ASSALAMUALAIKUM.
Author rasa lega sebab dapat siapkan editing ZARA walaupun memang makan masa. Author cuba kurangkan page dengan gabungkankan dalam satu bab.
Jadi kepada readers yang sebelum ni keliru, sekarang author dah jelaskan.
Dengan itu, reads, votes dan komen readers yang sebelum ni may be or may be not terdelete. Maafkan author tau, tapi author hargai komen korang semua.
Kalau ikutkan chapters asal ZARA, mungkin dalam 80 bab. Sekarang lepas siap edit semua, hanya ada 50 lebih page saja.
Memang angka reads dan votes menurun secara mendadak sebab author delete lebih kurang 30 page, tapi tak apa, author redha je. HAHHAHA.
Author tak ubah cara penulisan author sebab ni buku pertama author, cuma author perbetulkan mana yang patut sebab author nak bandingkan dan nilaikan perkembangan dalam penulisan author dengan buku author yang lain.
Terima kasih juga pada yang sudi tegur kesalahan dalam buku ni. Maklumlah, buku pertama memang kelaut.
Author faham kalau ada readers yang nak termuntah dengan cara penulisan author, sebab author pun dah tak larat nak gelak bila baca balik. HAHAHAH.
Apa-apa pun, author betul-betul hargai masa yang readers luangkan untuk baca buku-buku author. Terima kasih lagi sekali.
Au revoir, mecx-zack ❤️
YOU ARE READING
ZARA : BIDADARI TERAKHIR |✔|
Romance[ BOOK 1 ] [ C O M P L E T E D ] • • • ZARA NAFISA ...