Jag känner hur allt rasar samman och jag försöker att inbilla mig att jag aldrig sätt det, pojken framför mig hade kort blont brunt hår och en svart tröja på sig.
" ... Otto ... "
Jag känner hur mina tårar bara rinner längst mina kinder och jag vill bara vakna från den mardrömmen.
" JAG VILL INTE SE MER !!?! HJÄLP !! "
Minnet hade kommit närmare och närmande den stunden när han lägger händerna om min hals och precis innan jag hör det rysande ljudet av mig sluta andas vaknar jag upp.
Jag andas tungt och tittar chockat på Alicia, hon tittar förvånat på mig och lägger sin hand på min axel." såg du vem det var? "
" ... Mm "
Säger jag tyst och alla minnen börjar komma tillbaks, allt från första gången vi träffades ända till hur kvällen slutade.
Jag minns hur vi brukade festa varje kväll och hur jag blev snabbt berusad av all sprit som han brukade köpa och bjuda mig på hemma hos mig i soffan där det alltid slutade med att jag vaknade upp ensam och naken. Varje morgon försökte jag ringa till honom men fick inget svar tills sent på kvällen när vi träffades igen. Hur kunde jag vara en sån idiot som var ihop med honom?Alicia tittar förvånat på mig.
" Louise !? Vad såg du? "
" Otto, mitt ex ... Han och jag var ihop i ett år men jag lämnade honom efter att han varit otrogen mot mig "
" men ... Blev du gravid när ni var ihop?"
" FAN NEJ !? Jag skulle aldrig viljat ha barn med den pedofilen "
" men ändå blev du, det måste finnas något olöst mellan er två "
" ... Han var bara ute efter sex ... Såklart är det olöst mellan oss !! "
Alicia suckar lite lätt och lägger huvet i sina händer, hon skakar lätt på huvet och jag känner hur jag bara vill börja gråta.
" vi måste göra en polis anmälan på det här Louise, annars kommer han göra så här mot andra tjejer "
" jag tror han har slutat, det är inte något jag vill ta upp igen"
Säger jag och suckar tungt, Alicia tittar lite surt på mig hon fnyser lite och reser sig upp.
" jag tror våran tid är slut ... Vi får försöka boka nån tid till nästa vecka "
Jag reser mig hastigt upp och går snabbt ut ur kontoret, jag hade aldrig blivit så förödmjukad i hela mitt liv eller jo det har jag men inte av en psykolog.
Jag Titta inte mot henne en ända gång när hon stänger dörren med en smäll, hur kunde hon bli arg när jag inte ens gjort nått. Hon ville ju att jag skulle berätta och det gjorde jag men hur i hela värden kunde man vara så oförskämd.
Det var kalt ute och jag skulle precis sätta mig i bilen när jag ser Felix komma gående lite längre bort från mig.Jag springer snabbt mot honom och drar i hans jacka så han vänder sig om, han har en sliten grå jacka med ett par svarta jeans som var sönder slitna vid knäna.
Han tittar förvånar mot mig men samtidigt ler han och lägger snabbt armarna om mig, jag dra mig ifrån och han kollar konstigt på mig." Vart är Nina Felix? "
" varför frågar du mig, jag skulle aldrig ta henne "
" det skulle du visst kunna göra, du som alltid spendera så himla mycket egen tid med henne !! "
" VAD FAN !! TROR DU ATT JAG SKULLE KIDNAPPA DITT BARN !! "
" men varför har du betet dig så konstigt? "
YOU ARE READING
styvpappa
FanfictionFanfiction : the fooo " Louise är 18 år och har äntligen börjat repa sig efter hon blivit våldtagen för ett par år sen av en man som brutit sig i n i hennes lägenhet. Nu hade hon flyttat där ifrån och äntligen varit hemma med sin dotter Nina i ett...