Nesil Sezer.
🐊Asi Korsan'ım : Ya saçmalama, şaka amaçlı söyledim gerçekten
Nesil : Her şakanın altında, bir gerçeklik payı vardır Feza.
Asi Korsan'ım : Çete lideri olsan da, o trip yenilecek yani.
Nesil: İyi geceler.
(Görüldü.)
Telefondan kafamı kaldırdığım gibi sırt üstü uzandım, yumuşak yatağıma.
Gözlerim dolmuştu, keşke o son mesajı atmasaydım diye yakınırken aynı zaman da biraz daha olgun olmalı mıydım diye düşünüyordum kendi kendime.Feza'nın yaptığı gerçekten hiç hoş değildi fakat diğer yandan da haklı sayılırdı.
O çok ağır bir adamdı, yani dışarıdan öyle görünüyordu. Üstelik bu semtin yarısından fazlası o ve çetesinden korkuyordu.
Korkunç işler yapıyorlardı, insanlar tarafından pek sevilmiyorlardı.Telefonumu tekrar elime aldım ve kişilere girip, Feza'nın numarasına tıkladım ardından düzenle seçeneğinede basıp Asi Korsan'ım ismini Feza olarak değiştirdim.
Telefonumu tekrar kapatıp yastığımın altına koyduğum da, çoktan cenin pozisyonuna geçmiş titreyen dudaklarım ile birlikte gözlerimi kapatmıştım.
Annem birkaç kere aşağı inmem, yemek yemem ya da babam ile ilgilenmem için bağırmıştı fakat ayağı kalkıp aşağı inecek, yemek yiyecek ya da neşeli bir biçimde babam ile ilgilenecek gücü bedenimde bulamıyordum.Bir saat, iki saat ve belki de dört saatin sonunda düşüncelerimden ayrılıp gözlerimi kırpıştırdım. Gün ağarıyordu yavaş yavaş ve ben zerre uyuyamamıştım.
Uykum gelmiyordu, insanın içinde bir sıkıntı varsa eğer, değil uyumak gözlerini bile kapatamazdı o sıkıntı geçmeden.Elimi yastığımın altına koydum ve telefonumu çıkarıp, ekranı açtım.
Ekranda, WhatsApp'tan 4 yeni mesaj yazıyordu ve saat tamı tamına 05:05'ti. Ah, anlamı ise senden nefret ediyor demekti."Hıh. Zaten aşık olmasını beklemiyorduk." diye söylene söylene WhatsApp'a girdiğimde, okuduğum isimle şaşkınlıktan gözlerimi açtım ve hemen üzerine tıkladım.
Feza: Sen şimdi bana trip mi atıyorsun?
Feza: bana bana Behlül'üne..
Feza:
Hemen doğruldum yattığım yerden, içimdeki o sıkıntı geçmiş ve yerini inanılmaz bir sevince bırakmıştı.
Resmine baktığım gibi, yüzümde güller açmış ve hemen klavyeme yönelmeme neden olmuştu.Nesil: Ah tipini yediğim.
Nesil: Muck ^ ^
(Üç dakika sonra.)
Feza: Yuh lan
Feza: U dönüşü HABDAJDBWJDJDJDJ
Feza: Siz kızlar neden yakışıklı erkek görünce böyle oluyorsunuz ya
Nesil: Minnak gönlüm, bu tipe trip atılır mı geri zekalı dedi bana.
Nesil:
Feza:
BÖLÜM SONUYorumlarınızı şuraya bırakabilirsiniz.
Feza hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce, Nesil onu çok mu çabuk affetti?
🐊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KORSAN / YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNesil : Hayatını değiştirebilirsin ve bu konuda sana her daim yardım edebilirim. Nesil : Mutlu olabilirsin, olabiliriz. Feza : Bana aşık olduğunu, mutlu olabileceğimizi söylüyorsun Feza : fakat bilmiyor musun? Feza : Mutlu aşk yoktur. ☙ Kapak tasar...