Nesil Sezer.
🐊"Dikkat etsene!" diye bağırdığımda bana çarpan kişi istifini bile bozmadan elindeki telefona bakmaya devam ediyordu.
1.90 boylarında, geniş omuzlu ve buradan gördüğüm kadarıyla kasları olan bir erkekti.
Üzerine giydiği siyah tişörtün kapşonunu başına geçirmiş ve altındaki gri eşofmanla arkadan oldukça iyi göründüğünü söyleyebilirdim.Ağrıyan omuzmu ovaladığımda bana doğru gelen anneme bakıp gülümsemiştim.
"Çok sıra vardı ya!" diye söylendiğinde, "Önemi yok anacım." dedim ve elindeki çilekli dondurmayı kaptığım gibi dışarı çıktım.Telefonumu arka cebime yerleştirdiğimde başım eğik yürüyordum.
Fotoğrafımı görmüştü ve beni tanıyabilirdi.
Ayrıca en son attığı mesaj da markette olduğunu söylemişti, ah.. Ucuz kurtulmuştum!•
Havaalanına vardığımız da, babamın uçağı yeni inmiş ve peşinden sürüklediği bavulla birlikte etrafına bakınıyordu. "Ah, baban inmiş! Geç kaldık." annemin yakınması beni daha çok telaşlandırırken ben çoktan ona doğru koşmaya başlamıştım bile.
Babam beni gördüğünde, her zamanki neşeli yüz ifadesiyle kollarını açmış, "Kızım!" diye bağırmıştı.
Gözlerim sulanırken, ona yaklaştığım gibi boynundan öpmüş kollarımı bağlamıştım beline. "Çok özledim seni babacığım." diyerek içimde ki özlemi dışa vurdum.Babam, "Ben de güzelim." dediğinde çoktan anneme sarılmış ve dudaklarına ufak bir buse kondurmuştu bile.
Yüzüme yayılan tebessümü genişlettiğim de arka cebimde titreyen telefonum, beni yerimde dikleştirmişti.Alelacele telefonumu çıkarıp gelen bildirme tıkladım.
(19 Dakika Önce)
Asi Korsan'ım : Niye bu kadar şaşırdın?
Asi Korsan'ım : az önce aptal bir kız çocuğuna çarptım,
Asi Korsan'ım : Salak gibi kapının önüne dikilmişti.
Asi Korsan'ım: İnsanlarla temastan nefret ediyorum.
(Az önce)
Asi Korsan'ım : Ee, neredesin sen? Gül cemalini görmek isterim.
BÖLÜM SONU
Bölüm sonu yorumlarınızı bekliyorum.
Kendinize iyi bakın. 🌸
🐊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KORSAN / YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNesil : Hayatını değiştirebilirsin ve bu konuda sana her daim yardım edebilirim. Nesil : Mutlu olabilirsin, olabiliriz. Feza : Bana aşık olduğunu, mutlu olabileceğimizi söylüyorsun Feza : fakat bilmiyor musun? Feza : Mutlu aşk yoktur. ☙ Kapak tasar...