Nagy gyerek

189 16 0
                                    

Emese:

Miután Tom elment, minden visszaállt a régi kerék vágásba. Bennel és Martinnal jól kijöttünk, sokat ökörködtünk, beszélgettünk, moziztunk.

A forgatás nagyon jó ütemben haladt előre, a rendező szerint, ha így haladunk, előbb fogunk végezni, mint azt terveztük. Ennek most annyira nem örültem.

Tom távozása óta három hét telt el, és Bennel egyre jobb a viszonyom. Rengeteg mindenről beszélgetünk, sok közös van bennünk. Félek, hogy ha hagyom, akkor ebből több is lehet, pedig én pár hét múlva haza megyek, és bár szó van arról, hogy lesz második évad, de egyenlőre bizonytalan az időpont. A jelenlegi állás szerint soha többé nem látjuk egymást.

- Szia - lépett mellém Emma.

- Szia.

- Merre jártak a gondolataid?

- Otthon.

- Honvágy?

- Kicsit.

- Mi a terved mára?

- Nem tudom. Bennel akartunk megnézni egy új filmet a moziban.

- Megint?

- Mi az, hogy megint?

- Az elmúlt hetekben nagyon összenőttetek. Minden délután moziztok. Vagy otthon, vagy nem tudom. Elhanyagolsz te nő - mosolygott rám megjátszott sértődöttséggel. A mosolya elárulta.

- Bocs. Mostanában tényleg nagyon elhanyagoltalak - öleltem meg.

- Hogyan tervezed jóvá tenni?

- A hétvégén elviszlek vásárolni és moziba.

- Rendben.

Mosolyogva ment a dolgára, én pedig nevetve indultam el valahonnét életmentő kávét szerezni. Ez a csaj mindíg képes menevettetni, bármilyen is éppen a hangulatom. Kissé kajla, de aranyos, kedves és végtelenűl jóindulatú.

- Min mosolyogsz? - kérdezte Ben.

- Jézusom! Ben, ilyet ne csinálj! - kaptam ijedten a mellkasomhoz. - A frászt hoztad rám!

- Ne haragudj.

- Semmi gond. Mit kérdeztél?

- Csak azt, hogy min mosolyogsz?

- Emmával beszéltem az előbb, el akart hívni valahova, de mondtam, hogy veled megyek moziba, és megígértem, hogy hétvégén vele leszek.

- Ha gondolod, ma is mehetsz vele. Nem kötelező a mozi.

- De én már bele éltem magam - mondtam nyűgösen, és legörbítettem a szám, mint aki mindjárt elsírja magát.

- Jól van - emelte fel megadóan a kezét. - Nem szóltam. Megyünk moziba.

- Éljen! - kiáltottam és a nyakába ugrottam.

Szegény, alig bírt megtartani, de szerencsére sikerült. Megbeszéltük a délutáni találkát, aztán mentünk a dolgunkra.

Bennel négy órakor találkoztunk az autónál. Otthon kitettük Martin, mi pedig megcéloztuk a mozit. Most Ben volt, aki filmet választott, így valami horror lett a dolog vége, amit én Ben karjába temetett arccal hallgattam végig.

- Ennyire nem volt félelmetes - nevetett rajtam a kocsi felé menet.

- Neked lehet. - duzzogtam.

- Legközelebb te választasz. Ígérem - nézett rám komolyan és a karját is felemelte, esküt téve.

- Akkor jó. De ha este rémálmom lesz, holnap nem kapsz ebédet.

- Ne már! - háborodott fel.

Mivel mostanában nekem, kevesebb jelenetem volt, sokkal több szabadidőm lett. Így én járkáltam ebédért, ha a fiúk melegre vágytak a forgatási hidegtálak mellé. Elkényeztettem őket, mert kaptak levest, főételt és még sütit is. Nagyon hozzászoktak a jóhoz, mert utóbi pár napban csak meleg kaját akartak enni.

- Kérsz fagyit? - szakított ki Ben hangja a gondolataimból.

- Most?

- Persze. Miért ne?

- De csak egy gombócot.

- Rendben.

Bementünk a mozi melletti fagyizóba, ahol én egy vanillia fagyit ettem, Ben pedig egy három gombócos csodát.

- Nem lesz sok? - kérdeztem, ahogy végig néztem a tejszínhabos, gyümölcsös fagyi kelyhen.

- Nem.

- Kint 12 fok van. Be fogsz rekedni.

- Kizárt.

- Te tudod.

Megvontam a vállam, de gondolatban már a gyógyszereket listáztam, mi van otthon és esetleg mit kell beszereznem, mert szinte  1000%-ig biztos vagyok benne, ebből holnap torokfájás lesz.

Persze igazam lett. Ahogy kiléptünk a fagyizóból, Ben fázni kezdett.

- Ugye, ugye - mosolyogtam rá, ahogy dideregve beszállt a kocsiba, és hipergyorsasággal bekapcsolta a fűtést. Míg bent voltunk, kicsit lehűlt a levegő. Ahogy beindult az autó, a kijelzőjén megláttam, odakint hat fok volt. Nem csoda, hogy fázik.

- Jó. Tényleg fázom. Sok volt a három gombóc. De úgy szeretem a fagyit.

- Nagy gyerek. - mosolyogtam hitetlenkedve. - Irány haza, meleg zuhany, aztán gyors c-vitamin és tea.

- Igen anya - mosolygott rám, aztán elindultunk haza.


Harc a szerelemért (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang