-13-

1.5K 113 61
                                    


MEDYA: Gizli odanın girişi (halı var diye düşünün)

Telefonumu geri aldığımda gördüğüm şeyle kaşlarımı kaldırdım.

Ellerimizin olduğu fotoğrafı gönderip altına "Bence bu daha güzel oldu. Bir daha atarız- Gus" yazmıştı.

--

Kaşlarım hala havadayken Gus'a dönüp "Bu ne şimdi?" diye sordum. Omuzlarını silkti.

"Birlikte fotoğrafımız yoktu. Ben de onu attım."

"Sorun zaten herhangi bir şey atmanda, Gus."

Kafasını iki yana salladı ve "Ne var bunda, Melodi?" diye sordu. Ben mi salağım yoksa bu çocuğun mu beyni yok?

"Neyse. Boşver." dedim önüme dönerek. Hayır, aklımı karıştırıyordu böyle yaparak. O yüzden aklımı başka şeylere vermeye çalıştım. Aa, okulum vardı. Evet evet, okul. Okulu düşüneyim derken aklıma Gus ile neden yaptığımızı bile anlamadığım anlaşma geldi. Kimseye aşık olmak yok. Okuldan kimseye. İyi de neden?

"Heyy, Melodi! Aha, dalmış uzaklara." diye önümde el sallayan Luka'ya gülümseyip "Buradayım ya." dedim.

"Sence de çok heyecanlı olmayacak mı?"

"Ne çok heyecanlı olmayacak mı?"

"Sen cidden bizi dinlemiyormuşsun."

"Yoo, dinliyordum."

"Tamam. Söyle o zaman."

Elimi enseme götürüp "Eee.." demeye başlamıştım ki telefonuma gelen mesaja gizlice bakıp gülümsedim.


**Gönderen: Gus

Program, Melodi. Programın ilk bölümünde yarışma yapacakmışız.


"Program. Programın ilk bölümünden bahsediyordun."

Luka kaşlarını çatmıştı. Nasıl söylediğimi anladığına adım kadar emindim ama o sadece "Güzel." demekle yetinmişti.

"Noah, yarışmanın konusu neymiş?" diye sordu bu sefer de Luka. Cidden heyecanlı olmalıydı.

"Tam anlamadım. Şarkıyla ilgili bir şeymiş galiba."

"Başka ne olabilirdi ki zaten?" deyip güldüm. Joe da bana katılmıştı.

Biraz daha sohbet edip kahvelerimizi içtikten sonra hava iyice kararmıştı ve sanırım içeride bir grup bizi tanımıştı. O yüzden Jane'e çıkarken veda edip arabaya doluştuk yeniden.

Az bir yolumuz kalmışken ben de telefonumla ilgilenmeye başladım. Yeni takipçiler, beğeniler ve tabii İrem'in milyon tane mesajı...


**Gönderen: İrem

Gus sana yürüyor.

Diyorum bak.

Kızım bu nee?

Ben kafayı yedim burada.

Sen niye sakinsin ki?

Dur bir saniye! Yoksa siz şimdiden sevgili mi oldunuz?

GusMel gerçek mi yani?

Püü, yazıklar olsun sana! Beni bu bilgiden nasıl mahrum bırakırsın?

Beni beni, İrem'ini...


Mesajlara göz devirip büyük harflerle bir mesaj yazıp gönderdim.

Şansın MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin