-6-

2.2K 159 49
                                    


MEDYA: Aşağıda ismini göreceğiniz şarkı. İlerki bölümlerde karşınıza çıkacak. Dinlemenizi öneririm :)

--


Noah'dan:

Aaron üstüme "Melodi'nin uçağı inmiş. Geliyor!" deyip atlayınca sesimi çıkarmadım. Artık en küçük olmayacağı için seviniyor olmalıydı.

Dün Melodi'ye hemen gelmesi gerektiğini söyleyince şok olmuştu. Kim olsa aynı tepkiyi verirdi gerçi. Luka dışında. O, hayatınızda görüp görebileceğiniz en rahat insan olabilir. Şu an karşımdaki koltuğa yayılmış, elindeki cips paketini sömürürken "Amerika'daki cipsler efsane!" diye kendi kendine konuşuyordu.

Luka, kazandığını öğrendikten sonra erken gelip gelemeyeceğini bize sormuştu. Tabi ki izin verdik. Bir haftadır, erkek yurdundan farkı olmayan bu evde beş kişi kalıyorduk. Şey, birazcık da dağınık olabiliriz. Umarım Melodi temizlik hastası biri değildir.

Telefonumu elime aldım. Melodi mesaj atmıştı.

**United States of SD

**Gönderen: Melody

Melody: Hey millet, geliyorumm!!! Ayrıca, şu gökyüzüne bir bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melody: Hey millet, geliyorumm!!! Ayrıca, şu gökyüzüne bir bakın. Yürüyüş mü yapsak?😝

Aaron: Tahmini kaç dakikaya gelirsin?

Melody: Bilmem. 10 dakika falan.

Aaron: Tanrım!! En küçük oluşumun bitişine son 10 dakika! Luka bile bana abilik taslıyor.

Joe: Melodi, senin yerine ben dövdüm merak etme.

Gus: Görüşmemize son 10 dakika kalmış desene, bebeğim.

Joe: Gus'ı da senin yerine hallediyorum tatlım, merak etme.

Melody: Hehe.

Luka: Cipslerin kalanını kim sakladı? Sizin yüzünüzden markete gidiyorum şu an.

Joe çevrim dışı...

Aaron çevrim dışı...

Gus çevrim dışı...

Luka: Ben bir şey demiyorum size...

Melody: Hehe

Luka: Başka şey bilmiyor musun sen?

Melody: Çok konuşma, Luka. İki dakikaya geliyorum. Kapıyı aç.

Melodi'nin son mesajına güldüm ve ayaklandım. Aaron'ın benden hızlı davranıp kapıya atladığını gördüm. Deli çocuk.


Melodi'den:

Luka'nın cipsleri saklayanın kim olduğunu soruşundan sonra tüm üyeler çevrim dışı olmuştu. Ben de arabadan inerken son bir mesaj attım ve telefonumu kapadım. Valizimi alıp binaya girecektim ki annemin yemekleri olan valizi almadığımı fark ettim. Dönerken merdivenden kaydım. Ah, utanç verici!

Şansın MelodisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin