* Oscars perspektivet *
Jag kunde inte fatta att hon gjort så här mot mig, även om jag vet att hon har det svårt just nu " but how cars " hon kysste min bästa vän. Jag går snabbt till mitt rum och slänger mig på sängen, lutar mitt huvud bakåt och blundar. Men jag vaknar snabbt av att någon sätter sig på säger bredvid mig.
" Oscar?? " jag öppnar ena ögat och det var Louise som sitter med tårar framför mig, hon sitter långt ifrån mig men jag bara ignorerar henne.
" jag vet att du är sur, men berätta dom goda nyheterna om Nina!! " skriker hon nästan och jag kan höra hur hon andas tungt när hon pratar.
" polisen har hittat spår efter den som varit här "
Säger jag snabbt och sen lägger jag mig på sidan så jag inte behöver se henne ledsna ansikte. " okej ... Tack " hon reser sig långsamt och är på väg att lämna rummet när jag reser mig hastigt och springer bort mot henne, jag pressar mina läppar mot hennes.
Hon gör inget motstånd hon lägger armarna om mig och vi båda står med armarna om varandra.
Jag lyfter upp henne och pressar henne mot väggen, kyssen varar länge och jag vet inte hur kåt jag kände mig men jag ville bara dra av hennes kläder.
Jag lyfter snabbt henne bort mot sängen och slänger ner mot madrassen, jag kan känna hur nära vi var varandra men Louise stoppar mig inan jag hinner börja knäppa upp hennes kläder " Oscar ... J- jag kan inte " säger hon och flämtar efter luft, hennes ögon blir fyllda av tårar och jag ser dom rinna längst hennes kinder. Men tyvärr så hindrade inte hennes varning mig jag kunde inte sluta, jag knäpper upp hennes blus och kysser henne över magen. Louise börjar få panik och andas hastigt hon skriker och säger att jag ska sluta. Men det var som att inget kunde hindra mig, jag knäpper upp hennes bh och bara stirrar ner mot henne, Louises ögon är illröda och hon tittar förskräckt på mig.
" OSCAR GÅ AV MIG !! " hon smäller till mig i ansiktet så jag hoppar bakåt, hon backar och reser sig hastigt upp från sängen. Hon darrar och håller sina händer över sin mun" D-DU ... " hon darrar jag kunde se hur rädd hon var, hon faller ihop på knäna och hon börjar snyfta högt, " förlåt Louise "
" jag ville inte men du stoppade inte, jag vill inte det ska hända igen "
" vadå igen ? " frågar jag.
" när jag blev våldtagen, jag blir rädd fattar du "
Jag tänker tillbaks när hon sa det första gången men jag hade inte vågat fråga om vad som hade hänt, hon måste tycka jag är värdens hemskaste person nu.
" ledsen .. Jag tänkte inte på det men du pratar ju aldrig om det !? "
" TROR DU JAG VILL PRATA OM DET !! DET VAR DEN HEMSKASTE KVÄLLEN I MITT LIV .. TYCKER DU ATT JAG SKA GÅ OCH SÄGA ATT JAG BLIVIT VÅLDTAGEN SOM 16 ÅRING !! "Jag tittar chockat på henne, hennes tårar rinner och jag tårkar bort den med min hand.
" sorry Oscar, jag är väldigt känslig när det gäller det "
" Nej det gör inget, jag borde inte frågat "
" men så klart du borde veta, jag älskar dig och bara för de ska jag berätta vad som hände "- Tillbakablick -
Jag satt hemma mina och mina föräldrar hade åkt på en lång resa till Tyskland och jag satt hemma framför teven, det var alldeles tyst så jag somnade till av lugnet. Det hade varit en väldigt jobbig vecka och jag ville bara sova och vakna upp pigg. Efter att jag hade somnat så drömde jag mig bort, drömmen handlade Om ett stort landskap i alla vackraste färger och det kändes som jag flög högt bland molnen. Jag svävade bland dom vita fluffiga molnen och bara sjöng på små visor som jag hört mamma sjunga för mig när jag var liten. Men efter att ha flugit en lång stund började landskapet tappa färger och ersätt med svarta, gråa och mörka otrevliga färger jag började krascha mot ett svar hål och jag landade med en duns.
jag hade vaknat upp i min säng, mitt huvud gjorde fruktansvärt ont och jag kände mig så berusat och hög nästan som jag tagit droger innan jag somnat. Jag tittade suddigt om kring mig och försökte att se men mina glasögon var kvar vid soffan.
Men plötsligt märker jag att någon står vid dörr öppningen, jag kunnde inte se vem det var men jag kunde se färgen på personens hår färg, det var blont och ganska kort.
Personen kryper mot mig och jag kan känna hur den börjar kyssa min nacke, den som håller på att kyssa mig hade starka armar och höll hårt om mig och jag förstod att det var en pojke och jag började föreställa mig om vem det var.
Pojken började knäppa upp mina kläder och lägger sig över mig och börjar att smeka min bara kropp, jag skriker högt och gör allt för att ta mig där ifrån men mitt huvud snurrar och jag kan inte längre se vad som på går allt hade svartnat och jag kunde bara höra ett starkt stönande. " KLIV AV MIG ... FÖRSVINN !! " skriker jag om och om igen för att försöka att komma där ifrån men pojken bara håller hårt om mig och jag kan inte komma nån stans. Pojken börjar bara bli mer grov och gör allt för att få mig att sluta streta i mot. Men när jag väll får en hand fri tar han snabbt tag i min hals och klämmer hårt om den och jag svimmar av att jag inte får tillräckligt med luft.Nästa dag vaknade jag upp helt naken i min säng med en lapp bredvid mig, där det stod
"kul att få göra det en sista gång " ... Men jag fattade att det var mitt ex som brutit sig in igår kväll, jag hade dumpat han för att jag hade fått veta att han brukade träffa andra " alltså varje kväll när vi var ihop ". Men efter några veckor tog jag ett graviditets test för att titta om jag hade blivit gravid och såklart stod det att det var positivt.
Mina föräldrar kom hem från deras resa och fick veta men dom klippte kontakten direkt och lämnade lägenheten samma dag.- tillbaka till verkligheten isas perspektiv -
Sedan dess fick jag klara mig själv, jag flyttade och jag födde barnet " Nina " även om alla sa att jag borde abortera bort barnet direkt men jag ville inte ta och döda en bebis och även om jag inte ville bli mamma ... Så fick jag det ganska bra efter åt.
Oscar tittar chockat på mig och håller om mig " men ditt ex sitter han inne? "
Jag sväljer " jag sa aldrig att jag fick lappen, jag brände den och sa att jag festade och blev full ... Resten var bar historia tills ... Nu " Oscar fäller en tår och han håller hårt om mig.____________________
Lite kort kapitel ledsen ❤️❤️ men jag vill tacka er för 1000 läsare, och jag undrar också om vad ni vill ska hända nu ... Skriv i kommentarerna den som har en av dom bästa idéerna skriver jag nästa kapitel med ❤️❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
styvpappa
ФанфикFanfiction : the fooo " Louise är 18 år och har äntligen börjat repa sig efter hon blivit våldtagen för ett par år sen av en man som brutit sig i n i hennes lägenhet. Nu hade hon flyttat där ifrån och äntligen varit hemma med sin dotter Nina i ett...