Nesil Sezer.
🐊"Güney, ver artık şu kağıdı!" Diye sinirle bağırıp havaya kaldırdığı kağıda sıkıntıyla uzandım.
"Kızım kafayı mı yedin sen, ne işin olur senin o adamlarla?"
"Sadece mesaj atacağım, başka ne işim olabilir? Hem, cevap vermeyeceğini az çok tahmin edebiliyoruz değil mi?"
"Ya verirse?" İrem ellerini göğsünde bağlamış, gergin bir yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Onu umursamadan dikkati dağılan Güney'e göz ucuyla baktım ve hızlı bir şekilde elindeki kağıda uzanıp çektim.
Güney tekrar uzanmaya çalışsa da o kağıt çoktan sütyenimin arasında yerini almıştı bile. Ona mesaj atmak için arkadaşlarımın gitmesini bekleyecektim çünkü hâlâ bu mesaj meselesi yüzünden karşı karşıyaydık.
"Nesil, sen gerçekten ne yaptığını bilmiyorsun. Ne halin varsa gör abi!" Diye öfkeyle söylenen İrem odamı terk ederken, Güney başını sallayarak arkasından çıkmıştı bile. Onları öylece izlerken gözlerimi devirmiş ve midemdeki hareketlilik eşliğinde kağıtta yazan numarayı kaydetmiştim.
"Nesil tekrar düşün, konumuz Korsan."
Güney'in sesi beni yerimde sıçratırken cevap vermemi dahi beklemeden çıkıp gitmesine şahit olmuştum. Az önce kapının arasından bana bakan arkadaşımın ne kadar haklı olduğunu bilsem bile içimdeki o lanet olası merak ve isteğe söz dinletemiyordum. Hayatımın değişeceğini ve bu durumun bana neye mâl olacağını düşünmeden
İzmir'in en belalı çetesinin liderine; yani Korsan lakaplı o adama mesaj atacaktım.
Amacım onunla tanışmaktı, daha önce onu sadece birkaç kez uzaktan görmeme rağmen onun hakkında inanılmaz derecede tuhaf hislere kapılmış ve numarasını bulabilmek için türlü türlü yollara başvurmuştum.
Kafamı telefonuma indirip heyecanla WhatsApp'a girdim ve parmaklarımı oynatmaya başladım.Nesil : Selamlar olsun sana, ey kalbimin denizine korsan olan lider!
(8 dakika sonra.)
Korsan : Kimsin?
Korsan : Ulan Mert, seni elime geçirir geçirmez derini yüzeceğim. :)
BÖLÜM SONU
Yorumlarınızı şuraya bırakıp, destek olmasını istediğiniz arkadaşlarınızı etiketleyebilirsiniz.
🐊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KORSAN / YARI TEXTİNG
Teen FictionNesil : Hayatını değiştirebilirsin ve bu konuda sana her daim yardım edebilirim. Nesil : Mutlu olabilirsin, olabiliriz. Feza : Bana aşık olduğunu, mutlu olabileceğimizi söylüyorsun Feza : fakat bilmiyor musun? Feza : Mutlu aşk yoktur. ☙ Kapak tasar...