MEDYA: Gus'ın odasındaki köşe
"Melodi baksana, sanırım senden hoşlanıyorum."
--
Birkaç saniye durup söylediğini algılamaya çalıştım. Ama Noah, benden önce davranıp "Hop hop! Daha ilk günden n'oluyor? Yavaşş." deyip elleriyle beni kapadı.
"Bence size 'Yavaşş!' Yayındaydık."
Aaron'ın endişeyle söylediği şey üzerine Noah sessizce küfretmişti.
"Küfretme."
"Sen nasıl duydun?"
Önümü Gus'a karşı kapayan ellerini ve ne kadar yakın olduğumuzu işaret ettim.
"Sen oyna benim yanımda masum çocuğu."
"Ehehehe, bunu sonra konuşalım." deyip Gus'a döndü. O da olayın birden çığ gibi büyümesiyle endişelenmişti.
"Aman Tanrım! Gus ne dedi öyle?"
"Şaka mı bu ya?"
"Daha ilk günden mi Gusaşkım? :("
"Hey millet! Sadece tepkisini merak ettiğim için şaka yapmıştım. Lütfen sakin olun."
"Sizce kıvırıyor mu, gençler?"
"Ay, saçmalama! Gus'a güvenmeyip kime güveneceğiz?"
Luka gereksiz uzayan yayından sıkılmışa benziyordu. Zaten bu konu daha fazla büyürse Jeff'ten bir telefon daha alma olasılığımız vardı.
Araya girip "Her neyse. Yayının amacından çok saptık. Programla ilgili birkaç temel şey konuşup gideceğiz." dedi. Herkes aynı anda kafasını sallayınca Noah açıklamaya başladı. Ben de bir yandan biraz önceki olayı atlatamayan hayranların yorumlarını okuyordum. Son okuduğumla yüzümü ekşittim.
"Biraz da Noah'nın Melodi'yi nasıl sahiplendiğinden konuşalım ;)"
Hadi ama!
"Evet evet! Çok tatlı değiller mi? Onları shipliyorum, ehehe."
"Noah resmen kıskandı!"
Çok güzel, aferin Noah! Şimdi inandır bakalım aksine.
Gelen yorumlara "Bunu yapmayın. Cidden hoşlanmıyoruz. Üzgünüm." diye cevap verdim. Haklı olarak üyeler de neden böyle bir şey dediğimi merak etmişti. İstemsizce elimi enseme götürdüm.
Zeka küpümüz Luka olaya atlayıp eliyle ben ve Noah'yı gösterip kaşlarını kaldırdı. Hadi ama! Sen de mi Lukacığım ya? Ooff!
Noah bunun üstüne kahkaha attı. Luka'nın yaptığı gibi eliyle beni ve kendini gösterip "Biz mi?" dedi kahkahaları arasından.
Göz devirdim. Oğlum, sen değil miydin sırf Gus görmesin diye önüme resmen duvar ören? Herkesin öyle düşünmesinden doğal bir şey yok yani.
"Ben bile şaşırdım valla. Öyle bir tepki verdi ki beyefendi."
"Gus sana senden hoşlandığını söyledi. Buna şaşırmadın da verdiğim tepkiye mi şaşırdın?"
Joe araya girmesi gerektiğini anlayıp "Klasik Noah. Hep kendisi haklıdır." dedi. Herkes de olay geçsin diye yapmacık bir şekilde gülmüştü.
Luka "Anlaşılan siz pek niyetli değilsiniz ama ben başlayayım. Program bu salı başlayacak ve haftada iki bölüm yayınlanacak. Saat 6.30'da. Ama kalma süremize göre bölüm sayısı az olacağından kalan sürelerde elimizden geldiğince çok canlı yayın yapmaya çalışacağız." diye her şeyi tek çırpıda açıkladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansın Melodisi
Teen Fiction"Sen hayatımda gördüğüm en şanslı kızsın ve hala şansa inanmadığını söylüyorsun!" ༄ ༄ Melodi'nin hayranı olduğu Soft Division grubu yeni şarkılarının getirdiği büyük sesin şerefine bir televizyon programı çekeceklerini ve iki hayranlarını da yanlar...