39. Bölüm:Ben geldim Jimin, neden gözlerini açmıyorsun?

1.1K 186 177
                                    

Bölüm sonundaki açıklamayı herkes okusun çok önemli, herkes görüşünü bildirirse sevinirim iyi okumalar..

39. BÖLÜM

Yuqi'nin dünyası

Yazarın anlatımıyla


'Onun için kendi hayatından vaz geçebilir misin? Tıpkı onun seni düşünerek yaptığı gibi.'

"Pardon, anlamadım? O kendi hayatından vaz mı geçti?" Kendi hayatından vaz geçme kısmına değil, sevgilisinin kendi hayatından vaz geçme kısmında takılı kalmıştı Yuqi.

Jimin, hayatından vaz mı geçmişti?

Ama adam yaşadığını söylemişti. "Onu gördüğünüzü söylemiştiniz. Ait olduğu yerde yaşamına devam ediyor demiştiniz." Adam ağzını açacak gibi oldu ancak, anne adayının kafasında soru işaretleri belirmeye başlamıştı.
"O yaşıyor. Değil mi?"

"Şu an yaşıyor. Fakat durumu kötü."

"Ne? Ona ne oldu, başına ne geldi?" Üzerindeki yorganı çekip adama doğru yaklaştı. Ayaklarını aşağı sarkıtırken endişe dolu bakışları koyulaşmıştı.

"Bizim oralar biraz farklı, bazı kurallarımız var. Ya da, kanun demeliyiz herhalde?" Adamın yavaş ilerleyen konuşması sinirlenmesine sebep oluyordu Yuqi'nin. Yakınındaki sandalyeye oturan adam etrafta dolaştırdığı bakışlarını kıza çevirdi ve ekledi.
"Bu kanunlar biraz sert." Jimin de kurallardan bahsetmişti. "Jimin'e ne oldu!"

"Jimin sana aşık oldu Yuqi. Bu imkansızdı ama oldu, hâlâ kabullenemiyoruz. Ama oldu gibi görünüyor."

"Neyi kabullenemiyorsunuz?"

"Her insanın eşi kendi dünyasındadır."

"Ne demek bu?" Sinirle parmaklarını saçlarının arasından geçirdi.

"Jimin senin gerçek eşin olamaz. Jimin'in eşi de sen olamazsın. İkiniz farklı dünyaların insanlarısınız."

"Demek ki kanunlarınız yanılmış, ikimiz gayet de birbirimizin eşiyiz. Birbirimizi çok sevdik biz. Gitmiş olsa da ben onu hâlâ çok seviyorum. Ve sizin o boktan kurallarınız umrumda değil! Sen buraya gelebiliyorsan ben de oraya gidebilirim." Ayağa kalkıp adamın karşısına dikildi. "Beni Jimin'e götürün lütfen!"

"Aslında buraya bunları söyleyip seni sinirlendirmeye gelmedim. Otur lütfen, sakince dinlemeni istiyorum. Bebeklerinizi düşün."

"İkizlerim olacağını nereden biliyorsunuz?"

"Jimin söyledi, biraz bahsetti senden, sizden.."

Kaşları çatılırken adamın dediğini yapıp yatağına tekrardan oturdu. Bir an önce bu adam ağzındaki baklayı çıkarmalıydı.

"Mucizelere inanır mısın Yuqi?"

Jimin ile rüya gibi şeyler yaşamıştı, başka bir dünyadan gelen bir insanla bir olmuştu. Mucizelere tabii ki inanıyordu.

"E-evet."

"Ben inanmazdım. Ama eğer Jimin'i iyileştirirsen inanacağım."

"Jimin'i ben mi iyileştireceğim?"

"Evet. Ama önce hayatından vaz geçmen gerekiyor." Sürekli aynı şeyi söyleyip duran bu adam sinirlerini bozmaya başlamıştı.

"Jimin'e tam olarak ne oldu?" Titrek sesiyle konuşmuştu.

Chimmy ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin