you can't hold my heart no more
Szeroki, kwadratowy uśmiech widniał na jego malinowych wargach, gdy kroczył dumnie przed siebie. Nie przejmując się późną porą, ani ciemnością panującą wokół, w głowie obmyślał już plan na wieczór u boku przyjaciela i drugiego, obiecującego ciemnowłosego kompana. Zaciskał paluszki z emocji, będąc w nadziei na lepszy okres w życiu Yoongiego.
„Szczęście zapisane jest ci w gwiazdach, mój drogi." – Pomyślał, spoglądając ku rozsianym po nieboskłonie, migoczącym punkcikom. Zapewne wciąż kroczyłby roztargniony, wręcz nieobecny duchem, gdyby nie nagły wrzask dobiegający z drugiej strony ulicy.
Niebieskowłosy nigdy nie potrafił rozróżnić, kiedy powinien się oddalić, porzucić nadzieję, odejść w drugą stronę, by nie zostać zranionym i choć jego dokument tożsamości wskazywał na dorosłość, młoda dusza wciąż igrała z ogniem, niczym nastoletni chłopiec. Wiedział o tym, miał pełną świadomość, iż powinien po tylu upadkach zatrzeć wspomnienia dawnego siebie, a nawet spalić je żywcem, by z wrażliwego uosobienia pozostał sam proch, lecz nie potrafił. Nie chciał uwierzyć w to, co wiecznie mu się powtarza.
„Ludzie są źli, Taehyung, to potwory uwięzione w ludzkich postaciach." – Ile razy te słowa już były kierowane w jego kierunku, tyle razy on sam zaprzeczał i z zaszklonymi tęczówkami unosił się z klęczek, by znów uwierzyć.
maybe this can change, can you numb the pain?
I teraz, nie uciekł, wierząc, iż nic się nie może stać, gdy w jego sercu na nowo poczęły rozkwitać wiosenne kwiaty. Zaczesał za ucho kosmyk, który nie dał się umieścić za czerwoną bandamą i spojrzał w stronę, z której słyszał krzyki. Kocimi, ciekawskimi oczętami pragnął odszukać sprawcę zamieszania, jednak gdy zorientował się, kim on jest, zachwiał się do tyłu, wpadając twardo na ścianę szarego bloku.
Obraz w jego tęczówkach wirował, tylko jeden człowiek pozostał w nienaruszonej, stabilnej postawie.
there's nothing i can say at all
„Jeon Jeongguk." – Szepnął rozpaczliwie.
Przychodzę z kolejnym rozdziałem, możecie się gubić już w tej opowieści, wiem, ale mam nadzieję, że wytrzymacie ze mną do końca - który zbliża się wielkimi krokami ♡
Pogrubiony tekst - słowa You Can't Hold My Heart (Monsta X)
CZYTASZ
❝ESPRESSO❞ › sope
Fanfiction❝Jesteś dla nich wyłącznie marionetką, na której plecach osiądą, by zdobyć kolejny cel.❞ gdzie Yoongi, jak i Hoseok, walczą z demonami przeszłości. status: ukończone Ⓒ peachvtae 2019