çok başarılı ve popülerler. Grubun dört üyesi var.

Noah grubun ana vokali. Aynı zamanda en büyük üyesi ve 24 yaşında. Kısa kıvırcık saçları- ki genelde düzleştirir- ve mükemmel bir gülümsemesi var. Genelde siyah giyer ve biraz sert görünür. Ama içinde çok duygusal biridir. Sık sık ani tepkileriyle ve ağzından kaçırdığı küfürlerle başı derde girebiliyor. O yüzden bu aralar epey dikkat ediyor. Kızlar ona bayılıyor. Diğerlerine hep o akıl verir. Tabi bunda psikoloji okumuş olmasının da büyük katkısı var. Grupta normal davranan nadir insanlardan, hatta normal davranan tek kişi.

Aaron gitar çalsa da vokalde de fazlasıyla yer alır. Genelde grupta ilk o göze çarpar çünkü boyu çok uzun. Zaten hayali hep basketbolcu olmakmış. Hala bazı klüpler onu çağırıyor ama o, klüplerin sırf ününden dolayı çağırdığını ve üstünden prim yapılacağını bildiğinden istemiyor. Aynı zamanda grubun en küçük üyesi ve 18 yaşında. Dans konusunda da çok yetenekli. Biraz çapkın ve yaramaz. Genç yaşta ünlü olmanın getirdiği bir şey sanırım.

Gelelim Joe'ya... Grubun bateristi. Uzun dalgalı saçlarıyla ünlü. Hatta bateriyi çalarken kendinden geçip kafasını salladığından hayranlar ona "Head-Bang Joe" diyor. Joe bunu öğrendiğinde çok gülmüştü. Bir de, tam bir yemek tutkunu. Yapmasını da yemesini de çok seviyor. Özellikle bir nevi pastırma olan bacon'a aşık. Hatta "BLFC" yani "Bacon Lovers Fan Club ( Bacon Aşıkları Hayran Klübü)" tweetiyle viral olmuştu. Bir de grubun liderinin Noah olmasına rağmen diğerlerinin arkasını hep o toplar çünkü grubun bir nevi annesidir.

Son üyemiz de Agustus kısaca Gus. Grubun sanatsal çocuğu. Vokalde de yer alıyor ama elektro gitar çalma konusunda üstüne yok. Şarkıları çoğunlukla o yazar. Resim yapmak en büyük tutkusu. Yakın zamanda bir galeri açmayı düşünüyor. Vintage tarzını çok seviyor ve tarzına açıkça yansıdığını görebilirsiniz. 

Ve bana gelirsek... Ben Melodi. 17 yaşındayım. Hakkımda bilmeniz gereken çok şey yok. Okula gidip gelmekle geçen bir hayatım, bir de küçüklüğümden gelen yeni diller öğrenmeye olan tutkumdan gelen polyglotluğum (çok sayıda dil bilen kişi) var.

Bir de yaklaşık üç yıl önce keşfettiğim Soft Division'ın büyük hayranıyım. Başarıdan başarıya koşmalarını, gün geçtikçe daha popüler olmalarını yakından izledim. Onlar adına çok mutluyum ve bir gün onlarla tanışırsam bayılabilirim.








Selamm!!

Grup yabancı olduğu için biraz fazla yabancı kelime var ama ben hepsini açıklamaya çalışıyorum.

Bu aslında bir nevi tanıtım bölümü oldu. Umarım kitabı sever ve kütüphanenizde yer alma şansı tanırsınız. (ki bu beni çook mutlu eder.)

Karakterler için aralara fotoğraf koymayı düşünüyorum ama çoğunlukla kafanızda canlandırmanız benim için daha anlamlı.

Sosyal medya hesaplarım:

Instagram: @zynpalakus / @pluviophile_ljj

--------------------------------------

Şansın MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin