Ben:
Nem tudom, mi ütött belém. Teljesen elment az eszem.
Az utóbbi pár napban Emese elkerült minket. Az egyik lánnyal barátkozott össze, vele volt egész nap.
- Mit csináljunk ma? - jött be Martin az egyik nap végén az öltözőbe.
- Nem tdom. - válaszoltam.
Gyorsan átöltöztünk, aztán vártuk Amyt a társalgóban.
- Sziasztok - nyitott be Amy.
- Szia.
- Mi a tervetek srácok mára?
- Nem tudjuk. Miért? - kérdeztem.
- Mert Emma, a sminkesem elhívott vásárolni, és ha megoldjátok a délutánt nélkülem, akkor elmennék.
- Persze. Menj csak. Mi már nagy fiúk vagyok - mosolygott rá Martin, közben rácsapott a vállamra. - Akkor ma fiús buli lesz, haver.
Még hallottuk, ahogy lakótársunk nevet rajtunk, ahogy végig megy a folyosón, aztán csukódik a bejárati ajtó.
- Szóval? Mi legyen? - kérdezte Martin.
- Nem tudom. Menjünk el bullizni? Holnap úgyis szabadnap.
- Rendben. De előtte vacsorázzunk valahol, mert nincs otthon semmi.
- Jó.
Otthon mind a ketten lezuhanyouztunk, aztán összeszedtük magunkat, és elindultunk egy kajáldát keresni.
Egy kisebb gyorséttermet választottunk, ahol hamburgert és krumplit ettünk. Nem egészséges, de a hét után belefér.
- Mi van veled mostanában? - kérdezte Martin.
- Velem? Mert?
- Ben! Látom, hogy van valami.
- Nincs semmi. Jól vagyok.
- Na persze.
- Ez most mi volt?
- Figyelj! Sophieval szakítottatok, ami nem baj, de te nem emiatt vagy ennyire elgondolkodva merülve.
- Képzelődsz.
- Aha. Ezért ülünk két órája egy helyben, és a kajád fele megvan még.
- Amy főztje jobb.
- Biztos, hogy csak a főztje?
- Igen!
- Ben!
- Jó. Nem csak..........,
- Na végre! Mióta itt van, megvan a kémia köztetek.
- Emlékszel, mikor elvittem sütizni?
- Persze.
- Meg akartam csókolni, de nem tettem.
- Barom.
- De most komolyan. Akkor szakítottunk Sophieval. Nem voltam beszámítható.
- Nézd! Kedves lány. Szerintem hívd el. De ha elüldözöd, megnyúzlak.
- Nagyon vicces.
- Komolyan mondtam. Tehetséges, ügyes lány. Keresve sem találhatott volna jobbat a rendező.
- Ebben egyetértünk. Innét hova?
- Jó terelés. De most hagyom. Nem messze van egy bár. Menjünk oda. Jó a zene, a kiszolgálás.
- Rendben. Menjünk. - ott hagytam a kajám felét, mert most tényleg nem voltam éhes. Abban reménykedtem, hogy a tegnapi vacsora maradéka még ott lesz a hűtőben.
Amy szerencsére jól tart minket, egészséges ételeket készít, de van, mikor kicsit elszáll, ami elég ritka, de akkor tényleg jól jön a plusz.
Tényleg eléggé közel volt a bár. Találtunk egy eldugott boxot, és ott folytattuk a beszélgetést. Martin próbált rávenni, hogy legalább egy hivatalos randira hívjam el, legfeljebb abban maradunk, hogy barátok leszünk. Ez szerintem is vállalható. Már csak a megfelelő alkalom kell hozzá. Talán a forgatás végén. Akkor mindegyikünknek több ideje lesz.
A bár alkohol mennyiségét jelentősen lecsökkentettük. Hajnali háromkor szóltak ránk, hogy zárnának. Martin ragaszkodott hozza, hogy sétáljunk haza, mert nem lenne jó, ha telehánynánk a lakást. Ebben igaza volt, úgyhogy séta.
Szerintem nem kedveltek meg minket a környéken, ugyanis énekelve mentünk haza. De a séta segített. Mire az utcába értünk, addigra viszonylag lecsendesedtünk, és csak kicsit kellett összpontosítani ahhoz, hogy egyenesen bírjak menni.
Fél négykor értünk haza, úgyhogy tényleg nem voltunk messze. A lakásban csend volt. Sajnos a belépésünk nem sikerült túl csendesre. Lelöktem az ajtó melletti akármilyen dísz valamit. Nem volt csendes.
- Hát ti? - kérdezte Amy a kanapén felülve.
- Ne haragudj - szabadkoztam. - Csak Martin meglökött és levertem.
- Semmi gond. Ti részegek vagyok?
- Csak kicsit - mosolygott Martin. Szerintem hulla részeg még.
- Na jó. Irány az ágy - terelt minket a szobáink felé.
Martint lefektette, aztán bejött hozzám is.
- Kell segítség? - kérdezte.
- Azt hiszem nem - mondtam miközben levettem a cipőm és már vettem elő a pizsamám is.
- Jó. Reggel kikészítek nektek gyógyszert majd a konyha asztalra.
- Tündér vagy.
- Majd reggel mond. Jó éjt!
- Jó éjt!
Hajnalig nem bírtam elaludni, eszméletlen módon kavargott velem a szoba és az ágy. Olyan hat óra körül kezdett jobb lenni a helyzet, aminek nagyon örültem. Még megnéztem a telefonom, aztán megpróbáltam aludni.
Tíz órakor eszméletlen fejfájással keltem. Emese az egész házban besötétített, ami nagyon jól esett. A házban nagyon kevés fény volt, így a fejem lüktetése nem durvult be. A konyha asztalon megtaláltam a segély csomagot. Emese csúcs.
ESTÁS LEYENDO
Harc a szerelemért (Befejezett)
RomanceA nevem Kovács Emese. Budapesten élek a szüleimmel. A Színművészeti Egyetem elvégzése után a Játékszínben kezdtem dolgozni. Aztán jött egy nagy lehetőség. London. Ott kezdődött életem legcsodásabb időszaka. Tudod miért? Olvasd el és meg tudod 😉