Y.N: Geçen gün instagram üzerinden hepinizle iletişime geçip kitap hakkındaki yorumlarınızı dinledim. Bir kısmınız bölümlerin uzun olmasını isterken bir kısmınızda kısa olmasını istiyordu. Bu yüzden kısa bir bölüm paylaşarak etkileşimi bir de böyle test etmek istiyorum.
Bu bölüm geçmişe dönük bilgi ağırlıklı. Biraz da karakterlerin ailelerini tanıtmaya çalıştım. Umarım kafanızdaki soru işaretlerine bir cevap olur.
Keyifli okumalar!
✦
Sakin geçen bir hafta sonunda Elieen'ın bu kasabada geçirdiği günler artık sayıca daha fazlaydı. Kalbinde bir umut ışığı hala parlıyordu. Henüz görmediği şehrin varlığı sayesinde geldiği yere geri dönebileceğine inanıyordu.
Neredeyse tüm meclisi tanımıştı. Aria'nın ve kısmen de Christopher'ın annesi olan kadın Emily, Bay Frey'den sonra meclisi en çok yöneten kişi olabilirdi. Kızıl, kıvırcık saçlı kadın orta yaşın sonlarındaydı ama hâlâ çok güzeldi. Christopher dışında üç oğlu daha vardı. Oğlanların ikisi belki de yirmili yaşların sonlarında olabilecek kadar büyüktü. Güçlü duruşlarıyla dikkat çekiyorlardı ancak bir o kadar da suskun olduklarını söylemek mümkündü. Bir de küçük oğlu vardı, kara büyücülerin geldiği gün ortaya çıkan sarışın, kuru bir çocuk. Kocası, dağınık siyah saçlara sahipti ve genelde küçük çocuğu yanından ayırmazdı. Yüzü çekici değildi belki ama kesinlikle iyi kalpliydi.
April'ın burada annesi ve ikiz kardeşleri vardı. Annesi ve April birbirine benziyordu, ayrıca kadın hâlâ oldukça genç görünüyordu. İkizler sessiz, sevimli tiplerdi. Erwin ve Nora isimleri ile atalarını temsil ediyorlardı. İsimlerinin nedeni biraz da güçlü olmalarını isteyen annelerinden kaynaklıydı. April güçsüz büyümüştü, ikizler de öyle olsun istemiyordu. Bir parçaları insan olan bu ufaklıklar köpek yavrusu gibi annelerinin sözüne itaat ediyor ve asla bir çocuk gibi şımarık davranmıyordu. Diğer yandan April annesine, anne demiyordu. Herkes gibi Bella demeyi tercih ediyordu çünkü genç kadın büyük kızını kardeşi gibi büyütecek kadar genç yaşta anne olmuştu. Elieen babaları hakkında sadece bir bilgiye sahipti, o da insan olmasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğa'nın Çocukları
FantasiaEğer paralel evren gerçekse ve sihir yapmak mümkünse ne olurdu? Elieen içinde saklı olan güçleri daha fazla saklayamadı. Bir cadı olduğunu bilmiyordu ama rüzgar parmakları arasında kendisine itaat ediyordu. Bu evrende sihir ve büyüye kimse inanmazdı...