Y.N: Sevgili Okurum, pek kıymetli hikayeme hoş geldin! Seni bu büyülü dünyada ağırlarken büyük bir heyecan duyuyorum.
Bu hikayede Elieen'ın yolculuğuna katılarak, onun içsel çatışmalarına, korkularına ve gücüne tanıklık edeceksiniz. Kim olduğunu bilmeden evrenin sınırlarını keşfetmek, genç karakterlerimizin en büyük zorluklarından biri olacak. Ama o hiç yalnız olmayacak. Başta diğer çok özel beş karakterimiz ve sonra da siz daima onun yanında olacaksınız.
Bu hikaye, dostluğun, dayanışmanın ve sevginin önemini vurguluyor. Her harfin ardında, ayrı bir dünya gizli, ve umuyorum ki bu dünyalar sizin için de birer sihirli kapı olurlar. Sayfalar arasında yolculuk ederken, umut ediyorum ki hem karakterlerimin hem de sizlerin ruhu birbirine dokunur.
Kelimelerin sihriyle dolu bu hikayede sizinle buluşmak benim için bir ayrıcalık. Burada olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
- Tanıtım -
Gözlerini açtığında yabancı bir yerdeydi. Bu yabancı yer sadece farklı bir sokak ya da başka bir şehir değildi, Elieen ters dönmüş bir dünyada, paralel evrenin içerisindeydi. Buraya nasıl geldiği ya da nasıl geri döneceği konusunda hiçbir fikri yoktu. Anlamsızca etrafına bakınıp sırtını bir ağaca yasladı. Kendisi ile konuşan ama nereden geldiği bile belli olmayan bir ses vardı. "Sakin ol." diyordu ses. Yalnızca "Sakin ol." Başını elleri arasına aldı genç kız. Gelen sesi susturmak istercesine bir çığlık attı ve sırtını ağaçtan kaydırarak yere oturdu. Korkuyordu.
İki erkek, bir kız. Hemen hemen kendi yaşlarında olan üç genç yaklaştı Elieen'ın titreyen bedenine. Çekik gözlü olan oğlanın belinde bir kılıç asılıydı, Elieen'ın gözleri bulanıklıktan bir an sıyrılarak kılıcı fark etmişti.
"Burada bir kız var." dedi çocuk. Diğer ikisi yanına yaklaşırken kız konuştu: "Ares bırak kızı, gitmemiz lazım buradan hemen. Geliyor!" Ares denen çekik gözlü çocuk başını iki yana sallarken huysuz olduğu her hâlinden belli olan kızı susturdu. "Kızı burada bırakıp gidemeyiz, değil mi Christopher?" Uzun boylu ve donuk bakışlı çocuk, Christopher sessizdi. Omzunu bir başka ağaca yaslamış sadece izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğa'nın Çocukları
FantasyEğer paralel evren gerçekse ve sihir yapmak mümkünse ne olurdu? Elieen içinde saklı olan güçleri daha fazla saklayamadı. Bir cadı olduğunu bilmiyordu ama rüzgar parmakları arasında kendisine itaat ediyordu. Bu evrende sihir ve büyüye kimse inanmazdı...