o n a l t ı

2.3K 125 57
                                    

Nesil Sezer

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nesil Sezer.
🐊

Okuduğum mesajlar ufak çaplı bir şok geçirmeme neden olurken, annem ve babam ön de yürümeye başlamışlardı bile.
Güneş neredeyse batmak üzereydi, etrafımda tek tük insan vardı ve ben her an yere yığılabilirdim.

İçimde inanılmaz bir heyecan oluşurken, o anları gözlerimin önünden geçirmiştim.
Omzuma çarpıp geçen, uzun boylu adam..
O benim Asi Korsan'ım mıydı?
Peki ya burnumdan asla ayrılmayan o güzel koku? O da mı ona aitti?

Derin bir nefes alıp annemlerin arkasından yürümeye başlamıştım.
Telefonumu elimden indiremiyordum, bir şeyler yazmak istiyordum ama ne yazacağım konusunda en ufak bir fikrim yoktu.
Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım ve kararsız kalan ruhuma, "Onu istiyorsan, yazacaksın." diye fısıldayıp parmaklarımı yeniden klavye de gezindirdim.

Nesil : Sen benim gül cemalimi çok gördün

Nesil : biraz da ben göreyim senin o gül cemalini, ha?

Yazdığım mesajları gönderdiğim de hızla telefonumu kapatıp arka cebime yerleştirdim ve annemlere yetişmek için koşmaya başladım.

Ne ara bu kadar uzaklaşmışlardı!

"Anacım, görüyorum ki babamı görür görmez unutmuşsun beni?" diye bağırıp bozulan suratım ile birlikte kaşlarımı çattım.
Annem gülümseyip, "Pardon, siz kimdiniz?" diyerek babama sarıldı ve kahkaha atmaya başladı.
Yüzüme yayılan tebessümle birlikte aralarına girerek, kah gülüp kah sohbet etmiş ve yol boyu harika bir mutluluk dört tarafımızı sarmıştı.

Eve geldiğimiz de babam duşa girmiş annem ise mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başlamıştı.

Ben ise odam da dönüp dolaşıyor ve hep aynı şeyi soruyordum."Acaba beni tanımış mıydı ve bilerek mi açmıştı o çarpma mevzusunu?" dudaklarımı ısırdığım sırada arka cebimde titreyen telefonumu elime alıp ekranı açtım.

Ekranda, "3 yeni mesaj, 1 fotoğraf." yazıyordu.

Gözlerimi kırpıştırarak, "Oha fotoğraf mı attı!" diye mırıldandım ve çarpan kalbim ile birlikte bildirimlerin üzerine tıkladım.

BÖLÜM SONU

🐊

ASİ KORSAN / YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin