Felâketin Habercisi

1.4K 267 372
                                    

   Christopher'ın bedenindeki desenler silinmesi gereken bir geçmişin asla silinmeyen, silinemeyen izleriydi. Her kara büyücü doğduğu zaman bir törenle bu izlere mahkûm bırakılırdı. Cadılar ve büyücüler yıllar boyu insanlar tarafından ateşlerde yakılarak öldürülmüştü, kara büyücüler bu yüzden doğan her bebeklerini ateşle mühürler, bu ritüelle inançlarına göre de dirençli hâle gelirlerdi.

   Bu izlerin ateşten koruduğuna dair bir kanıt yoktu, hatta Christopher annesini böyle kaybetmişti. İzlerin tek anlamı bir büyücü ve cadının türünü öne çıkarmasıydı. Yalnızca kara büyücüler bu izlere sahipti, Christopher her ne kadar onlardan biri olmak istemese de doğduğu kasabayı seçemediği için onlardan birisi olarak sayılıyordu her yerde.

   Büyücüler özünde ikiye ayrılırdı: kara büyücüler ve sadece büyücüler. İki türü birbirinden ayıran birçok özellik vardı; en çok göze batanlardan biriyse kara büyücülerin insanlara saldırması, büyücülerinse yaşayan her canlının yaşamına saygı duymasıydı.

   Yasak büyü kullanan kara büyücüler türlerinin en güçlüleriydi. Daha çocuk denilenler bile sıra dışı güç seviyelerine ulaşmıştı.

   Büyücülerin kitabında canlılara ve doğaya zarar vermek büyük bir suçtu. Eğer canlılar haksız yere birbirini öldürüyorsa ölen kişilerin ruhları bir araya gelerek sis şeytanı denilen çok güçlü bir yaratığı ortaya çıkarırdı. Sis şeytanları ormanın derinlerinde yaşıyor olsa da büyücüler için büyük tehdit anlamına gelirdi çünkü bu yaratıklar büyü gücü sezdikleri tüm olağanüstü canlılara saldırır, o türün sonunu getirmek için çabalardı. Güçlü büyücüler bile bu yaratıkları zor yener, yendikleri zaman da günlerce yataktan kalkamayacak kadar bitkin olurlardı. Buna rağmen Elieen birkaç saat önce onlardan birisini tek bir hamlede yok etmiş, yürümeye de devam edebilmişti.

 Buna rağmen Elieen birkaç saat önce onlardan birisini tek bir hamlede yok etmiş, yürümeye de devam edebilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   April, Elieen'ın buradaki en yakın kız arkadaşı olacaktı. Sevimli kız, hayata neşe dolu gözlerle bakıyordu. Bu gözlerin arkasında hüznün saklı olduğu kimsenin aklına gelmezdi.

   Elieen duşa girmişken April kendi kıyafetlerinden birkaç parçayı genç kız için ayarlamıştı. Bu büyük binada bir de yurt bölümü bulunuyordu, genç cadı ve büyücüler kendi evlerine sahip olmak yerine özel odalara sahipti. Çocuklar genelde birkaç kişilik odalarda arkadaşları ile kalırdı. April ve Aria bu odayı paylaşıyordu, bir de boş yatak vardı ve bu sahipsiz yatak bugünden itibaren Elieen'a ait olacaktı.

   Alt katta oturan çocuklar hâlâ Elieen hakkında konuşmaya devam ediyordu. Aria genç kızın kara büyücü olduğu konusunda ısrarcıydı. Bu konuda oldukça hassas olan Christopher öfkelenerek elini masaya vurmuş, "Kara büyücü olduğuna inanıyorsan git vücuduna bak ve bir kanıt bul!" diyerek sitem etmişti. Aria kaşlarını çattı, "İnandırmak istiyorsan kendin bak ve kanıt olmadığını söyle, kendi türünü benden daha iyi bilirsin." diye öfkeli bir sesle mırıldandı. Sözleri Christopher için sert ve ağırdı ama Aria konuştuğu sözlerin kırıcı olup olmamasını umursamazdı. "Bu çeneni kapatacaksa bakarım." diyerek masadan kalktı ve merdivenlere ilerlerdi soğuk görünümlü çocuk. Christopher masadan ayrıldıktan sonra Ares kızı azarladı. Bunu günde birçok kez yapıyordu, yıllardır.

Doğa'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin