MEDYA: Joe'nun saçı😻
(James Bay'a benziyor biraz😂)Aşağıda göreceğiniz üzere bir kısım var ve şarkıları sözlerinden tahmin etmeye çalışıyorlar. Orada siz de yarışmış gibi olmak için satır arasına tahmininizi bırakabilirsiniz✨
Bu bölümü kitabıma mükemmel yorumlar bırakan sonkezdans'a ithaf ediyorumm🌹
Erken saatlerde okulda:
Öğle arasına girdiğimizde çantamdan getirdiğim elmayı çıkarmıştım ki Will beni kaldırıp bir yere götürmeye başladı. Aynı zamanda da geçtiğimiz yerleri tanıtıyordu.
Gelmiştik. Evet, yemekhane!
"Sadece elmayla doyabildiğini söyleme bana."
"Doymuyorum zaten." deyip güldüm ve elime bir tepsi alıp sıraya girdim. Hafif kilolu ve orta yaşlı bir kadın tabağıma peynirli makarna koydu. İlerleyecekken Will beni durdurdu ve kadınla konuşmaya başladı.
"Aaa, Jen! Çok ayıp ama! Hayatında ilk defa senin Mac&Cheese'ini yiyecek birine bir kaşık yetmez. Doldur bakayım."
Adının Jen olduğunu öğrendiğim tatlı kadın "Seni haylaz!" diye söylendi ve gülerek biraz daha makarnadan koydu tabağıma. Will de kulağıma eğilip "Bir kere ye, anlarsın." dedi ve omzuma ilerlemem için pat patladı.
Boş bir masa bulup oturacağım sırada Will yine beni durdurup "Sen daha yenisin tabii, bilmiyorsun ama burası Troy ve 'çetesinin' masası." dedi. "Çetesi" derken parmaklarıyla tırnak işareti yapmıştı.
Şu an kendimi bir Amerikan lise filminin içinde hissetmem normal mi?
"Evet." diye geçirdim içimden. Son zamanlarda yaşadıklarım bir filmden farksızdı zaten.
Will beni daha köşedeki bir masaya götürdü ve oturduk. Aklıma bir fikir geldi ve telefonumu çıkarıp kamerayı açtım.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu merakla.
"Hey millet! Bu Will. Okuldaki kurtarıcım."
"Youtuber mısın sen?"
Güldüm. "Hayır. Program için." dediğimde şaşırdı ve hafifçe öksürdü.
"Baştan desene, ehehe."
"Merak etme, kötü çıkma ihtimalin yok."
"Ne? Şaka yapıyor olmalısın."
"Hayır. Millet, Will sizce de çok yakışıklı değil mi?"
"Peh! Yakışıklı görmemişsin sen." dedi omuz silkerek. Bu dediğine göz devirdim.
"Ben? Görmemişim? Yakışıklı? Farkındaysan beş meteorla aynı evde kalıyorum."
Şey, bu dediğim üyelerin ve Luka'nın çok hoşuna gidecekti kesin.
Will de kafasını kaşıyıp "Pekala. Bu mantıklı bir açıklamaydı." dedi. Sonra kamerayı elimden alıp beni çekmeye başladı.
"Hey!?"
"Artık şu önündekini yer misin? Soğumasını istemeyiz."
"Tamam, tamam." deyip bir kaşık aldım şu meşhur makarnadan.
Ayrıca düpedüz peynirli makarna bu ya-
"Aman Tanrımmm! Bunun tadı mükemmel! Hayatımda yediğim en güzel şey olabilir!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansın Melodisi
Teen Fiction"Sen hayatımda gördüğüm en şanslı kızsın ve hala şansa inanmadığını söylüyorsun!" ༄ ༄ Melodi'nin hayranı olduğu Soft Division grubu yeni şarkılarının getirdiği büyük sesin şerefine bir televizyon programı çekeceklerini ve iki hayranlarını da yanlar...