* Oscars perspektiv // 1 vecka efter dom gjort slut *
Jag sätter mig upp i sängen och tittar mig omkring, rummets väggar var vita och jag låg i en stor dubbelsäng med svarta lakan. Det hade gått lite vilt till igår, jag hade stuckit till nån fest igår när jag träffade en grymt fin tjej där. Vi hade börjat prata lite och ja sen så hade det väll gått lite snabbt. fast nu när jag tänker efter så minns jag knappt vad hon heter det hade väll inte varit så mycket prat igår då.
Jag hör hur nån trippar in genom dörren och jag ler stort när tjejen kommer och lägger sig bredvid mig." sovit gott ? " säger hon och ler stort mot mig.
" mm, själv " mumlar jag fram och ler mot henne.
Sakta drar hon sig närmare igen och kysser mig på kinden, jag greppar tag om hennes höfter och lägger henne över mig. Våra läppar var pressade mot varandra och våra tungor arbetade i takt. Helt utan förvarning börjar hon kyssa mig över mina magrutor och hennes mjuka läppar kysser mig mjukt över magen.
* Louise perspektiv *
Nina kommer snabbt in springande med en sagobok och kryper upp i min säng, jag slår snabbt upp boken och börjar att läsa högt ur den." det var en gång tre små grisar som borde med sin mamma i en liten by, grisarna gjorde aldrig några sysslor hemma. Dom bara sölade ner så deras mamma fick städa upp allt dom stökat ner, en dag blev grisarnas mamma så trött på ... " sakta blir jag avbruten av Nina som skriker högt.
" kommer mamma trött på mig !? " säger Nina och tittar chockat upp mot mig och börjar darra med läppen.
Jag bär upp henne i min famn och kysser henne på huvet, Nina dyker ner i min famn och ler stort och sluter ögonen för att somna.
" jag kommer aldrig tröttna på dig gumman " säger jag tyst så jag inte skulle få henne att piggna till och lägger ner henne långsamt så hon skulle kunna somna.
Jag bäddar om henne med en varm filt och lägger en kudde under hennes huvud, försiktigt drar jag bort min hand som håller ett stadigt grepp på hennes bakhuvud och smyger ut ur sovrummet. Jag vandrar in i köket och sätter mig med en kopp med te som jag gjort åt mig för ett tag sedan men lagt ifrån mig för att kunna natta Nina.Mina tankar börjar vandra runt i mitt huvud, det hade varit en spänd vecka. Efter att Nina plötsligt kommit tillbaks började en ny undersökning om vem som tagit henne och hur hon kommit tillbaks. Polisen kontaktade mig så fort dom fick en idé om vad som hänt och allt lät bara som dom hittade på massa teorier.
Jag sippar på mitt te och bara njuter av ensamheten, tystnaden och tanken av att jag visste att min dotter var hemma igen.
Allt kändes som det fallit på plats igen, jag kunde börja om utan nån jävla kille som skulle komma och distrahera mig från att ta hand om min lilla ängel och istället börja fokusera på studierna och hitta ett jobb.
ESTÁS LEYENDO
styvpappa
FanficFanfiction : the fooo " Louise är 18 år och har äntligen börjat repa sig efter hon blivit våldtagen för ett par år sen av en man som brutit sig i n i hennes lägenhet. Nu hade hon flyttat där ifrån och äntligen varit hemma med sin dotter Nina i ett...